Sunday, January 31, 2021

3D Toronto sign, 3D Toronto sign, 3D television

Торонтоның 3D белгісі:

3D Торонто белгісі , ресми түрде 3D TORONTO белгісі және әдетте Торонто белгісі ретінде белгілі, бұл Канаданың Онтарио, Торонто қалаларындағы Натан Филлипс алаңында жарықтандырылған үш өлшемді белгі, ол қаланың атын жазады. Оның биіктігі 3 метр (9,8 фут) және ұзындығы 22 метр (72 фут), Wi-Fi арқылы басқарылатын жарықдиодты шамдармен жарықтандырылған, шамамен 228 миллион түстер үйлесімін жасай алады, бұл адамның көзі сезе алатын шамамен тең.

Торонтоның 3D белгісі:

3D Торонто белгісі , ресми түрде 3D TORONTO белгісі және әдетте Торонто белгісі ретінде белгілі, бұл Канаданың Онтарио, Торонто қалаларындағы Натан Филлипс алаңында жарықтандырылған үш өлшемді белгі, ол қаланың атын жазады. Оның биіктігі 3 метр (9,8 фут) және ұзындығы 22 метр (72 фут), Wi-Fi арқылы басқарылатын жарықдиодты шамдармен жарықтандырылған, шамамен 228 миллион түстер үйлесімін жасай алады, бұл адамның көзі сезе алатын шамамен тең.

3D теледидар:

3D теледидар ( 3DTV ) - бұл стереоскопиялық дисплей, көп көріністі дисплей, 2D плюс тереңдігі немесе кез келген басқа 3D формасы сияқты тәсілдерді қолдана отырып, көрерменге тереңдікті қабылдауды жеткізетін теледидар. Қазіргі заманғы 3D теледидарларының көпшілігінде белсенді ысырмалы 3D жүйесі немесе поляризацияланған 3D жүйесі қолданылады, ал кейбіреулері көзілдірік қажет етпейтін автостереоскопиялық болып табылады. 2019 жылдан бастап 3D теледидарлары мен қызметтерінің көпшілігі қол жетімді емес.

3D Tanx:

3D Tanx - бұл Don Priestley жазған және DK'Tronics баспасынан 1982 жылы ZX Spectrum, Commodore 64 және BBC Micro үшін басылған видео ойын.

3D фильм:

3D фильмдер дегеніміз - үш өлшемді беріктік туралы иллюзия беру үшін түсірілген кинофильмдер , әдетте арнайы қарау құрылғыларының көмегімен. Олар 1915 жылдан бастап қандай-да бір түрінде болған, бірақ 3D фильмін шығару және көрсету үшін қымбат тұратын аппаратуралар мен процестерге және барлық сегменттер үшін стандартталған форматтың болмауына байланысты кинофильмдер индустриясына ауысқан. ойын-сауық бизнесі. Осыған қарамастан, 3D кинотуындылары 1950 жылдары американдық кинематографияда көрнекті орынға ие болды, ал кейінірек 1980 және 1990 жылдары IMAX жоғары деңгейлі театрлары мен Дисней тақырыптық орындарының жетегінде дүниежүзілік қайта жандана бастады. 3D фильмдер 2000 жылдардың ішінде сәттілікке жетіп, 2009 жылдың желтоқсанында Avatar- дың 3D презентацияларымен сәтті болды, содан кейін 3D фильмдер танымалдығы төмендеді. Сондай-ақ, белгілі режиссерлер 3D кинорежиссурасына эксперименталды тәсілдерді қолданды, ең бастысы, автормен танымал Жан-Люк Годар « Тілге қош бол» фильмінде.

3D теледидар:

3D теледидар ( 3DTV ) - бұл стереоскопиялық дисплей, көп көріністі дисплей, 2D плюс тереңдігі немесе кез келген басқа 3D формасы сияқты тәсілдерді қолдана отырып, көрерменге тереңдікті қабылдауды жеткізетін теледидар. Қазіргі заманғы 3D теледидарларының көпшілігінде белсенді ысырмалы 3D жүйесі немесе поляризацияланған 3D жүйесі қолданылады, ал кейбіреулері көзілдірік қажет етпейтін автостереоскопиялық болып табылады. 2019 жылдан бастап 3D теледидарлары мен қызметтерінің көпшілігі қол жетімді емес.

Үш антисемитизм:

Антисемитизмнің « үш Д » немесе « 3D сынағы » Израильге қарсы сынды антисемитизмнен ажыратуға арналған критерийлер жиынтығы. Үш D:

  • D Израильді элегитизациялау
  • Исраил D emonization
  • Израильді D ouble стандарттарына бағындыру
3D тетрис:

3D Tetris - бұл T&E Soft әзірлеген және Nintendo шығарған 1996 жылғы басқатырғыш видео ойын. Ол Виртуалды бала үшін 1996 жылы 22 наурызда Солтүстік Америкада шығарылды. Ойыншылар Тетрис оның геймплей ұқсас үш өлшемді ортада айқын қабаттар оларды айналмалы және позициялау, бірнеше құлаған бақылау блоктарын. Ойында бірнеше режимдер мен олардың вариациялары, сондай-ақ әр түрлі қиындық параметрлері мен деңгейлері бар. 3D Tetris бөліктері 3D сымдық рамалық модель ретінде ұсынылған. Polygo Block деп аталатын ойынның нұсқасы 1996 жылдың ақпанында Жапония нарықтарында шығарылуы керек еді, бірақ ешқашан пайда болған жоқ. Ойын негізінен болмағаны үшін сынға алып, негативті пікірлерге ие болды.

3D тақырыптық бейне:

3D Topicscape , бағдарламалық жасақтама - бұл ақыл-ойды бейнелеуге немесе тұжырымдаманы бейнелеуге негізделген шаблонды еркін қамтамасыз ететін жеке ақпарат менеджері. Ол ақыл-ой картасын әр түйін конус болатын 3D көрініс ретінде ұсынады. Ол сонымен қатар 2D форматында көрсете алады. Түйіндер олардың ақыл-ой картасы сияқты қалай байланысатындығын көрсететін етіп орналастырылған. Ақпараттық менеджмент үшін оны пайдаланудан басқа, тапсырма менеджері ретінде және жобалық менеджментте қолдануға жарамды деп мәлімделеді.

Торонтоның 3D белгісі:

3D Торонто белгісі , ресми түрде 3D TORONTO белгісі және әдетте Торонто белгісі ретінде белгілі, бұл Канаданың Онтарио, Торонто қалаларындағы Натан Филлипс алаңында жарықтандырылған үш өлшемді белгі, ол қаланың атын жазады. Оның биіктігі 3 метр (9,8 фут) және ұзындығы 22 метр (72 фут), Wi-Fi арқылы басқарылатын жарықдиодты шамдармен жарықтандырылған, шамамен 228 миллион түстер үйлесімін жасай алады, бұл адамның көзі сезе алатын шамамен тең.

Торонтоның 3D белгісі:

3D Торонто белгісі , ресми түрде 3D TORONTO белгісі және әдетте Торонто белгісі ретінде белгілі, бұл Канаданың Онтарио, Торонто қалаларындағы Натан Филлипс алаңында жарықтандырылған үш өлшемді белгі, ол қаланың атын жазады. Оның биіктігі 3 метр (9,8 фут) және ұзындығы 22 метр (72 фут), Wi-Fi арқылы басқарылатын жарықдиодты шамдармен жарықтандырылған, шамамен 228 миллион түстер үйлесімін жасай алады, бұл адамның көзі сезе алатын шамамен тең.

Күшті түрту:

Force Touch - бұл Apple Inc компаниясы әзірлеген, трекпадтар мен сенсорлық экрандарға олардың бетіне түсетін күштің әртүрлі деңгейлерін ажыратуға мүмкіндік беретін гаптический технология. Ол Apple құрылғыларына енгізудің басқа әдісін қосу үшін қысым датчиктерін қолданады. Технология алғаш рет 2014 жылдың 9 қыркүйегінде Apple Watch-ті енгізу кезінде таныстырылды. Apple Watch-тен бастап Force Touch Apple компаниясының көптеген өнімдеріне енгізілді. Мұнда MacBooks және Magic Trackpad 2 бар. Технология iPhone модельдерінде 3D Touch деп аталады. Технология енгізуді қабылдаудың үшінші өлшемін ұсына отырып, бағдарламалық жасақтамаға ыңғайлылықты арттырады. Төте жолдарға қол жеткізу, егжей-тегжейлі алдын-ала қарау, сурет салу және жүйенің кең мүмкіндіктері пайдаланушыларға кіріс бетіне күш қолдану арқылы көрсетілген мазмұнмен қосымша өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді.

3D туннелі:

3D туннелі - бұл ZX Spectrum видео ойыны, New Generation Software компаниясы жасап шығарған және 1983 жылы жарияланған.

Динамикс:

Dynamix, Inc. 1984-2001 жылдар аралығында американдық видео ойындарды дамытушы болды, ол Red Baron ұшу симуляторымен, The Incredible Machine паззл ойынымен, Front Page Sports сериясымен, Betrayal at Krondor-да және Tribes онлайн ойынымен танымал болды.

Салқын бассейн:

Cool Pool , сондай-ақ 3D Ultra Cool Pool ретінде сатылады, бұл Сьерраның 3D бассейндік компьютер ойыны және 3D Ultra сериясындағы тоғызыншы ойын. Онлайн режимінде ойнату мүмкіндігі бар. Бұл ойын сегіз доп тәрізді классикалық бассейн ойындарын ұсынады, бірақ сонымен қатар өзінің өмірінде болмайтын элементтерді, мысалы түстердің өзгеруі мен жарылыстарын қолданатын Chameleon Ball және Mad Bomber сияқты өзінің фантастикалық бассейн ойындарын ұсынады. Бұл ойын басқа ойыншыларға қарсы онлайн режимінде ойнауға мүмкіндік береді және ойнату кезінде мәтіндік сөйлесуді ұсынады.

3D Ultra Lionel Traintown:

3D Ultra Lionel Traintown - бұл Лионель, LLC лицензия алған, Sierra Attractions кездейсоқ ойын маркасы бойынша Sierra On-Line-дің үшінші тұлға теміржол ойыны. Ол пойыздың макеттерінен тұрады, олардың кейбіреулері плеер өңдей алады.

3D Ultra Lionel Traintown:

3D Ultra Lionel Traintown - бұл Лионель, LLC лицензия алған, Sierra Attractions кездейсоқ ойын маркасы бойынша Sierra On-Line-дің үшінші тұлға теміржол ойыны. Ол пойыздың макеттерінен тұрады, олардың кейбіреулері плеер өңдей алады.

3D Ultra Minigolf (ойын сериясы):

3D Ultra Minigolf - бұл аркада стиліндегі миниатюралық гольф атауларының сериясы. Ол 1997 жылы 3D Ultra Minigolf- тен басталды, 3D Ultra Minigolf Adventures және оның жалғасы, Wanako Games әзірлеген 3D Ultra Minigolf Adventures 2 . Microsoft Windows және Xbox 360 үшін 3D Ultra Minigolf Adventures шығарылды. Оның жалғасы Xbox 360 және Sony PlayStation 3 үшін шығарылды.

3D Ultra Minigolf (ойын сериясы):

3D Ultra Minigolf - бұл аркада стиліндегі миниатюралық гольф атауларының сериясы. Ол 1997 жылы 3D Ultra Minigolf- тен басталды, 3D Ultra Minigolf Adventures және оның жалғасы, Wanako Games әзірлеген 3D Ultra Minigolf Adventures 2 . Microsoft Windows және Xbox 360 үшін 3D Ultra Minigolf Adventures шығарылды. Оның жалғасы Xbox 360 және Sony PlayStation 3 үшін шығарылды.

3D Ultra Minigolf (ойын сериясы):

3D Ultra Minigolf - бұл аркада стиліндегі миниатюралық гольф атауларының сериясы. Ол 1997 жылы 3D Ultra Minigolf- тен басталды, 3D Ultra Minigolf Adventures және оның жалғасы, Wanako Games әзірлеген 3D Ultra Minigolf Adventures 2 . Microsoft Windows және Xbox 360 үшін 3D Ultra Minigolf Adventures шығарылды. Оның жалғасы Xbox 360 және Sony PlayStation 3 үшін шығарылды.

3D ультра минигольф оқиғалары:

3D Ultra Minigolf Adventures - бұл Wanako Studios әзірлеген және Vivendi Games шығарған Microsoft Windows және Xbox 360 үшін аркада гольф ойындары. Ойын 2006 жылы 20 желтоқсанда Microsoft Windows үшін, ал 2007 жылы 18 сәуірде Xbox 360 үшін шығарылды.

3D ультра минигольф оқиғалары:

3D Ultra Minigolf Adventures - бұл Wanako Studios әзірлеген және Vivendi Games шығарған Microsoft Windows және Xbox 360 үшін аркада гольф ойындары. Ойын 2006 жылы 20 желтоқсанда Microsoft Windows үшін, ал 2007 жылы 18 сәуірде Xbox 360 үшін шығарылды.

3-өлшемді ультра пинбол:

3-D Ultra Pinball - бұл Sierra Entertainment компаниясының Dynamix компаниясы жасаған pinball компьютерлік ойындар сериясы. Ойындар дәстүрлі, аркадтық пинболдан және анимациядан, бірден бірнеше үстелден және «уақытша нысандардан» қашуға тырысады (мысалы, бүкіл ғарыш кемесі, гоблиндер мен динозаврлар).

3D ультрадыбыстық:

3D ультрадыбыстық - бұл медициналық, ультрадыбыстық әдіс, көбінесе ұрық, жүрек, транс-ректальды және тамырішілік қосылыстарда қолданылады. 3D ультрадыбыстық ультрадыбыстық деректердің көлемін көрсетуге қатысты және ол уақыт бойынша жиналған 3D көлемінің сериясын қамтитын кезде 4D деп те аталады.

Флэш-жады:

Флэш-жады - бұл электрлік өшіруге және қайта бағдарламалауға болатын, компьютердің жадын сақтайтын электронды тасымалдағыш. Флэш-жадының екі негізгі түрі - NOR флэші және NAND жарқылы NOR және NAND логикалық қақпаларының атымен аталады. NAND жарқылы да, NOR жарқылы да MOSFET қалқымалы қақпасынан тұратын бірдей ұяшық дизайнын қолданады. Олар схема деңгейінде ерекшеленеді, NAND жарқылы осылай аталады, себебі биттік сызық пен сөз жолдарының арасындағы қатынас NAND қақпасына, ал NOR жарқылында олар NOR қақпасына ұқсайды. Бұл жоғары немесе төмен тартылған биттік сызық немесе сөз жолдарының күйіне қатысты.

Флэш-жады:

Флэш-жады - бұл электрлік өшіруге және қайта бағдарламалауға болатын, компьютердің жадын сақтайтын электронды тасымалдағыш. Флэш-жадының екі негізгі түрі - NOR флэші және NAND жарқылы NOR және NAND логикалық қақпаларының атымен аталады. NAND жарқылы да, NOR жарқылы да MOSFET қалқымалы қақпасынан тұратын бірдей ұяшық дизайнын қолданады. Олар схема деңгейінде ерекшеленеді, NAND жарқылы осылай аталады, себебі биттік сызық пен сөз жолдарының арасындағы қатынас NAND қақпасына, ал NOR жарқылында олар NOR қақпасына ұқсайды. Бұл жоғары немесе төмен тартылған биттік сызық немесе сөз жолдарының күйіне қатысты.

3D бейне ойын:

3D бейне ойыны келесіге сілтеме жасай алады:

  • үш бағытты өлшемде есептелетін 3D ойын графикасын бейнелейтін бейне ойын
  • стереоскопиялық тереңдігі бар стереоскопиялық бейне ойын
3D бейне ойын:

3D бейне ойыны келесіге сілтеме жасай алады:

  • үш бағытты өлшемде есептелетін 3D ойын графикасын бейнелейтін бейне ойын
  • стереоскопиялық тереңдігі бар стереоскопиялық бейне ойын
Видеотелефония:

Видеотелефония әр түрлі аудандардағы пайдаланушылардың аудио-бейне сигналдарын қабылдау және беру технологияларын, нақты уақыт режимінде адамдар арасындағы қарым-қатынасты, сондай-ақ сіздің сөйлесіңізде сөйлесуге және дауыстық қоңырау шалуға болатындығына қарамастан желіден тыс екеніңізді көрсетуді қамтиды. Видеофон - бұл нақты уақыт режимінде адамдар арасындағы байланыс үшін бір уақытта бейне және аудио қабылдай алатын, бейнебағдарламасы бар телефон. Бейнеконференциялар бұл технологияны бейнеконференцияда жеке адамдарға емес, топтық немесе ұйымдастырушылық жиналысқа пайдалануды білдіреді. Telepresence жоғары сапалы видеотелефондық жүйеге немесе видеодан тыс робототехникаға көшетін meetup технологиясына қатысты болуы мүмкін. Бейнеконференцияны «визуалды ынтымақтастық» деп те атады және бұл топтық бағдарламалық жасақтаманың бір түрі.

3D виртуалды жаратылыстың эволюциясы:

3D Virtual Creature Evolution , қысқартылған 3DVCE - бұл Ли Грэм жасаған эволюцияны жасанды модельдеу бағдарламасы. Қазіргі уақытта веб-сайт жұмыс істемейді. Оның мақсаты - дене жоспарларындағы және стратегиялардағы жалпы тақырыптарды көзбен көру және зерттеу, олардың қоршаған ортада жүйемен қалыптасқан және сақталатын жасанды организмдердің фитнес функциясына жету. Бағдарлама Карл Симстің 1994 жылы дамыған виртуалды жаратылыстар жасанды эволюция бағдарламасынан шабыт алды. Бағдарлама үйдің веб-сайтынан бағдарламаны жүктейтін және аяқталған имитациялардан ақпаратты қайтаратын еріктілер арқылы іске асырылады. Қазіргі уақытта ол Windows-та және кейбір жағдайларда Linux-та қол жетімді.

3D құрылыс жиынтығы:

3D Virtual Studio деп аталатын 3D Construction Kit - бұл Freescape-те 3D әлемдерін құруға арналған көмекші құрал. Ынталандырушы бағдарламалық жасақтама әзірлеген және Domark жариялаған ол 1991 жылы бірнеше платформада шығарылды. Бастапқыда ойын Ұлыбританияда 8 биттік нұсқасы үшін 24,99 фунт стерлингке, 16 биттік нұсқасы үшін 49,99 фунтқа сатылды. Жалғасы, 3D құрылыс жинағы II , 1992 жылы шыққан, бірақ тек Amiga, Atari ST және MS-DOS қол жетімді.

Үш өлшемді виртуалды туризм:

3DVT - бұл қолданушыға физикалық саяхаттарсыз физикалық орындарды зерттеуге мүмкіндік беретін виртуалды орталарды нақты 3D геовизуализациялау. 3DVT әдетте виртуалды экскурсия жасайды, ол 3D модельдері мен 2D панорамалық кескіндерді, гипершилтелген қозғалмайтын немесе бейне кескіндер дәйектілігін және шынайы әлемнің суреттерге негізделген модельдерін қолданады, дыбыстық эффекттер, музыка, баяндау және мәтін сияқты қосымша элементтері бар. Нақты туризмнен айырмашылығы, 3DVT- ге смартфоннан немесе компьютерден кіруге болады. Бұл нақты саяхатсыз нақты жерде қозғалу тәжірибесін тудыруға бағытталған.

3D көрінісі:

3D Vision :

  • 3D Vision Records, испандық жазба
  • Nvidia 3D Vision, Windows платформасына арналған LC жапқыш көзілдірігі жиынтығы
3D көрінісі:

3D Vision :

  • 3D Vision Records, испандық жазба
  • Nvidia 3D Vision, Windows платформасына арналған LC жапқыш көзілдірігі жиынтығы
3D Vision Records:

3D Vision Records - бұл Ибица, Испанияда орналасқан, 1998 жылы Кристоф Друилле мен Седрик Дассулдің жасаған француздық psy-trans жазба белгісі.

Қабырға панелі:

Қабырға панелі - бұл қабырғаға көрінетін және ашық жабын ретінде қызмет ететін, әдетте тегіс және тікбұрышты пішінде кесілген жалғыз материал. Қабырғалық панельдер функционалды және декоративті болып табылады, оқшаулау мен дыбыс өткізбеуді қамтамасыз етеді, сыртқы түрінің біркелкілігімен, сондай-ақ ұзақ мерзімділікпен немесе ауыстырылатындығымен жеңілдетіледі. Осы функцияларды орындайтын материалдың өлшемдеріне шектеу қойылмағанымен, қабырға панельдерінің максималды практикалық мөлшері тасымалдауға мүмкіндік беру үшін 24 дюйм 8 фут болуы керек деп ұсынылды.

SketchUp:

SketchUp - бұл архитектуралық, интерьер дизайны, ландшафтық сәулет, азаматтық және машина жасау, кино және видео ойын дизайны сияқты кең ауқымды сурет салуға арналған 3D модельдеу компьютерлік бағдарламасы. Бұл SketchUp Free веб-қосымшасы және SketchUp Pro қосымша функционалдығы бар ақылы нұсқа ретінде қол жетімді. Бұрын SketchUp Make тегін нұсқасы да қол жетімді болатын.

3D Wayfinder:

3D Wayfinder - бұл үлкен қоғамдық ғимараттарда келушілерге навигация жасауға көмектесу үшін пайдаланылатын ішкі іздеу бағдарламасы және қызметі 3D Wayfinder ғимараттың 3D қабаттарының жоспарларын пайдаланады және оны нақты уақыт режимінде ұсынады. Ол интерактивті ақпараттық қабаттарды көрсетеді. Бағдарламалық жасақтаманы интерактивті дүңгіршектерде немесе мобильді қосымша ретінде пайдалануға болады.

3D композиттері:

Үш өлшемді композиттерде үш өлшемді күрделі құрылымдарда орналасқан иірілген жіптерден немесе сүйрегіштерден жасалған талшықты преформалар қолданылады. Бұларды 3D тоқу, 3D тоқу, 3D өру процестерінен немесе 3D қысқа талшықтардан құруға болады. Композициялық материал жасау үшін 3D преформасына шайыр жағылады. Үш өлшемді композиттер күрделі механикалық қасиеттерге жету үшін жоғары инженерлік және жоғары техникалық қосымшаларда қолданылады. Үшөлшемді композиттер кернеулер мен штамдарға реакция жасау үшін бір бағытты сүйретпелерден тұратын дәстүрлі композиттік материалдармен немесе 2D тоқылған композиттермен, сэндвич композиттерімен немесе қабаттасқан ламинат материалдарымен мүмкін емес тәсілдермен құрастырылған.

3D әлемі:

3D World - басты бағыты 3D анимация, визуалды эффектілер, бейнежазбалардың дизайны, иллюстрация және архитектуралық визуализация болып табылатын Future plc шығарған журнал және веб-сайт. 3D World төрт апта сайын пайда болады және Ұлыбританияда, АҚШ-та, Еуропа материгінде, Австралияда, Жаңа Зеландияда, Оңтүстік Африкада және басқа көптеген елдерде сатылады. Ол сонымен қатар планшеттік компьютерлерге арналған сандық көшірме ретінде сатылады.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

3D әлемі (Австралия):

3D World би музыкалық қауымдастығы үшін австралиялық көшедегі баспасөз басылымы болды.

3D Әлемдік Атлас:

3D World Atlas - бұл Cosmi корпорациясы жасаған виртуалды глобус бағдарламасы. 2.1 нұсқасында ол Google Earth сияқты басқа 3D атластарды зерттейтін бағдарламалармен бірге жетекші атлас бағдарламаларының бірі болып табылады.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

3D XPoint:

3D XPoint - бұл Intel және Micron Technology бірлесіп жасаған тұрақты жады (NVM) технологиясы. Ол 2015 жылдың шілдесінде жарияланды және 2017 жылдың сәуірінен бастап Optane (Intel) сауда маркасымен ашық нарықта қол жетімді. Бит қоймасы деректердің қол жетімді шоғырланған торымен бірге массивтік қарсылықтың өзгеруіне негізделген. Бастапқы бағалар динамикалық жедел жадтан (DRAM) аз, бірақ флэш-жадтан жоғары.

3D XPoint:

3D XPoint - бұл Intel және Micron Technology бірлесіп жасаған тұрақты жады (NVM) технологиясы. Ол 2015 жылдың шілдесінде жарияланды және 2017 жылдың сәуірінен бастап Optane (Intel) сауда маркасымен ашық нарықта қол жетімді. Бит қоймасы деректердің қол жетімді шоғырланған торымен бірге массивтік қарсылықтың өзгеруіне негізделген. Бастапқы бағалар динамикалық жедел жадтан (DRAM) аз, бірақ флэш-жадтан жоғары.

3D XPoint:

3D XPoint - бұл Intel және Micron Technology бірлесіп жасаған тұрақты жады (NVM) технологиясы. Ол 2015 жылдың шілдесінде жарияланды және 2017 жылдың сәуірінен бастап Optane (Intel) сауда маркасымен ашық нарықта қол жетімді. Бит қоймасы деректердің қол жетімді шоғырланған торымен бірге массивтік қарсылықтың өзгеруіне негізделген. Бастапқы бағалар динамикалық жедел жадтан (DRAM) аз, бірақ флэш-жадтан жоғары.

3D көрсету:

3D рендеринг - бұл 3D модельдерін компьютердегі 2D кескіндерге түрлендірудің 3D компьютерлік графикалық процесі. 3D рендерлерде фотореалистикалық эффектілер немесе фотореалистік емес стильдер болуы мүмкін.

Графикалық өңдеу блогы:

Графикалық өңдеу блогы ( GPU ) - дисплей құрылғысына шығаруға арналған кадр буферінде кескіндер жасауды жеделдету үшін жадыны жылдам басқаруға және өзгертуге арналған мамандандырылған электронды схема. Графикалық процессорлар енгізілген жүйелерде, ұялы телефондарда, дербес компьютерлерде, жұмыс станцияларында және ойын консольдарында қолданылады. Қазіргі заманғы графикалық процессорлар компьютерлік графика мен кескінді өңдеуде манипуляциялауда өте тиімді. Олардың жоғары параллель құрылымы оларды деректердің үлкен блоктарын параллель өңдейтін алгоритмдер үшін жалпы мақсаттағы орталық өңдеу қондырғыларына (ПЦ) қарағанда тиімдірек етеді. Дербес компьютерде графикалық процессор видео картасында болуы мүмкін немесе аналық платаға енгізілуі мүмкін. Белгілі бір процессорларда олар CPU өліміне ендірілген.

Графикалық өңдеу блогы:

Графикалық өңдеу блогы ( GPU ) - дисплей құрылғысына шығаруға арналған кадр буферінде кескіндер жасауды жеделдету үшін жадыны жылдам басқаруға және өзгертуге арналған мамандандырылған электронды схема. Графикалық процессорлар енгізілген жүйелерде, ұялы телефондарда, дербес компьютерлерде, жұмыс станцияларында және ойын консольдарында қолданылады. Қазіргі заманғы графикалық процессорлар компьютерлік графика мен кескінді өңдеуде манипуляциялауда өте тиімді. Олардың жоғары параллель құрылымы оларды деректердің үлкен блоктарын параллель өңдейтін алгоритмдер үшін жалпы мақсаттағы орталық өңдеу қондырғыларына (ПЦ) қарағанда тиімдірек етеді. Дербес компьютерде графикалық процессор видео картасында болуы мүмкін немесе аналық платаға енгізілуі мүмкін. Белгілі бір процессорларда олар CPU өліміне ендірілген.

Гироскоп:

Гироскоп - бағдар мен бұрыштық жылдамдықты өлшеуге немесе сақтауға арналған құрылғы. Бұл айналу осі өздігінен кез-келген бағдарды қабылдауға мүмкіндік беретін айналатын дөңгелек немесе диск. Айналу кезінде бұл осьтің бағыты бұрыштық импульстің сақталуына сәйкес қондырғының еңкеуі немесе айналуы әсер етпейді.

Компьютерлік анимация:

Компьютерлік анимация - бұл анимациялық кескіндерді цифрлы түрде құру үшін қолданылатын процесс. Компьютерлік кескіннің жалпы мағынасы (CGI) тұрақты көріністерді де, динамикалық кескіндерді де қамтиды, ал компьютерлік анимация тек қозғалмалы суреттерді білдіреді. Қазіргі заманғы компьютерлік анимация әдетте екі өлшемді кескін жасау үшін 3D компьютерлік графикасын пайдаланады, дегенмен 2D компьютерлік графика әлі күнге дейін стилистикалық, өткізу қабілеті төмен және нақты уақыт режимінде жылдам көрсету үшін қолданылады. Кейде анимацияның мақсаты - компьютердің өзі, бірақ кейде оны да түсіреді.

Анимация:

Анимация - бұл фигуралар қозғалатын кескін ретінде көрінетін манипуляцияланған әдіс. Дәстүрлі анимацияда суреттер фотосуретке түсіру және пленкаға қою үшін мөлдір целлулоидты парақтарға қолмен салынады немесе салынады. Қазіргі кезде анимациялардың көпшілігі компьютерде түсірілген кескіндермен (CGI) жасалған. Компьютерлік анимация 3D анимациясы өте егжей-тегжейлі болуы мүмкін, ал 2D компьютерлік анимациясы стилистикалық себептермен, өткізу қабілеттілігі төмен немесе нақты уақыт режимінде тезірек көрсетілуі мүмкін. Басқа кең таралған анимация әдістері қағаз кесінділері, қуыршақтар немесе саз фигуралары сияқты екі және үш өлшемді нысандарға тоқтау қозғалысының техникасын қолданады.

Анимация:

Анимация - бұл фигуралар қозғалатын кескін ретінде көрінетін манипуляцияланған әдіс. Дәстүрлі анимацияда суреттер фотосуретке түсіру және пленкаға қою үшін мөлдір целлулоидты парақтарға қолмен салынады немесе салынады. Қазіргі кезде анимациялардың көпшілігі компьютерде түсірілген кескіндермен (CGI) жасалған. Компьютерлік анимация 3D анимациясы өте егжей-тегжейлі болуы мүмкін, ал 2D компьютерлік анимациясы стилистикалық себептермен, өткізу қабілеттілігі төмен немесе нақты уақыт режимінде тезірек көрсетілуі мүмкін. Басқа кең таралған анимация әдістері қағаз кесінділері, қуыршақтар немесе саз фигуралары сияқты екі және үш өлшемді нысандарға тоқтау қозғалысының техникасын қолданады.

3D компьютерлік графика:

Үш өлшемді компьютерлік графика немесе үшөлшемді компьютерлік графика дегеніміз - есептеулерді орындау және 2-өлшемді кескіндер көрсету мақсатында компьютерде сақталатын геометриялық мәліметтердің үш өлшемді көрінісін қолданатын графика. Алынған кескіндерді кейін қарау үшін сақтауға немесе нақты уақыт режимінде көрсетуге болады. 3D фильмнен және осыған ұқсас техникадан айырмашылығы, нәтиже екі өлшемді, қатты болу иллюзиясыз.

Заманауи бәсекелі садақ ату:

Заманауи бәсекеге қабілетті садақ ату жебелерді белгіленген қашықтықтан немесе қашықтықтан дәлдік пен дәлдікке бағыттауды көздейді. Бұл бәсекелі садақ атудың әлемдегі ең танымал түрі және мақсатты садақ деп аталады. Еуропада және Америкада ерекше танымал түрі - орманды жерде әр түрлі қашықтықта қойылған нысандарға атылатын далалық садақ ату. Сондай-ақ, бірнеше танымал емес және тарихи формалар, садақ ату жаңалықтары ойындары бар.

3D компьютерлік графика:

Үш өлшемді компьютерлік графика немесе үшөлшемді компьютерлік графика дегеніміз - есептеулерді орындау және 2-өлшемді кескіндер көрсету мақсатында компьютерде сақталатын геометриялық мәліметтердің үш өлшемді көрінісін қолданатын графика. Алынған кескіндерді кейін қарау үшін сақтауға немесе нақты уақыт режимінде көрсетуге болады. 3D фильмнен және осыған ұқсас техникадан айырмашылығы, нәтиже екі өлшемді, қатты болу иллюзиясыз.

3D модельдеу:

Үш өлшемді компьютерлік графикада 3D модельдеу дегеніміз - арнайы бағдарламалық жасақтама арқылы объектінің кез-келген бетінің үш өлшемді математикалық көрінісін жасау. Өнім 3D моделі деп аталады. 3D модельдерімен жұмыс істейтін адамды 3D суретшісі немесе 3D модельдеуші деп атауға болады. 3D моделі екі өлшемді кескін ретінде 3D рендеринг деп аталатын немесе физикалық құбылыстарды компьютерлік модельдеуде қолданылатын процесс арқылы көрсетілуі мүмкін. 3D моделін үш өлшемді материалмен модельдің 2D қабатын құрайтын 3D басып шығару құрылғыларының көмегімен физикалық түрде жасауға болады, бір уақытта бір қабат. Ойындарды дамыту тұрғысынан 3D модельдеу тек бүкіл даму процесінің кезеңі болып табылады.

3D аудио эффект:

3D аудио эффекттер - бұл стерео динамиктер, көлемді дыбыстық динамиктер, динамик-массивтер немесе құлаққаптар шығаратын дыбысты басқаратын дыбыстық эффекттер тобы. Бұл көбінесе дыбыс көздерін үш өлшемді кеңістіктің кез-келген жерінде, соның ішінде тыңдаушының артында, үстінде немесе астында виртуалды орналастыруды қамтиды.

Пайдаланушының 3D өзара әрекеттесуі:

Есептеу кезінде 3D өзара әрекеттесу - бұл пайдаланушылар 3D кеңістігінде қозғалуға және өзара әрекеттесуді жүзеге асыруға қабілетті адам мен машинаның өзара әрекеттесуінің бір түрі. 3D кеңістігіндегі элементтердің физикалық орналасуы сәйкес келетін адам да, машина да ақпаратты өңдейді.

3D аудио эффект:

3D аудио эффекттер - бұл стерео динамиктер, көлемді дыбыстық динамиктер, динамик-массивтер немесе құлаққаптар шығаратын дыбысты басқаратын дыбыстық эффекттер тобы. Бұл көбінесе дыбыс көздерін үш өлшемді кеңістіктің кез-келген жерінде, соның ішінде тыңдаушының артында, үстінде немесе астында виртуалды орналастыруды қамтиды.

3D биопринтерлеу:

Үш өлшемді ( 3D ) биопринтинг - бұл табиғи тіндердің сипаттамаларын максималды түрде имитациялайтын биомедициналық бөлшектерді жасау үшін жасушаларды, өсу факторларын және биоматериалдарды біріктіру үшін 3D басып шығару сияқты техниканы қолдану. Әдетте, 3D биопринт кейіннен медициналық және тіндік инженерия саласында қолданылатын тінге ұқсас құрылымдар жасау үшін биоинктер деп аталатын материалдарды қабаттастыру әдісін қолданады. Биопринтинг биоматериалдардың кең спектрін қамтиды.

Денені 3D сканерлеу:

Денені үш өлшемді сканерлеу - бұл құрылымды жарықтандырылған 3D сканері, тереңдікті 3D сезіну, стереоскопиялық көру және басқалары сияқты әртүрлі технологияларды қолдану арқылы адам түрін нүктелік бұлт ретінде эргономикалық және антропометриялық зерттеу үшін. Зерттеулердің технологиясы мен тәжірибесі денені сканерлеудің 3D экстракциясының дәстүрлі антропометриялық әдістерімен салыстыруға болатынын анықтады.

Денені 3D сканерлеу:

Денені үш өлшемді сканерлеу - бұл құрылымды жарықтандырылған 3D сканері, тереңдікті 3D сезіну, стереоскопиялық көру және басқалары сияқты әртүрлі технологияларды қолдану арқылы адам түрін нүктелік бұлт ретінде эргономикалық және антропометриялық зерттеу үшін. Зерттеулердің технологиясы мен тәжірибесі денені сканерлеудің 3D экстракциясының дәстүрлі антропометриялық әдістерімен салыстыруға болатынын анықтады.

Үш өлшемді өрілген маталар:

Үш өлшемді өрілген маталар - бұл үш ортогоналды жіптер жиынтығын өру арқылы пайда болған, үш бағытта да өрім арқылы өтетін жіптер. Үш өлшемді өрілген маталардың талшық архитектурасы жоғары беріктікті, қаттылықты және құрылымның тұтастығын қамтамасыз етеді, бұл оларды қолдануға кең етеді. 3D маталарды тоқу, тоқу және тоқымасыз процестер арқылы жасауға болады.

3D бейнекамера:

3D бейнекамера - бұл 3D бейнені жазуға қабілетті бейнекамера.

3D камера:

3D камера мыналарға сілтеме жасай алады:

  • Диапазондық камера, белгілі бір нүктеден көріністің нүктелеріне дейінгі қашықтықты көрсететін 2-өлшемді кескін шығаратын құрылғы.
  • Стерео-камера, екі немесе одан да көп линзалары бар, бөлек объективтік датчиктері бар немесе әр объективке арналған пленка жақтауы бар камера түрі, бұл камераға адамның бинокльдік көрінісін имитациялауға мүмкіндік береді, сондықтан үш өлшемді кескіндер түсіреді.
3D камера:

3D камера мыналарға сілтеме жасай алады:

  • Диапазондық камера, белгілі бір нүктеден көріністің нүктелеріне дейінгі қашықтықты көрсететін 2-өлшемді кескін шығаратын құрылғы.
  • Стерео-камера, екі немесе одан да көп линзалары бар, бөлек объективтік датчиктері бар немесе әр объективке арналған пленка жақтауы бар камера түрі, бұл камераға адамның бинокльдік көрінісін имитациялауға мүмкіндік береді, сондықтан үш өлшемді кескіндер түсіреді.
3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

3D жасуша дақылдары:

Үш өлшемді жасуша дақылдары - бұл биологиялық жасушалардың өсуіне немесе қоршаған ортамен үш өлшемде өзара әрекеттесуге рұқсат етілген жасанды құрылған орта. 2D ортадан айырмашылығы, 3Д жасуша өсіру in vitro жасушалардың барлық бағытта өсуіне мүмкіндік береді, мысалы, in vivo жағдайында. Бұл үш өлшемді дақылдарды әдетте биореакторларда, жасушалары сфероидтарға айналуы мүмкін шағын капсулаларда немесе 3D жасушаларының колонияларында өсіреді. Әдетте биореакторға 300 сфероид өсіріледі.

Ағаштан жасалған наноцеллюлоза гидрогеліндегі 3D жасуша дақылдары:

Ағаштан жасалған нанофибрилляцияланған целлюлозадан (NFC) алынған гидрогель 3 өлшемді жасушаларды өсіру үшін матрица ретінде қолданылады. Өсімдік негізіндегі материал ретінде оның құрамында адамнан немесе жануардан алынатын компоненттер жоқ.

Магнитті левитация әдісімен 3 клетканы өсіру:

Магниттік левитация әдісімен (MLM) 3D жасушалық өсіру - бұл неодим магниттік драйверлерін қолданып, кеңістіктегі өзгеретін магнит өрістерінде магниттік нанобөлшектер жиынтығымен өңделген жасушаларды индукциялау және жасушаларды ауаға көтеру арқылы жасушалардың өзара әрекеттесуіне ықпал ету арқылы өсетін 3D ұлпаларын қолдану / стандартты петриден жасалған ыдыстың сұйық интерфейсі. Магниттік нанобөлшектер түйіндері магниттік темір оксидінің нанобөлшектерінен, алтын нанобөлшектерінен және полимерлі полилизиннен тұрады. Үш клеткалы өсіру масштабты, 500 клетканы миллиондаған ұяшыққа немесе бір ыдыс-аяқтан жоғары өнімділігі аз көлемді жүйеге дейін өсіру мүмкіндігі бар. Магниттелген дақылдар пайда болғаннан кейін оларды магниттік 3D биопринтерлеу процесі үшін құрылыс материалы немесе «сия» ретінде пайдалануға болады.

Чат бөлмесі:

Мерзімді чат бөлмесі, немесе Чат, ең алдымен синхронды конференция кез келген нысанын, кейде тіпті асинхронды конференцияны сипаттау үшін қолданылады. Осылайша, бұл термин нақты уақыт режиміндегі онлайн-чаттан және бейтаныс адамдармен интерактивті қарым-қатынастан бастап, толық иммерсивті графикалық әлеуметтік ортаға дейінгі кез-келген технологияны білдіруі мүмкін.

Стереохимия:

Стереохимия , химияның субдисциплинасы, молекулалардың құрылымын құрайтын атомдардың салыстырмалы кеңістіктегі орналасуын және оларды манипуляциялауды зерттейді. Стереохимияны зерттеу стереоизомерлерге бағытталған, олардың анықтамасы бойынша байланысқан атомдардың молекулалық формуласы мен реттілігі (конституциясы) бірдей, бірақ олардың атомдарының кеңістіктегі үш өлшемді бағдарларымен ерекшеленеді. Осы себептен ол 3D химия деп те аталады - «стерео» префиксі «үш өлшемділік» дегенді білдіреді.

Үш өлшемді шахмат:

Үш өлшемді шахмат - бұл шахмат фигураларының үш физикалық өлшемде қозғалуына мүмкіндік беретін әртүрлі деңгейлерді көрсететін бірнеше тақтаны қолданатын кез-келген шахмат нұсқасы. Тәжірибелік ойында бұған әр түрлі қабаттарды бір-біріне төсеп тұрған тақталар қол жеткізеді.

3D фильм:

3D фильмдер дегеніміз - үш өлшемді беріктік туралы иллюзия беру үшін түсірілген кинофильмдер , әдетте арнайы қарау құрылғыларының көмегімен. Олар 1915 жылдан бастап қандай-да бір түрінде болған, бірақ 3D фильмін шығару және көрсету үшін қымбат тұратын аппаратуралар мен процестерге және барлық сегменттер үшін стандартталған форматтың болмауына байланысты кинофильмдер индустриясына ауысқан. ойын-сауық бизнесі. Осыған қарамастан, 3D кинотуындылары 1950 жылдары американдық кинематографияда көрнекті орынға ие болды, ал кейінірек 1980 және 1990 жылдары IMAX жоғары деңгейлі театрлары мен Дисней тақырыптық орындарының жетегінде дүниежүзілік қайта жандана бастады. 3D фильмдер 2000 жылдардың ішінде сәттілікке жетіп, 2009 жылдың желтоқсанында Avatar- дың 3D презентацияларымен сәтті болды, содан кейін 3D фильмдер танымалдығы төмендеді. Сондай-ақ, белгілі режиссерлер 3D кинорежиссурасына эксперименталды тәсілдерді қолданды, ең бастысы, автормен танымал Жан-Люк Годар « Тілге қош бол» фильмінде.

3D қала моделі:

Үш өлшемді қала моделі - бұл жер беттерін, учаскелерін, ғимараттарын, өсімдік жамылғысын, инфрақұрылымын және ландшафт элементтерін үш өлшемді масштабта бейнелейтін қалалық аймақтардың, сондай-ақ қалалық аймақтарға жататын объектілердің сандық моделі. Олардың компоненттері сәйкес екі өлшемді және үш өлшемді кеңістіктік деректермен және гео-сілтеме деректерімен сипатталады және ұсынылады. 3D қалалық модельдер көптеген қолданбалы домендердің көптеген түрлерінде презентация, зерттеу, талдау және басқару міндеттерін қолдайды. Атап айтқанда, қаланың 3D модельдері «гетерогенді геоақпаратты бір шеңберде визуалды түрде интеграциялауға мүмкіндік береді, сондықтан күрделі қалалық ақпараттық кеңістіктерді құруға және басқаруға мүмкіндік береді».

3D қала моделі:

Үш өлшемді қала моделі - бұл жер беттерін, учаскелерін, ғимараттарын, өсімдік жамылғысын, инфрақұрылымын және ландшафт элементтерін үш өлшемді масштабта бейнелейтін қалалық аймақтардың, сондай-ақ қалалық аймақтарға жататын объектілердің сандық моделі. Олардың компоненттері сәйкес екі өлшемді және үш өлшемді кеңістіктік деректермен және гео-сілтеме деректерімен сипатталады және ұсынылады. 3D қалалық модельдер көптеген қолданбалы домендердің көптеген түрлерінде презентация, зерттеу, талдау және басқару міндеттерін қолдайды. Атап айтқанда, қаланың 3D модельдері «гетерогенді геоақпаратты бір шеңберде визуалды түрде интеграциялауға мүмкіндік береді, сондықтан күрделі қалалық ақпараттық кеңістіктерді құруға және басқаруға мүмкіндік береді».

3D композиттері:

Үш өлшемді композиттерде үш өлшемді күрделі құрылымдарда орналасқан иірілген жіптерден немесе сүйрегіштерден жасалған талшықты преформалар қолданылады. Бұларды 3D тоқу, 3D тоқу, 3D өру процестерінен немесе 3D қысқа талшықтардан құруға болады. Композициялық материал жасау үшін 3D преформасына шайыр жағылады. Үш өлшемді композиттер күрделі механикалық қасиеттерге жету үшін жоғары инженерлік және жоғары техникалық қосымшаларда қолданылады. Үшөлшемді композиттер кернеулер мен штамдарға реакция жасау үшін бір бағытты сүйретпелерден тұратын дәстүрлі композиттік материалдармен немесе 2D тоқылған композиттермен, сэндвич композиттерімен немесе қабаттасқан ламинат материалдарымен мүмкін емес тәсілдермен құрастырылған.

3D компьютерлік графика:

Үш өлшемді компьютерлік графика немесе үшөлшемді компьютерлік графика дегеніміз - есептеулерді орындау және 2-өлшемді кескіндер көрсету мақсатында компьютерде сақталатын геометриялық мәліметтердің үш өлшемді көрінісін қолданатын графика. Алынған кескіндерді кейін қарау үшін сақтауға немесе нақты уақыт режимінде көрсетуге болады. 3D фильмнен және осыған ұқсас техникадан айырмашылығы, нәтиже екі өлшемді, қатты болу иллюзиясыз.

Анимация:

Анимация - бұл фигуралар қозғалатын кескін ретінде көрінетін манипуляцияланған әдіс. Дәстүрлі анимацияда суреттер фотосуретке түсіру және пленкаға қою үшін мөлдір целлулоидты парақтарға қолмен салынады немесе салынады. Қазіргі кезде анимациялардың көпшілігі компьютерде түсірілген кескіндермен (CGI) жасалған. Компьютерлік анимация 3D анимациясы өте егжей-тегжейлі болуы мүмкін, ал 2D компьютерлік анимациясы стилистикалық себептермен, өткізу қабілеттілігі төмен немесе нақты уақыт режимінде тезірек көрсетілуі мүмкін. Басқа кең таралған анимация әдістері қағаз кесінділері, қуыршақтар немесе саз фигуралары сияқты екі және үш өлшемді нысандарға тоқтау қозғалысының техникасын қолданады.

Видео ойын:

Бейне ойын - бұл ойыншыға визуалды кері байланыс жасау үшін пайдаланушы интерфейсімен немесе енгізу құрылғысымен - джойстик, контроллер, пернетақта немесе қозғалысты сезіну құрылғысы сияқты өзара әрекеттесуді қамтитын электрондық ойын. Бұл пікір теледидар, монитор, сенсорлық экран немесе виртуалды шындық гарнитурасы сияқты бейнені көрсету құрылғысында көрсетілген. Бейне ойындар көбінесе динамиктер немесе құлаққаптар арқылы жеткізілетін аудио кері байланыспен, ал кейде кері байланыс түрлерімен, соның ішінде хаптикалық технологиямен толықтырылады.

3D компьютерлік графика:

Үш өлшемді компьютерлік графика немесе үшөлшемді компьютерлік графика дегеніміз - есептеулерді орындау және 2-өлшемді кескіндер көрсету мақсатында компьютерде сақталатын геометриялық мәліметтердің үш өлшемді көрінісін қолданатын графика. Алынған кескіндерді кейін қарау үшін сақтауға немесе нақты уақыт режимінде көрсетуге болады. 3D фильмнен және осыған ұқсас техникадан айырмашылығы, нәтиже екі өлшемді, қатты болу иллюзиясыз.

3D компьютерлік графика:

Үш өлшемді компьютерлік графика немесе үшөлшемді компьютерлік графика дегеніміз - есептеулерді орындау және 2-өлшемді кескіндер көрсету мақсатында компьютерде сақталатын геометриялық мәліметтердің үш өлшемді көрінісін қолданатын графика. Алынған кескіндерді кейін қарау үшін сақтауға немесе нақты уақыт режимінде көрсетуге болады. 3D фильмнен және осыған ұқсас техникадан айырмашылығы, нәтиже екі өлшемді, қатты болу иллюзиясыз.

3D компьютерлік графика:

Үш өлшемді компьютерлік графика немесе үшөлшемді компьютерлік графика дегеніміз - есептеулерді орындау және 2-өлшемді кескіндер көрсету мақсатында компьютерде сақталатын геометриялық мәліметтердің үш өлшемді көрінісін қолданатын графика. Алынған кескіндерді кейін қарау үшін сақтауға немесе нақты уақыт режимінде көрсетуге болады. 3D фильмнен және осыған ұқсас техникадан айырмашылығы, нәтиже екі өлшемді, қатты болу иллюзиясыз.

3D компьютерлік графика:

Үш өлшемді компьютерлік графика немесе үшөлшемді компьютерлік графика дегеніміз - есептеулерді орындау және 2-өлшемді кескіндер көрсету мақсатында компьютерде сақталатын геометриялық мәліметтердің үш өлшемді көрінісін қолданатын графика. Алынған кескіндерді кейін қарау үшін сақтауға немесе нақты уақыт режимінде көрсетуге болады. 3D фильмнен және осыған ұқсас техникадан айырмашылығы, нәтиже екі өлшемді, қатты болу иллюзиясыз.

Компьютер тінтуірі:

Компьютерлік тышқан - бұл бетке қатысты екі өлшемді қозғалысты анықтайтын қолмен көрсететін құрылғы. Бұл қозғалыс әдетте дисплейдегі көрсеткіштің қозғалысына аударылады, бұл компьютердің графикалық қолданушы интерфейсін біркелкі басқаруға мүмкіндік береді.

Компьютерлік стерео көру:

Компьютерлік стерео көру дегеніміз - бұл сандық кескіндерден, мысалы, CCD камерасымен алынған 3D ақпараттарды алу. Екі көріністегі көрініс туралы ақпаратты салыстыру арқылы 3D ақпараттарды екі панельдегі заттардың өзара орналасуын зерттеу арқылы алуға болады. Бұл биологиялық процеске ұқсас Стереопсис.

3D мазмұнды іздеу:

3D мазмұнын іздеу жүйесі - бұл сандық кескіндердің үлкен мәліметтер базасынан үш өлшемді сандық мазмұнды қарап шығуға, іздеуге және алуға арналған компьютерлік жүйе. 3D мазмұнын іздеудің ең ерекше әдісі мазмұнды файл атауы, сілтеме мәтіні және веб-беттің атауы сияқты мазмұндық файлдарға сипаттама мәтінін қосу әдістерін қолданады, осылайша байланысты 3D мазмұнын мәтін іздеу арқылы табуға болады. 3D файлдарды қолмен аннотациялаудың тиімсіздігіне байланысты зерттеушілер аннотация процесін автоматтандыру жолдарын зерттеп, 3D мазмұнына мәтіндік сипаттама жасаудың бірыңғай стандартын ұсынды. Сонымен қатар, 3D мазмұнының көбеюі 3D ақпаратты алудың жетілдірілген әдістерін талап етті және шабыттандырды. Осылайша, 3D мазмұнын іздеуге арналған пішінді сәйкестендіру әдістері танымал болды. Пішінді сәйкестендіруді іздеу 3D модельдерінің ұқсастығын салыстыратын және салыстыратын әдістерге негізделген.

Декарттық координаттар жүйесі:

Жазықтықтағы декарттық координаттар жүйесі дегеніміз - ұзындықтың бірдей бірлігінде өлшенетін екі бекітілген перпендикулярлы бағытталған түзулерден нүктеге дейінгі арақашықтықты сандық координаталар жұбы арқылы әр нүктені ерекше түрде көрсететін координаттар жүйесі. Әр тірек сызық жүйенің координаталық осі немесе жай осі деп аталады, ал олардың түйісетін нүктесі (0, 0) реттелген жұпта оның бастауы болып табылады. Сондай-ақ, координаталарды нүктенің перпендикуляр проекцияларының екі оське орналасуы ретінде анықтауға болады, олар бастапқы нүктеден қол қойылған қашықтықта көрсетілген.

Айқас:

Электроникада айшықталу - бұл жүйенің бір тізбегінде немесе арнасында берілген сигнал басқа тізбекте немесе арнада қажетсіз әсер туғызатын кез келген құбылыс. Crosstalk, әдетте, бір тізбектен немесе арнадан екіншісіне қажетсіз сыйымдылық, индуктивті немесе өткізгіш байланыстырудан туындайды.

Ғарыш тобы:

Математикада, физикада және химияда ғарыштық топ дегеніміз кеңістіктегі конфигурацияның, әдетте, үш өлшемді симметрия тобы. Үш өлшемде 219 нақты түрі бар, немесе 230 хираль көшірмелері бөлек деп саналса. Ғарыштық топтар 3-тен басқа өлшемдерде зерттеледі, оларды кейде Бибербах топтары деп атайды және бағдарланған эвклид кеңістігінің изометрияларының дискретті кокомактикалық топтары.

3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

Өлгендердің есебі:

Навигацияда өлі санау - бұл белгілі бір қозғалатын объектінің ағымдағы орнын алдын-ала анықталған позицияны қолдану немесе бекіту арқылы есептеу, содан кейін жылдамдық, бағыт бағыты және өткен уақыт ішінде жүру бағаларын қосу процесі. Биологиядағы сәйкес термин, жануарлардың позиция немесе бағыт бойынша бағаларын жаңартатын процестерді сипаттау үшін қолданылады, бұл жол интеграциясы.

Ауқымды кескін:

Диапазонды кескіндеме - бұл белгілі бір нүктеден көріністің нүктелеріне дейінгі қашықтықты көрсететін 2D кескінді шығару үшін қолданылатын, әдетте сенсор құрылғысының қандай да бір түрімен байланысты қолданылатын әдістер жиынтығының атауы.

Үшөлшемді интегралды схема:

Үшөлшемді интегралды схема дегеніміз - кремний пластиналарын немесе матрицаларын қабаттастыру және оларды тігінен өзара қосу, мысалы, кремний арқылы виас (TSV) немесе Cu-Cu қосылымдарын қолдану арқылы жасалған интегралды микросхема (IC). кәдімгі екі өлшемді процестерге қарағанда аз қуаттылықтағы және аз көлемдегі іздеу кезінде өнімділікті жақсартуға мүмкіндік беретін құрылғы. 3D IC - бұл микроэлектроника мен наноэлектроникада электрлік тиімділікке жету үшін z бағытын пайдаланатын бірнеше бірнеше интеграциялық схемалардың бірі.

Үшөлшемді интегралды схема:

Үшөлшемді интегралды схема дегеніміз - кремний пластиналарын немесе матрицаларын қабаттастыру және оларды тігінен өзара қосу, мысалы, кремний арқылы виас (TSV) немесе Cu-Cu қосылымдарын қолдану арқылы жасалған интегралды микросхема (IC). кәдімгі екі өлшемді процестерге қарағанда аз қуаттылықтағы және аз көлемдегі іздеу кезінде өнімділікті жақсартуға мүмкіндік беретін құрылғы. 3D IC - бұл микроэлектроника мен наноэлектроникада электрлік тиімділікке жету үшін z бағытын пайдаланатын бірнеше бірнеше интеграциялық схемалардың бірі.

3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

Стерео дисплей:

Стерео дисплей - бинокулярлық көру үшін стереопсис арқылы көрерменге тереңдікті қабылдауды жеткізуге қабілетті дисплей құрылғысы.

Стерео дисплей:

Стерео дисплей - бинокулярлық көру үшін стереопсис арқылы көрерменге тереңдікті қабылдауды жеткізуге қабілетті дисплей құрылғысы.

Ойын қозғалтқышы:

Сондай-ақ, ойын шеңберінде немесе gameframe ретінде белгілі ойын қозғалтқышын, видео ойындар салу адамдарға арналған бағдарламалық-әзірлеу ортасы болып табылады. Әзірлеушілер консольдарға, мобильді құрылғыларға және дербес компьютерлерге арналған ойындар жасау үшін ойын қозғалтқыштарын пайдаланады. Әдетте ойын қозғалтқышымен қамтамасыз етілетін негізгі функционалдық құрамға 2D немесе 3D графикаға арналған қозғалтқыш («рендерер»), физика қозғалтқышы немесе соқтығысуды анықтау, дыбыс, сценарийлер, анимация, жасанды интеллект, желілер, ағындар, жадыны басқару, ағындар, локализация кіреді. қолдау, сахна графигі және кинематографияға арналған бейне қолдауды қамтуы мүмкін. Жүзеге асырушылар көбіне ойынның бірнеше қозғалтқыштарын шығаруға көмектесетін әр түрлі ойыншықтарды немесе ойыншықтарды шығару үшін бірдей ойын қозғалтқышын қайта пайдалану / бейімдеу арқылы үнемдейді.

3D:

3-D немесе 3D немесе 3d мыналарға қатысты болуы мүмкін:

3D теледидар:

3D теледидар ( 3DTV ) - бұл стереоскопиялық дисплей, көп көріністі дисплей, 2D плюс тереңдігі немесе кез келген басқа 3D формасы сияқты тәсілдерді қолдана отырып, көрерменге тереңдікті қабылдауды жеткізетін теледидар. Қазіргі заманғы 3D теледидарларының көпшілігінде белсенді ысырмалы 3D жүйесі немесе поляризацияланған 3D жүйесі қолданылады, ал кейбіреулері көзілдірік қажет етпейтін автостереоскопиялық болып табылады. 2019 жылдан бастап 3D теледидарлары мен қызметтерінің көпшілігі қол жетімді емес.

Транзиттік көтерілген автобус:

Транзиттік көтерілген автобус (TEB) - бұл ұсынылған жаңа автобус тұжырымдамасы, онда жетекші автобус жол қозғалысынан жоғары өтіп, оған халықаралық бұқаралық ақпарат құралдарының автобуспен жүру , айналып өту автобусы , құрлықтағы аэробус немесе туннельді автобус сияқты балама атаулар береді.

No comments:

Post a Comment

Art collection of Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia, Art collection of Fondazione Manodori, Artist collective

Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia көркем жинақ: Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia арт-коллекциясы , негізінен, аймақтан ...