Sunday, January 31, 2021

Gamestudio, The Game Creators, Gamestudio

Гаместудия:

3D GameStudio немесе 3DGS - бұл қолданушыларға 3D ойындар мен басқа виртуалды шындық қосымшаларын құруға және оларды роялтисіз жариялауға мүмкіндік беретін компьютерлік 3D ойындарын дамыту жүйесі. Оның құрамына модель / жер редакторы, деңгей редакторы, сценарий редакторы / отладчик кіреді және текстураның, модельдердің және өнер туындыларының үлкен жиынтығымен, сонымен қатар бағдарламалаусыз негізгі атқыш ойындарын немесе RPG ойындарын жасауға мүмкіндік беретін ойын шаблоны жүйесімен келеді. Күрделі ойындар немесе басқа қосымшалар үшін Lite-C деп аталатын интеграцияланған бағдарламалау тілін немесе Visual C ++ немесе Borland Delphi сияқты сыртқы дамыту тілін қолдануға болады.

Ойын жасаушылар:

The Game Creators Ltd - бұл Англиядағы Маклсфилд қаласында, Чешир қаласында орналасқан, бастапқыда Microsoft Windows платформасына арналған бейне ойындар жасауға арналған бағдарламалық жасақтамамен айналысатын британдық бағдарламалық жасақтама үйі. Компания 1999 жылы наурызда Ли Бамбер мен Ричард Ваннер бағдарламашыларының серіктестігі арқылы құрылды.

Гаместудия:

3D GameStudio немесе 3DGS - бұл қолданушыларға 3D ойындар мен басқа виртуалды шындық қосымшаларын құруға және оларды роялтисіз жариялауға мүмкіндік беретін компьютерлік 3D ойындарын дамыту жүйесі. Оның құрамына модель / жер редакторы, деңгей редакторы, сценарий редакторы / отладчик кіреді және текстураның, модельдердің және өнер туындыларының үлкен жиынтығымен, сонымен қатар бағдарламалаусыз негізгі атқыш ойындарын немесе RPG ойындарын жасауға мүмкіндік беретін ойын шаблоны жүйесімен келеді. Күрделі ойындар немесе басқа қосымшалар үшін Lite-C деп аталатын интеграцияланған бағдарламалау тілін немесе Visual C ++ немесе Borland Delphi сияқты сыртқы дамыту тілін қолдануға болады.

Ойын жасаушылар:

The Game Creators Ltd - бұл Англиядағы Маклсфилд қаласында, Чешир қаласында орналасқан, бастапқыда Microsoft Windows платформасына арналған бейне ойындар жасауға арналған бағдарламалық жасақтамамен айналысатын британдық бағдарламалық жасақтама үйі. Компания 1999 жылы наурызда Ли Бамбер мен Ричард Ваннер бағдарламашыларының серіктестігі арқылы құрылды.

Стереоскопия:

Стереоскопия - бұл бинокулярлық көру үшін стереопсис көмегімен суреттегі тереңдік елесін жасау немесе күшейту әдісі. Стереоскопия сөзі грек тілінен алынған firmρεός (стерео) 'берік, берік' және σκοπέω (skopeō) 'қарау, көру'. Кез-келген стереоскопиялық кескін стереограмма деп аталады. Бастапқыда стереограмма стереоскоптың көмегімен көруге болатын стерео суреттер жұбына қатысты болды.

Нағыз гольф классикасы: зұлымдық 18:

True Golf Classics: Wicked 18 - 1993 жылы Super NES үшін шығарылған гольф ойыны. Кейінірек 3DO Interactive Multiplayer және Mega Drive үшін нұсқасы шығарылды. Ойын әлемдегі өте қиын гольф алаңында өтеді. Бұл T&E Soft-тің шынайы гольф классикасы сериясының бөлігі, бірақ сериядағы Pebble Beach және Waialae Country Club сияқты гольф алаңдарын бейнелейтін басқа ойындардан айырмашылығы, Wicked 18 толығымен ойдан шығарылған гольф алаңын бейнелейді.

Шынайы гольф классикасы: Pebble Beach гольф сілтемелері:

Шынайы гольф классикасы: Pebble Beach Golf Links - дәстүрлі гольф-симуляциялық бейнеойын, ол Super Nintendo Entertainment System үшін 1992 жылы шыққан. Ол 1993 жылы Sega Genesis пен NEC PC9801 шығарылды. Бұл T&E Soft компаниясының True Golf сериясына кіреді.

Файл форматтарының тізімі:

Бұл типтер бойынша жүйеленген компьютерлер қолданатын файл форматтарының тізімі . Файл атауының кеңейтілімдері, егер олар файл форматының атауынан немесе аббревиатурадан өзгеше болса, жақшаға жазылады. Көптеген амалдық жүйелер файл атауларын 4 таңбадан қысқа бір кеңейтуге шектемейді, өйткені бұл файлдарды бөлу кестесін (FAT) қолдайтын кейбір операциялық жүйелерде кең таралған. Бұл шектеуді енгізбейтін операциялық жүйелердің мысалдарына Unix тәрізді жүйелер және файлдық жүйелерде 32 биттік немесе 64 биттік қосымшалар үшін кеңейтуге үш таңбалық шегі жоқ Microsoft Windows NT, 95, 98 және ME жатады, олардан бұрынғыдан басқа -FAT файлдық жүйесінің Windows 95 және Windows NT 3.5 нұсқалары. Кейбір файл атауларына үш таңбадан ұзын кеңейтулер беріледі. MS-DOS және NT әрдайым файл атауындағы соңғы кезеңді кеңейтім ретінде қарастырса, UNIX тәрізді жүйелерде соңғы кезең мәтіннің кеңеюін білдірмейді.

Белсенді ысырма 3D жүйесі:

Белсенді ысырма 3D жүйесі - бұл стереоскопиялық 3D кескіндерін көрсету әдісі. Ол тек сол көзге арналған кескінді оң көздің көрінісін бұғаттау кезінде ұсыну арқылы жұмыс істейді, содан кейін сол көзді бұғаттау кезінде оң көз кескінін ұсынады және мұны тез қайталап, үзілістер екеуінің қабылданған синтезіне кедергі жасамайды. кескіндерді бір 3D кескінге айналдырыңыз.

Жоғары кадр жылдамдығы:

Кинофильмдер технологиясында - фильм немесе бейне - кадрдың жоғары жылдамдығы ( HFR ) алдыңғы әдеттегі тәжірибеге қарағанда жоғары кадр жылдамдығын білдіреді.

Хенон картасы:

Hénon картасы , кейде оны Hénon-Pomeau аттракторы / картасы деп атайды, бұл дискретті-уақыттық динамикалық жүйе. Бұл хаотикалық мінез-құлықты көрсететін динамикалық жүйелердің ең зерттелген мысалдарының бірі. Хенон картасы жазықтықта ( x n , y n ) нүкте алып, оны жаңа нүктеге түсіреді

Хенон картасы:

Hénon картасы , кейде оны Hénon-Pomeau аттракторы / картасы деп атайды, бұл дискретті-уақыттық динамикалық жүйе. Бұл хаотикалық мінез-құлықты көрсететін динамикалық жүйелердің ең зерттелген мысалдарының бірі. Хенон картасы жазықтықта ( x n , y n ) нүкте алып, оны жаңа нүктеге түсіреді

Гук заңы:

Гук заңы - бұл серіппені осы қашықтыққа қатысты кейбір арақашықтық шкалалары бойынша созу немесе қысу үшін қажет күш - яғни F s = kx , мұндағы k - серіппеге тұрақты фактор, және x серіппенің жалпы мүмкін деформациясымен салыстырғанда аз. Заң 17 ғасырдағы британдық физик Роберт Гуктің есімімен аталады. Ол заңды алғаш рет 1676 жылы латын анаграммасы ретінде мәлімдеді. Ол 1678 жылы анаграммасының шешімін былай жариялады: ut tensio, sic vis . Гук 1678 жылғы еңбекте 1660 жылдан бастап заңды білетіндігін мәлімдеді.

Марио жарыс ойындарының тізімі:

Марио франшизасында бірнеше жарыс ойындары болды.

Марио жарыс ойындарының тізімі:

Марио франшизасында бірнеше жарыс ойындары болды.

3D концентраторлары:

3D Hubs - бұл өндірістік серіктестердің жаһандық желісіне сұраныс бойынша қол жетімділікті ұсынатын онлайн-өндірістік платформа. Платформа бірқатар өндірістік қызметтерді ұсынады, соның ішінде 3D басып шығару, CNC өңдеу, инжекциялық қалыптау және қаңылтыр дайындау.

Хенон картасы:

Hénon картасы , кейде оны Hénon-Pomeau аттракторы / картасы деп атайды, бұл дискретті-уақыттық динамикалық жүйе. Бұл хаотикалық мінез-құлықты көрсететін динамикалық жүйелердің ең зерттелген мысалдарының бірі. Хенон картасы жазықтықта ( x n , y n ) нүкте алып, оны жаңа нүктеге түсіреді

Үшөлшемді интегралды схема:

Үшөлшемді интегралды схема дегеніміз - кремний пластиналарын немесе матрицаларын қабаттастыру және оларды тігінен өзара қосу, мысалы, кремний арқылы виас (TSV) немесе Cu-Cu қосылымдарын қолдану арқылы жасалған интегралды микросхема (IC). кәдімгі екі өлшемді процестерге қарағанда аз қуаттылықтағы және аз көлемдегі іздеу кезінде өнімділікті жақсартуға мүмкіндік беретін құрылғы. 3D IC - бұл микроэлектроника мен наноэлектроникада электрлік тиімділікке жету үшін z бағытын пайдаланатын бірнеше бірнеше интеграциялық схемалардың бірі.

IMAX:

IMAX - бұл жоғары ажыратымдылықтағы камералар, форматтар, кинопроекторлар және театрлардың биіктігі, олардың арақатынасы биік және стадионы тік отыратын өте үлкен экрандары бар.

Стереоскопия:

Стереоскопия - бұл бинокулярлық көру үшін стереопсис көмегімен суреттегі тереңдік елесін жасау немесе күшейту әдісі. Стереоскопия сөзі грек тілінен алынған firmρεός (стерео) 'берік, берік' және σκοπέω (skopeō) 'қарау, көру'. Кез-келген стереоскопиялық кескін стереограмма деп аталады. Бастапқыда стереограмма стереоскоптың көмегімен көруге болатын стерео суреттер жұбына қатысты болды.

3D Индиана:

3D Индиана - бұл адам анатомиясын оқытуға және зерттеуге арналған коммерциялық білім беру бағдарламасы. Бұл атау - үш өлшемді интерактивті цифрлық анатомияның қысқартылған атауы. Бұл бағдарламалық жасақтама математикалық есептеулер негізінде адам денесінің мүшелерін орналастыру үшін үш қиылысатын координаталық жазықтықты қолданатын көлемдік анатомия принциптеріне негізделген. Бұл органдардың бір-біріне қатысты орналасуын сипаттайтын дәстүрлі әдістен айырмашылығы. Өт көпіршігі дәстүрлі түрде былай сипатталады: 'Ол дененің оң жағында, бауырдың төменгі бетімен тығыз орналасқан, төртбұршақ үлесінің оң шеті бойымен портаның оң жақ шетінен созылған таяз шұңқырда орналасқан. бауырдың төменгі бөлігіне гепатис ».

Пайдаланушының 3D өзара әрекеттесуі:

Есептеу кезінде 3D өзара әрекеттесу - бұл пайдаланушылар 3D кеңістігінде қозғалуға және өзара әрекеттесуді жүзеге асыруға қабілетті адам мен машинаның өзара әрекеттесуінің бір түрі. 3D кеңістігіндегі элементтердің физикалық орналасуы сәйкес келетін адам да, машина да ақпаратты өңдейді.

Үлгі:

Физик Эрнст Исингтің есімімен аталған Исинг моделі - статистикалық механикадағы ферромагнетизмнің математикалық моделі. Модель екі күйдің бірінде болуы мүмкін атомдық «спиндердің» магниттік дипольдік моменттерін бейнелейтін дискретті айнымалылардан тұрады. Айналулар графикте орналасады, әдетте тор, әр спиннің көршілерімен өзара әрекеттесуіне мүмкіндік береді. Келісетін көршілес спиндердің келіспейтіндерге қарағанда энергиясы төмен; жүйе энергияның ең төменгі деңгейіне ұмтылады, бірақ жылу бұл тенденцияны бұзады, осылайша әр түрлі құрылымдық фазаларға мүмкіндік туады. Модель шындықтың жеңілдетілген моделі ретінде фазалық өтулерді анықтауға мүмкіндік береді. Екі өлшемді квадрат торлы Исинг моделі фазалық ауысуды көрсететін қарапайым статистикалық модельдердің бірі болып табылады.

Изометриялық бейне ойын графикасы:

Изометриялық Бейне ойын графика көзқарасы осылайша үш өлшемді әсер өндіретін, жоғарыдан-төмен тұрғысынан немесе бүйір көрінісінен көрінетін болуы мүмкін емес еді қоршаған ортаны қырларын анықтау үшін, оның бұрышы видео ойындар мен пиксель өнер жұмыспен графика болып табылады. Атауына қарамастан, изометриялық компьютерлік графика шынымен де изометриялық емес, яғни х, у және z осьтері бір-біріне 120 ° бағытталған емес. Оның орнына әр түрлі бұрыштар пайда болады; параллель проекцияның қандай-да бір түрі, мысалы, 2: 1 пиксель қатынасы бар диметриялық проекция, ең кең таралған. Сондай-ақ, кейде «3/4 перспектива», «2.5D» және «жалған-3D» терминдері қолданылады, бірақ бұл терминдер басқа контексттерде сәл өзгеше мағынаға ие бола алады.

3D шығарылым:

3D Issue - бұл 2006 жылы құрылған ирландиялық бағдарламалық жасақтама. Донтердегі Letterkenny қаласында орналасқан, маркетологтарға интернетте мазмұн таратуға көмектесетін бағдарламалық жасақтама шығарады. Оның өнімдері флипбуктар, электронды кітаптар, әлеуметтік хабтар, жаңалықтар қосымшалары және газет дүңгіршектерін жасауға қолданылады. Фирманың басты өнімі - 2007 жылы енгізілген сандық баспа бағдарламалық жасақтамасы.

Нағыз қыз (манга):

Нағыз қыз , Мао Нанами жазған және суреттеген жапондық манга сериясы. Сериясы кейінірек сериясы Қазіргі Kodansha Comics ағылшын тілінде сандық жарияланады желтоқсан 2011 және тамыз 2016 арасындағы шығарды он екі tankōbon томға құрастырылды отырып сериясы, 2011 жылдың шілде және мамыр 2016 арасындағы Kodansha ның десерт сериализованный болды. Такаши Наоя режиссерлік еткен және Hoods Entertainment анимациялық аниме телехикаясының бейімделуі AnichU бағдарламалау блогында 2018 жылдың 4 сәуірінен 20 маусымына дейін эфирге шықты. Екінші маусым 2019 жылдың 8 қаңтары мен 26 наурызы аралығында эфирге шықты.

3D іздеу кестесі:

Кино индустриясында 3D іздеу кестелері бір түс кеңістігін екіншісіне бейнелеу үшін қолданылады. Олар көбінесе монитордың немесе сандық проектордың кескінді басқа дисплей құрылғысында қалай көбейтуге болатынын алдын-ала қарау түстерін есептеу үшін қолданылады, әдетте бұл сандық проекцияланған соңғы кескін немесе фильмнің шығарылымы. 3D LUT - бұл RGB түс мәндерінің жиынтығымен индекстелетін шығарылатын RGB түс мәндерінің 3D торы. Тордың әр осі үш түс компоненттерінің бірін білдіреді және кіріс түсі тордың ішіндегі нүктені анықтайды. Нүкте тор нүктесінде болмауы мүмкін болғандықтан, тор мәндерін интерполяциялау керек; өнімдердің көпшілігінде үш сызықты интерполяция қолданылады.

3Dлабтар:

3DLABS - бастапқыда GLINT және PERMEDIA жоғары деңгейлі графикалық чип технологиясын жасаған, CAD және DCC нарықтарындағы әлемдегі жетекші компьютерлік графикалық карталарда, соның ішінде өзінің Wildcat және Oxygen карталарында қолданылған жартылай өткізгіш компания.

3D леммингтер:

3D Lemmings - 1995 жылы шыққан, Clockwork Games әзірлеген және Psygnosis баспасынан шыққан басқатырғышты бейне ойын. Геймплей, түпнұсқа Леммингс ойыны сияқты, ойыншыдан барлық леммингтерді тиісті «дағдыларды» беру арқылы олардың шығуына апаруды талап етеді. Бұл 3D форматында шығарылған алғашқы Lemmings ойыны болды. Ол DOS, PlayStation және Sega Saturn үшін шығарылды.

3D өмір:

3D Life - ұялы автомат. Бұл Картер Бейс зерттеген «Өмір ойынының» үш өлшемді жалғасы. 3D тіктөртбұрышты Мур кварталына арналған бірнеше әртүрлі семитоталистік ережелер зерттелді.

Луни Тунестің тарихы (1997 ж. - қазіргі уақытқа дейін):

1996 жылы ғарыштық тосқауылдың арқасында Warner Bros. ' Луни Тунес киноның, театрлық шорттардың және телехикаялардың, соның ішінде канонның бірнеше жаңа кеңеюімен серия ретінде жаңартылды.

Күресте жоғалған:

Lost in Wrestling , сондай-ақ 3D Lost in Wrestling деп аталады - бұл 2015 жылы Қытай-Гонконг 3D форматында өткізілген Кэйси Чанның спорттық драмалық фильмі. Ол 2015 жылы 5 маусымда Қытайда шығарылды.

Сейддаб трилогиясы:

Сейддаб трилогиясы - бұл Стив Тернердің ZX Spectrum үшін жасаған және Hewson Consultants басылымы шығарған бейне ойындар сериясы. Ол 3D ғарыштық соғыстардан (1983 ж.), 3D сейддаб шабуылынан (1984 ж.) Және 3D лунтакттен тұрады . Кейін үш ойын да Хьюсонның Ротроника Вафадривіне арналған «Сейддаб трилогиясы» деген атпен бірге жарық көрді. Серия атауы «baddies» сөзінің кері жазылуынан шыққан.

3-өлшемді адам:

3-D Адам - Marvel Comics басып шығарған американдық комикстерде пайда болатын екі ойдан шығарылған суперқаһарманның аты. 3-D Man деген атауды қолданған бірінші супер қаһарман - бұл екі ағайынды Чарльз және Хэл Чандлердің композициясы, ал екіншісі - Делрой Гаррет. Алғашқы 3-өлшемді адам Рой Томас пен Джон Крейг жасаған Marvel Premiere # 35-те пайда болды.

Mandelbulb:

Mandelbulb - үш өлшемді фрактал, оны Даниэль Уайт пен Пол Ниландер сфералық координаттарды қолданып 2009 жылы салған.

3D өндіріс форматы:

3D өндірістік форматы немесе 3MF - бұл 3MF консорциумы әзірлеген және жариялаған ашық форматтағы файл форматының стандарты.

3DMark:

3DMark - компьютердің 3D графикалық бейнелеу өнімділігі мен процессордың жұмыс жүктемесін өңдеу мүмкіндіктерін анықтау үшін UL ,, компаниясы жасаған және дамытқан компьютерлік салыстыру құралы. 3DMark-ті іске қосу 3DMark ұпайын шығарады, жоғары сандар жақсы өнімділікті көрсетеді. 3DMark өлшеу бірлігі компьютердің әр түрлі жабдықтық конфигурацияларын салыстыруға арналған нормаланған орташа мән беруге арналған, бұл ойыншылар мен үдеткіштің үдеткіштері сияқты жақтаушылар соңғы пайдаланушының өнімділік мүмкіндіктерін көрсетеді.

3DMLW:

3DMLW - бұл тоқтатылған ашық көзді жоба және дүниежүзілік желіде интерактивті 3D және 2D мазмұнды ұсынуға арналған XML негізіндегі белгілеу тілі.

3D шеберлері:

3D шеберлері - шілдеде үш күн бойы өткізілген тікұшақпен жүргізілетін халықаралық 3D жарысы. Іс-шараға сатушылар, көрермендер және бүкіл әлемнің элиталық модель ұшқыштары тартылды. Жыл сайын сатушылар 3D Мастерлерді дебют, демо және жаңа өнімдерді көрсету үшін пайдаланады, сонымен қатар RC тікұшақымен байланысты тауарларды сатады.

3D лабиринт:

3D Maze - бұл Windows 95-тен бастап Windows 2000-де тоқтатылғанға дейін Microsoft Windows жүйесінде болған OpenGL-де жасалған скринсейвердің атауы.

3D лабиринт:

3D Maze - бұл Windows 95-тен бастап Windows 2000-де тоқтатылғанға дейін Microsoft Windows жүйесінде болған OpenGL-де жасалған скринсейвердің атауы.

3D Maze Man: Ғажайып оқиғалар:

3D Maze Man: Amazing Adventures - 1998 жылы Microsoft Windows-қа арналған бейресми, Namco компаниясының Pac-Man ойындары мен кейіпкерлеріне негізделген бейне ойын. 2000 жылы Pac-Man лицензияшысы Хасбро осы және басқа eGames ұсыныстарының өндірісі мен таралуын болдырмау үшін сотқа шағымданды, оған Tetris шабыттандырылған ойыны кірді. Есеп айырысу бойынша сату 2000 жылдың қыркүйегінің соңына дейін жалғасты.

3D металл қалыптау:

Металл инжекционды қалыптау немесе ( MIM ) деп аталатын 3D металды қалыптау күрделі геометриялы компоненттерді шығару үшін қолданылады. Процесс кезінде металл ұнтақтары мен «шикізат» деп аталатын полимер байланыстырғыштары қолданылады, содан кейін олар инъекцияға құйылады.

3D микрофабрикасы:

Үшөлшемді (3D) микрофабрикация дегеніміз микроскопиялық масштабта үш өлшемді құрылымды жасау үшін материалдарды қабаттауды қамтитын өндіріс техникасы. Бұл құрылымдар әдетте микрометрлер шкаласында болады және микроэлектроникада және микроэлектромеханикалық жүйелерде танымал.

Шахта дауылы:

Mine Storm - Atari, Inc. компаниясының 1979 жылғы Asteroids аркада ойынына ұқсас көп бағытты шутер. Оны 1982 жылы General Consumer Electronics компаниясы Vectrex жүйесіне арналған ойын ретінде шығарды. Mine Storm Джон Холлмен жүзеге асырылды.

3dmiX:

3dmiX - бұл дыбыстық жолдың әрқайсысын виртуалды 3D дыбыс сатысында объект ретінде көрсететін және пайдаланушыларға нысанды айналдыра сүйреу арқылы оның панорамалауы мен көлемін өзгертуге мүмкіндік беретін BeOS үшін компьютерлік бағдарлама. Бағдарлама бұрын 3dsound деп аталды, сонымен қатар Benoit's Mix оның жасаушысы Бенуа Шиллингстің, қазір Yahoo серіктесі болды. Бағдарлама BeOS-қа арналған керемет қосымшаның мысалы ретінде жиі келтіріледі.

3D модельдеу:

Үш өлшемді компьютерлік графикада 3D модельдеу дегеніміз - арнайы бағдарламалық жасақтама арқылы объектінің кез-келген бетінің үш өлшемді математикалық көрінісін жасау. Өнім 3D моделі деп аталады. 3D модельдерімен жұмыс істейтін адамды 3D суретшісі немесе 3D модельдеуші деп атауға болады. 3D моделі екі өлшемді кескін ретінде 3D рендеринг деп аталатын немесе физикалық құбылыстарды компьютерлік модельдеуде қолданылатын процесс арқылы көрсетілуі мүмкін. 3D моделін үш өлшемді материалмен модельдің 2D қабатын құрайтын 3D басып шығару құрылғыларының көмегімен физикалық түрде жасауға болады, бір уақытта бір қабат. Ойындарды дамыту тұрғысынан 3D модельдеу тек бүкіл даму процесінің кезеңі болып табылады.

3D модельдеу:

Үш өлшемді компьютерлік графикада 3D модельдеу дегеніміз - арнайы бағдарламалық жасақтама арқылы объектінің кез-келген бетінің үш өлшемді математикалық көрінісін жасау. Өнім 3D моделі деп аталады. 3D модельдерімен жұмыс істейтін адамды 3D суретшісі немесе 3D модельдеуші деп атауға болады. 3D моделі екі өлшемді кескін ретінде 3D рендеринг деп аталатын немесе физикалық құбылыстарды компьютерлік модельдеуде қолданылатын процесс арқылы көрсетілуі мүмкін. 3D моделін үш өлшемді материалмен модельдің 2D қабатын құрайтын 3D басып шығару құрылғыларының көмегімен физикалық түрде жасауға болады, бір уақытта бір қабат. Ойындарды дамыту тұрғысынан 3D модельдеу тек бүкіл даму процесінің кезеңі болып табылады.

Стерео дисплей:

Стерео дисплей - бинокулярлық көру үшін стереопсис арқылы көрерменге тереңдікті қабылдауды жеткізуге қабілетті дисплей құрылғысы.

3-өлшемді монстр қуған:

3-өлшемді Monster Chase - Дейв Ноонан жазған және Ромик 1984 жылы Amstrad CPC мен ZX Spectrum үшін шығарған лабиринт ойындары.

3D монстр лабиринті:

3D Monster Maze - бұл JK Greye идеясынан құрастырылған және Малколм Эванс 1981 жылы Sinclair ZX81 платформасы үшін 16 Кбайт жадыны кеңейтумен бағдарламаланған компьютерлік ойын. Ойынды бастапқыда 1982 жылдың басында JK Greye Software шығарды және сол жылы Эванстың «New Generation Software» стартапы шығарды. Төмен ажыратымдылықты «графикалық» кейіпкерлер блогы арқылы ұсынылған, бұл үйдегі компьютер үшін алғашқы 3D ойындарының бірі және жанрдың типтік элементтерін қамтитын алғашқы ойындардың бірі, кейінірек өмір сүру қасіреті деп аталады.

3D фильм:

3D фильм мыналарға сілтеме жасай алады:

  • 3-өлшемді фильм, тереңдіктің елесін жасау үшін жобаланған фильм түрі
  • 3D Movie (бағдарламалық жасақтама), Microsoft корпорациясының бағдарламалық өніміне арналған компьютерлік файл
3D фильм:

3D фильм мыналарға сілтеме жасай алады:

  • 3-өлшемді фильм, тереңдіктің елесін жасау үшін жобаланған фильм түрі
  • 3D Movie (бағдарламалық жасақтама), Microsoft корпорациясының бағдарламалық өніміне арналған компьютерлік файл
3D фильм (бағдарламалық жасақтама):

3D фильм - бұл Microsoft 3D Movie Maker немесе Doraemon 3DMM, Nickelodeon 3DMM және v3DMM сияқты кеңейтудің кез келгенін қолданатын сандық фильмге арналған компьютерлік файл. 3D фильмдерін тек осы өнімдерде көруге болады, ал 3D Movie файлынан AVI немесе MPEG файлдарын жасау үшін үшінші тарап бағдарламалық жасақтамасы қажет. 3D фильмдері қолданатын екі кең таралған файл форматтары .3mm және .vmm . .nmm - бұл бір кездері 3D Movies қолданған үшінші файл форматы, бірақ екі басылымды бір бағдарламада біріктірген 3D Movie Maker-ге «Nickelodeon 3DMM» қосымшасы шыққаннан бері, бұл «.3mm» файлы ескірген. формат.

3D фильм түсіруші:

3D Movie Maker - бұл балаларға арналған компьютерлік бағдарлама, Microsoft Home-дың Microsoft Kids еншілес компаниясы 1995 жылы жасаған. Бағдарламаны қолдана отырып, пайдаланушылар 3D таңбалары мен реквизиттерін алдын-ала көрсетілген ортаға орналастыру, сондай-ақ әрекеттерді, дыбыстық эффектілерді, музыканы, мәтінді қосу арқылы фильмдер түсіре алады. , сөйлеу және арнайы эффекттер. Содан кейін фильмдер .3мм форматта сақталады.

Флэш-жады:

Флэш-жады - бұл электрлік өшіруге және қайта бағдарламалауға болатын, компьютердің жадын сақтайтын электронды тасымалдағыш. Флэш-жадының екі негізгі түрі - NOR флэші және NAND жарқылы NOR және NAND логикалық қақпаларының атымен аталады. NAND жарқылы да, NOR жарқылы да MOSFET қалқымалы қақпасынан тұратын бірдей ұяшық дизайнын қолданады. Олар схема деңгейінде ерекшеленеді, NAND жарқылы осылай аталады, себебі биттік сызық пен сөз жолдарының арасындағы қатынас NAND қақпасына, ал NOR жарқылында олар NOR қақпасына ұқсайды. Бұл жоғары немесе төмен тартылған биттік сызық немесе сөз жолдарының күйіне қатысты.

3D Na'Tee:

Саманта Дэвон Джеймс , өзінің 3D Na'Tee сахналық атымен танымал, американдық рэпер, ән авторы және видео режиссері. Ол Луизианадағы Жаңа Орлеанда дүниеге келді және 3-ші бөлімде өсті. 3D Na'Tee MTV, The Source Magazine , XXL Magazine , The Fader Magazine , RapRadar және RapRehab сияқты бірнеше ұлттық бұқаралық ақпарат құралдарында ұсынылды. Ол Луизианадағы газеттер мен музыкалық журналдардың назарына ие болды.

Жалаңаш амбиция 2:

Naked Ambition 2 , сондай-ақ 3D Naked Ambition деп аталады, 2014 жылы Гонконгта 3D кинокомедиясы, Ли Кунг-лок және Чепмен То мен Джоси Хо басты рөлдерде. Бұл Чан Хинг-ка мен Данте Ламның 2003 жылғы « Жалаңаш амбиция» фильмінің жалғасы. Түсірілім 2013 жылдың қазан айында Токиода басталды. Фильм жапондық ересектердің киноиндустриясына әртүрлі экрандар арқылы асыра сілтеу арқылы пародиялайды.

Nintendo 3DS:

Nintendo 3DS - бұл Nintendo шығарған қолмен жұмыс істейтін ойын консолі. Жүйе 2010 жылдың наурызында жарияланды және ресми түрде E3 2010-да Nintendo DS ізбасары ретінде жарияланды. Жүйе ескі Nintendo DS бейне ойындарымен кері үйлесімділікті ұсынады. Сегізінші буын консолі ретінде оның басты бәсекелесі Sony-дің PlayStation Vita болды.

3DNow !:

3D! Енді! Advanced Micro Devices (AMD) әзірлеген x86 нұсқаулар жиынтығының кеңейтімі болып табылады. Ол x86 командалық жиынтығына бір командалық бірнеше деректер (SIMD) нұсқауларын қосады, оған векторлық өңдеуді жүзеге асыруға мүмкіндік береді, бұл көптеген графикалық бағдарламалардың жұмысын жақсартады. 3DNow-ті енгізген алғашқы микропроцессор 1998 жылы шығарылған AMD K6-2 болды. Қолданба орынды болғанда, бұл жылдамдықты шамамен 2-4 есе арттырды.

3D NowCasting:

3D NowCasting метеорологиядағы токастингтің эксперименттік технологиясын білдіреді, бұл жылдам фазалық массивтік радиолокацияны бірнеше минут бұрын алдын-ала болжау үшін қолданады. Кезеңді-массивтік радиолокация 10-30 секунд аралығында кез-келген уақытта аспанды сканерлеп, 60 км қашықтықтағы 100 тік деңгейді қарайды. осылайша кірістерді әр 30 секунд сайын қамтамасыз етеді. Ол аспанды бірнеше «қабаттарға» бөліп, болжаудың жаңа алгоритмін өте тез қолданады. Үлгілерде K компьютері қолданылады, олар бақылаудың үлкен көлемін және есептеу қуатын қажет етеді. Радиолокатор әдеттегі параболалық антенналық радиолокациядан 100 есе көп деректерді шығарады.

3 өлшемді оптикалық деректерді сақтау:

Үш өлшемді оптикалық деректерді сақтау дегеніміз - ақпаратты үш өлшемді ажыратымдылықпен жазуға немесе оқуға болатын оптикалық деректерді сақтаудың кез келген түрі.

Picross 3D:

Picross 3D , Жапонияда Rittai Picross атымен танымал , бұл HAL зертханасы әзірлеген және Nintendo DS үшін Nintendo шығарған басқатырғыш видео ойын. Ол Жапонияда 2009 жылы наурызда, Еуропада 2010 жылы наурызда, ал Солтүстік Америкада 2010 жылы мамырда шығарылды. Ол Picross DS сияқты нонограммалық емес механиканы қолданады, бірақ оны 3D форматында қояды. Жапониядан тыс жерде ойын Nintendo's Touch бағдарламасының бөлігі болып табылады! Ұрпақтар бренді. Сиквелдің жалғасы, Picross 3D: Round 2 , Nintendo 3DS үшін Жапонияда 2015 жылы қазанда, Солтүстік Америкада 2016 жылы қыркүйекте, ал Еуропа мен Австралияда 2016 жылы желтоқсанда шығарылды.

Толық көлбеу! Пинбол:

Толық көлбеу! Пинбол - бұл Cinematronics компаниясы әзірлеген және Maxis 1995 жылы шығарған пинбол ойын ойыны. Онда алдын-ала ұсынылған 3D графикасы және үш кесте бар - Space Cadet , Skulduggery және Dragon's Keep . Әр үстелде ойыншылардың ұпайларын, доп нөмірін, ойыншы нөмірін, әр түрлі ақпарат үшін дисплейді және кестеге сәйкес кескінді көрсететін дисплейлер бар.

3-өлшемді ультра пинбол:

3-D Ultra Pinball - бұл Sierra Entertainment компаниясының Dynamix компаниясы жасаған pinball компьютерлік ойындар сериясы. Ойындар дәстүрлі, аркадтық пинболдан және анимациядан, бірден бірнеше үстелден және «уақытша нысандардан» қашуға тырысады (мысалы, бүкіл ғарыш кемесі, гоблиндер мен динозаврлар).

Толық көлбеу! Пинбол:

Толық көлбеу! Пинбол - бұл Cinematronics компаниясы әзірлеген және Maxis 1995 жылы шығарған пинбол ойын ойыны. Онда алдын-ала ұсынылған 3D графикасы және үш кесте бар - Space Cadet , Skulduggery және Dragon's Keep . Әр үстелде ойыншылардың ұпайларын, доп нөмірін, ойыншы нөмірін, әр түрлі ақпарат үшін дисплейді және кестеге сәйкес кескінді көрсететін дисплейлер бар.

Толық көлбеу! Пинбол:

Толық көлбеу! Пинбол - бұл Cinematronics компаниясы әзірлеген және Maxis 1995 жылы шығарған пинбол ойын ойыны. Онда алдын-ала ұсынылған 3D графикасы және үш кесте бар - Space Cadet , Skulduggery және Dragon's Keep . Әр үстелде ойыншылардың ұпайларын, доп нөмірін, ойыншы нөмірін, әр түрлі ақпарат үшін дисплейді және кестеге сәйкес кескінді көрсететін дисплейлер бар.

Voxel:

3D компьютерлік графикасында воксел үш өлшемді кеңістіктегі кәдімгі тордағы мәнді білдіреді. 2-өлшемді нүктелік картадағы пикселдер сияқты, воксельдердің де өз позициялары олардың мәндерімен нақты кодталмаған. Керісінше, рендеринг жүйелері вокзалдың позициясын оның басқа вокзалдарға қатысты позициясы негізінде анықтайды.

3D пиксель жарысы:

3D Pixel Racing - бұл Vidia компаниясы әзірлеген, Microforum Games шығарған және 2011 жылы 14 шілдеде АҚШ-та, ал 2011 жылы 8 қыркүйекте Еуропада шығарылған аркада стиліндегі жарыс ойыны. Ойын WiiWare-де және iOS құрылғыларына арналған App Store дүкенінде жүктелетін ойын ретінде шығарылды. 3D Pixel Racing өзінің графикалық бірегейлігіне үлкен мән береді. Көптеген 3D ойындарынан айырмашылығы, 3D Pixel Racing кез-келген объектісі 1970-80 жылдардағы ескі 8 биттік ойындарды еске түсіретін түрлі-түсті воксельдерден жасалған.

Платформа ойыны:

Платформалық ойындар - ойынның негізгі мақсаты ойыншы кейіпкерін көрсетілген ортадағы нүктелер арасында жылжыту болып табылатын бейне ойын жанры және жанрлық ойындар жанры. Платформерлер көбінесе ойыншының ортасында жүру және мақсатына жету үшін секіру мен өрмелеуді көп қолданумен сипатталады, бірақ анықталмайды. Деңгейлер мен орта біркелкі емес рельефті және әр түрлі биіктіктегі аспалы платформаларды бейнелейді, бұл ойнау үшін ойыншы кейіпкерінің қабілеттерін пайдалануды талап етеді. Акробатикалық маневрлер көбінесе ойынға әсер етеді, мысалы, өрмелеу, жүзім немесе ілмектер сияқты заттардан тербелу, қабырғалардан секіру, ауаға секіру, ауада қалықтау, зеңбіректерден ату немесе трамплиндерден немесе батуттардан секіру. Бұл механика, тіпті басқа жанрлардың контекстінде де, әдетте платформинг деп аталады . Осы жанрдағы ойындардың ең көп таралған біріктіруші элементі - секіру мүмкіндігі. Секіру толығымен автоматтандырылған ойындар, мысалы, Зелда туралы аңыз сериясындағы 3D ойындар, жанрдан тыс түседі.

3D позаны бағалау:

3D позаны бағалау дегеніміз - бұл сурет немесе 3D сканерлеу кезінде берілген объектінің пайдаланушы анықтаған анықтамалық позадан түрленуін болжау процесі. Бұл объектінің позасы немесе түрленуі компьютермен жобалау модельдерін туралау, объектіні идентификациялау, түсіну немесе манипуляциялау үшін қолданылуы мүмкін компьютерлік көріністе немесе робототехникада туындайды.

3D баспа каналы үйі:

3D Print Canal House - үш жылдық, көпшілікке қол жетімді «Doing by Research & Design» жобасы, онда әр түрлі саладағы серіктестердің халықаралық тобы Амстердамдағы каналды үйді 3D басып шығаруда бірге жұмыс істейді.

3D басып шығару:

3D басып шығару немесе аддитивті өндіріс - бұл АЖЖ моделінен немесе сандық 3D моделінен үш өлшемді объектінің құрылысы. «3D басып шығару» термині материалды қабаттастыратын, қосатын немесе қатайтатын үш өлшемді объектіні құру үшін компьютерлік бақылаудың көмегімен әртүрлі процестерге сілтеме жасай алады, бұл материалды қабаттарға қабаттастырып қосады.

Филаменттерді біріктіру:

Балқытылған жіңішке фабрика ( FFF ), сондай-ақ сауда маркасымен балқытылған тұндыруды модельдеу ( FDM ) терминімен белгілі, кейде жіптерді еркін пішінді дайындау деп те аталады - термопластикалық материалдың үздіксіз жіптерін қолданатын 3D басып шығару процесі. Филамент үлкен катушкадан қозғалатын, қыздырылған принтердің экструдер басы арқылы беріледі және өсіп жатқан жұмыстарға қойылады. Басып шығарылған пішінді анықтау үшін баспа басы компьютердің басқаруымен жылжытылады. Әдетте бас бір өлшемде бір көлденең жазықтықты немесе қабатты орналастыру үшін екі өлшемде қозғалады; содан кейін жаңа қабатты бастау үшін жұмыс немесе баспа басын аз мөлшерде тігінен жылжытады. Шөгуді тоқтату және тұндыруды бастау және секциялар арасында жіп салмай, үзіліссіз жазықтық қалыптастыру үшін экструдер басының жылдамдығын басқаруға болады. «Ерітілген жіптен жасалған бұйымды» RepRap жобасының мүшелері «балқытылған шөгінділерді модельдеуді» қамтитын сауда белгілерін ескере отырып, қолдануда заңды түрде шектеусіз болатын сөз тіркесін жасау үшін ойлап тапты.

3D басып шығару:

3D басып шығару немесе аддитивті өндіріс - бұл АЖЖ моделінен немесе сандық 3D моделінен үш өлшемді объектінің құрылысы. «3D басып шығару» термині материалды қабаттастыратын, қосатын немесе қатайтатын үш өлшемді объектіні құру үшін компьютерлік бақылаудың көмегімен әртүрлі процестерге сілтеме жасай алады, бұл материалды қабаттарға қабаттастырып қосады.

3D басып шығару:

3D басып шығару немесе аддитивті өндіріс - бұл АЖЖ моделінен немесе сандық 3D моделінен үш өлшемді объектінің құрылысы. «3D басып шығару» термині материалды қабаттастыратын, қосатын немесе қатайтатын үш өлшемді объектіні құру үшін компьютерлік бақылаудың көмегімен әртүрлі процестерге сілтеме жасай алады, бұл материалды қабаттарға қабаттастырып қосады.

3D басып шығару нарығы:

3D басып шығару нарығы - бұл қолданушылар 3D принтерлерде пайдалану үшін сандық 3D баспа файлдарын сатып алатын, сататын және еркін бөлісетін веб-сайт. 3D басып шығару нарықтары тұтынушы 3D принтерлерімен қатар танымал болды.

3D басып шығару жылдамдығы:

3D басып шығару жылдамдығы белгілі бір уақыт кезеңінде дайындалған материалдың мөлшерін өлшейді, мұнда уақыт бірлігі сағатпен өлшенеді, ал дайындалған материал бірлігі типіне байланысты не кг, мм немесе см 3 бірліктерімен өлшенеді. қоспаларды өндіру техникасы.

3D басылым:

3D басылымы 3D принтерлеріне арналған мазмұнның өндірісі мен таралуына қатысты. 3D басылымы 3D нысандарын немесе физикалық заттарды шығаруға арналған файлдарды құру және тарату саласының уәдесін береді.

Қызыл сандық кинотеатр:

Red Digital Cinema - кәсіби сандық кинематографиялық камералар мен аксессуарлар шығаратын американдық компания.

3D салалар:

3D Realms Entertainment ApS - Данияның Ольборг қаласында орналасқан бейне ойын шығарушы. Скотт Миллер 1987 жылы өзінің ата-анасының үйінде Гарландта, Техас штатында, Америка Құрама Штаттарында Apogee Software Productions ретінде өзінің ойын Кроз патшалығын шығару үшін құрды . 1980-90 жж. Компания видео ойындарға арналған ақысыз үлесті тарату моделін кеңінен танымал етті және Duke Nukem сияқты табысты ойын франчайзингтерін құрды. Apogee 1996 жылы 3D Realms сауда атауын қабылдады; «Apogee Software» атауы мен логотипі 2008 жылы Терри Надиге сатылды, оны пайдаланып Apogee Software, LLC құрды.

3D салалар:

3D Realms Entertainment ApS - Данияның Ольборг қаласында орналасқан бейне ойын шығарушы. Скотт Миллер 1987 жылы өзінің ата-анасының үйінде Гарландта, Техас штатында, Америка Құрама Штаттарында Apogee Software Productions ретінде өзінің ойын Кроз патшалығын шығару үшін құрды . 1980-90 жж. Компания видео ойындарға арналған ақысыз үлесті тарату моделін кеңінен танымал етті және Duke Nukem сияқты табысты ойын франчайзингтерін құрды. Apogee 1996 жылы 3D Realms сауда атауын қабылдады; «Apogee Software» атауы мен логотипі 2008 жылы Терри Надиге сатылды, оны пайдаланып Apogee Software, LLC құрды.

Бірнеше кескіннен 3D қалпына келтіру:

Бірнеше кескіннен үш өлшемді қайта құру - бұл кескіндер жиынтығынан үш өлшемді модельдер құру. Бұл 3D көріністерінен 2D кескіндерді алудың кері процесі.

3D көрсету:

3D рендеринг - бұл 3D модельдерін компьютердегі 2D кескіндерге түрлендірудің 3D компьютерлік графикалық процесі. 3D рендерлерде фотореалистикалық эффектілер немесе фотореалистік емес стильдер болуы мүмкін.

3D репо:

3D Repo Ltd - бұл құрылыс ақпараттарын модельдеу (BIM) шешімдерін ұсынатын қызмет ретінде бағдарламалық қамтамасыз ету (SaaS).

3D робототехника:

3DR - штаб-пәтері Калифорниядағы Беркли қаласында орналасқан американдық компания, ол мемлекеттік органдармен бірге құрылыс, инжиниринг және тау-кен фирмаларына арналған дрондық бағдарламалық жасақтама жасайды.

3D Rollercoaster Rush:

3D Rollercoaster Rush - бұл Sumea компаниясы әзірлеген және iOS және Android жүйелеріне арналған Digital Chocolate баспасынан шыққан бейне ойын. 3D Rollercoaster Rush - бұл Rollercoaster Rush ізбасары.

Электронды микроскопты сканерлеу:

Сканерлейтін электронды микроскоп ( SEM ) - электронды фокустық сәулемен бетті сканерлеу арқылы үлгінің кескіндерін шығаратын электронды микроскоптың бір түрі. Электрондар үлгідегі атомдармен өзара әрекеттесіп, үлгінің беттік топографиясы мен құрамы туралы ақпаратты қамтитын әр түрлі сигналдар шығарады. Электронды сәуле растрлық сканерлеу әдісімен сканерленеді, ал сәуленің позициясы кескінді шығару үшін анықталған сигналдың қарқындылығымен біріктіріледі. Ең көп таралған SEM режимінде электрондар детекторы көмегімен электрондар сәулесімен қозған атомдар шығаратын екінші реттік электрондар анықталады. Анықталуы мүмкін қайталама электрондардың саны, демек, сигналдың қарқындылығы, басқалармен қатар, топографияның үлгілеріне байланысты. Кейбір SEM-лер 1 нанометрден гөрі жақсы шешім қабылдай алады.

Саамри:

Саамри - 1985 жылы шығарылған Болливудтың қорқынышты фильмі. Оның режиссері - Шьям және Тулси Рамсай, сценарийі Дж.К. Ахуджа, диалогы - Махендра Дехлви және Сафи Ур-Рахман және сценарийі - Кумар Рамсай.

3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

Скринсейвер:

Скринсейвер - бұл компьютер ұзақ уақыт жұмыс істемей тұрған кезде экранды бос қалдыратын немесе оны қозғалатын кескіндермен немесе өрнектермен толтыратын компьютерлік бағдарлама. Скринсаверлердің бастапқы мақсаты CRT және плазмалық компьютер мониторларында фосфордың күйіп кетуіне жол бермеу болды. Заманауи мониторлар бұл мәселеге бейім болмаса да, скринсаверлер басқа мақсаттар үшін қолданылады. Экран қорғағыштар көбінесе құрылғыға қайта кіру үшін пароль талап етіп, қауіпсіздіктің негізгі қабатын ұсыну үшін орнатылады. Кейбір скринсейверлер компьютерлік ресурстарды пайдаланылмайтын ресурстарды пайдалы жұмыстарды орындау үшін пайдаланады, мысалы, үлестірілген жобалау жобаларын өңдеу.

3-өлшемді қауіпсіздік:

3-D Secure - бұл несиелік және дебеттік карталардағы онлайн-транзакциялар үшін қосымша қауіпсіздік деңгейі ретінде жасалған протокол. Бұл атау хаттаманың көмегімен өзара әрекеттесетін «үш доменге» қатысты: саудагер / эквайер домені, эмитент домені және өзара әрекеттесу домені.

3D қауіпсіздігі:

3D қауіпсіздігі - қауіпсіздік, стратегия ретінде дамуды, дипломатияны және қорғанысты алға тартатын негіз.

Сейддаб трилогиясы:

Сейддаб трилогиясы - бұл Стив Тернердің ZX Spectrum үшін жасаған және Hewson Consultants басылымы шығарған бейне ойындар сериясы. Ол 3D ғарыштық соғыстардан (1983 ж.), 3D сейддаб шабуылынан (1984 ж.) Және 3D лунтакттен тұрады . Кейін үш ойын да Хьюсонның Ротроника Вафадривіне арналған «Сейддаб трилогиясы» деген атпен бірге жарық көрді. Серия атауы «baddies» сөзінің кері жазылуынан шыққан.

3D секс және дзен: экстремалды экстази:

3D Sex and Zen: Extreme Ecstasy - 2011 жылы Гонконгта 3D эротикалық костюмдермен драма фильмі түсірілген, режиссер Кристофер Суен және продюсер Стивен Шиу. Ол Гонконгта, Оңтүстік Кореяда, Австралияда және Жаңа Зеландияда 2011 жылы 14 сәуірде шығарылды. Бұл « Секс және Дзен» сериясының жаңа бөлімі және 17 ғасырдағы қытайлық «Денеге арналған дұға мат» романы негізінде еркін шығарылған. Түпнұсқа фильм сериясымен салыстырғанда, ол қараңғы және драмалық болып табылады, және ол кейде алдыңғы фильмдердің әзіл-қалжыңына құрмет көрсетеді.

3D секс және дзен: экстремалды экстази:

3D Sex and Zen: Extreme Ecstasy - 2011 жылы Гонконгта 3D эротикалық костюмдермен драма фильмі түсірілген, режиссер Кристофер Суен және продюсер Стивен Шиу. Ол Гонконгта, Оңтүстік Кореяда, Австралияда және Жаңа Зеландияда 2011 жылы 14 сәуірде шығарылды. Бұл « Секс және Дзен» сериясының жаңа бөлімі және 17 ғасырдағы қытайлық «Денеге арналған дұға мат» романы негізінде еркін шығарылған. Түпнұсқа фильм сериясымен салыстырғанда, ол қараңғы және драмалық болып табылады, және ол кейде алдыңғы фильмдердің әзіл-қалжыңына құрмет көрсетеді.

Пішін:

А пішіні, түсі, текстурасы немесе материалдық түрі ретінде басқа қасиеттері айырмашылығы, объектісі немесе оның сыртқы шекарасында, контур, немесе сыртқы бетінің нысаны болып табылады.

3D кремний балықтары:

3D Silicon Fish - бұл 1984 жылы Thor Computer Software шығарған Commodore VIC-20-ға арналған бейне ойын. Ол Ұлыбританияда жасалған.

3D сызығы:

3D Slash - Sylvain Huet шығарған 3D модельдеу бағдарламалық жасақтамасының бір түрі.

3D кескіш:

3D Slicer ( Slicer ) - бұл кескінді талдауға және ғылыми визуализациялауға арналған ақысыз және ашық бастапқы коды бар бағдарлама. Шектегіш әр түрлі медициналық қолдануда, соның ішінде аутизм, склероз, жүйелі қызыл жегі, қуық асты безінің қатерлі ісігі, өкпе рагы, сүт безі қатерлі ісігі, шизофрения, ортопедиялық биомеханика, COPD, жүрек-қан тамырлары аурулары және нейрохирургияда қолданылады.

Sonic the Hedgehog (1991 видео ойын):

Sonic the Hedgehog - бұл Sonic Team әзірлеген және Sega Genesis үй видео ойын консолі үшін Sega шығарған платформалық ойын. Ол 1991 жылы маусымда Солтүстік Америкада және келесі айда PAL аймақтарында және Жапонияда шығарылды. Ойында жануарларды роботтарға қамап, қуатты Chaos Emeralds ұрлаған доктор Роботникті жеңу үшін Соник атты антропоморфтық кірпі бар. Ойын ойнау денсаулықтың бір түрі ретінде сақиналарды жинауды және қарапайым басқару схемасын, секіру мен шабуылдауды бір батырмамен басқарады.

Көлемді дыбыс:

Көлемді дыбыс дегеніміз - тыңдаушыны қоршап тұрған динамиктерден бірнеше дыбыстық арналарды қолдану арқылы дыбысты жаңғыртудың адалдығы мен тереңдігін байыту әдісі. Оның алғашқы қолданылуы кинотеатрларда болды. Көлемді дыбысқа дейін, театр дыбыстық жүйелерінде, әдетте, аудиторияның алдында орналасқан үш дауыс зорайтқыштан ойналатын үш «экрандық арналар» болған. Көлемді дыбыс динамиктерден тыңдаушының бүйіріне немесе артына бір немесе бірнеше арнаны қосады, олар тыңдаушының айналасындағы кез-келген көлденең бағыттан шығатын дыбыс сезімін жасай алады.

Сейддаб трилогиясы:

Сейддаб трилогиясы - бұл Стив Тернердің ZX Spectrum үшін жасаған және Hewson Consultants басылымы шығарған бейне ойындар сериясы. Ол 3D ғарыштық соғыстардан (1983 ж.), 3D сейддаб шабуылынан (1984 ж.) Және 3D лунтакттен тұрады . Кейін үш ойын да Хьюсонның Ротроника Вафадривіне арналған «Сейддаб трилогиясы» деген атпен бірге жарық көрді. Серия атауы «baddies» сөзінің кері жазылуынан шыққан.

Толық көлбеу! Пинбол:

Толық көлбеу! Пинбол - бұл Cinematronics компаниясы әзірлеген және Maxis 1995 жылы шығарған пинбол ойын ойыны. Онда алдын-ала ұсынылған 3D графикасы және үш кесте бар - Space Cadet , Skulduggery және Dragon's Keep . Әр үстелде ойыншылардың ұпайларын, доп нөмірін, ойыншы нөмірін, әр түрлі ақпарат үшін дисплейді және кестеге сәйкес кескінді көрсететін дисплейлер бар.

Толық көлбеу! Пинбол:

Толық көлбеу! Пинбол - бұл Cinematronics компаниясы әзірлеген және Maxis 1995 жылы шығарған пинбол ойын ойыны. Онда алдын-ала ұсынылған 3D графикасы және үш кесте бар - Space Cadet , Skulduggery және Dragon's Keep . Әр үстелде ойыншылардың ұпайларын, доп нөмірін, ойыншы нөмірін, әр түрлі ақпарат үшін дисплейді және кестеге сәйкес кескінді көрсететін дисплейлер бар.

X-сценарий:

X-Scape , Жапонияда X-Returns және PAL аймағында 3D Space Tank ретінде белгілі, бұл Q-Games және Nintendo әзірлеген Nintendo DSi-дің DSiWare жүктеу қызметінде шығарылған жекелеген жекпе-жекті модельдеу ойыны. Бұл 1992 жылғы Жапониядағы Game Boy титулының X жалғасы.

Сейддаб трилогиясы:

Сейддаб трилогиясы - бұл Стив Тернердің ZX Spectrum үшін жасаған және Hewson Consultants басылымы шығарған бейне ойындар сериясы. Ол 3D ғарыштық соғыстардан (1983 ж.), 3D сейддаб шабуылынан (1984 ж.) Және 3D лунтакттен тұрады . Кейін үш ойын да Хьюсонның Ротроника Вафадривіне арналған «Сейддаб трилогиясы» деген атпен бірге жарық көрді. Серия атауы «baddies» сөзінің кері жазылуынан шыққан.

3D стерео кастасы:

3D стерео кастасы - Керала музыкалық аренасында кең таралған касталық дискриминацияға режиссер А.С.Аджит Кумар түсірген, сандық форматта түсірілген малаяламдық деректі фильм. Деректі фильм әртүрлі қалаларда, соның ішінде Азим Премджи университетінде және Бангалордағы Үндістан ғылым институтында, Хайдарабад университетінде және Хайдарабадтағы ағылшын және шет тілдер университетінде көрсетілді.

3D стерео көрінісі:

3D стерео көрінісі дегеніміз - объектілерді кез-келген стерео үлгі арқылы қарау.

3d студия:

3d студиясы сілтеме жасай алады:

  • 3D жұмыс жасалатын студия орны
  • 3ds Max, бұрын анимациялық бағдарламалық жасақтама пакеті 3D Studio Max деп аталған
  • Кез-келген 3D компьютерлік графикалық бағдарламалық жасақтама
Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , бұрын 3D Studio және 3D Studio Max - бұл 3D анимациялар, модельдер, ойындар мен кескіндер жасауға арналған кәсіби 3D компьютерлік графика бағдарламасы. Оны Autodesk Media және Entertainment әзірледі және шығарады. Ол модельдеу мүмкіндіктері мен икемді плагин архитектурасына ие және оны Microsoft Windows платформасында қолдану қажет. Оны бейне ойын жасаушылар, көптеген теледидарлық коммерциялық студиялар және сәулеттік визуалдау студиялары жиі пайдаланады. Ол сондай-ақ фильм эффектілері мен фильмді алдын-ала визуализациялау үшін қолданылады. Моделдеу және анимация құралдары үшін 3ds Max-тің соңғы нұсқасында шейдерлер, динамикалық имитациялар, бөлшектер жүйелері, радиостатизм, картаны құру және көрсету, ғаламдық жарықтандыру, пайдаланушының интерфейсі, жаңа белгішелер және өзіндік сценарий тілі бар.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , бұрын 3D Studio және 3D Studio Max - бұл 3D анимациялар, модельдер, ойындар мен кескіндер жасауға арналған кәсіби 3D компьютерлік графика бағдарламасы. Оны Autodesk Media және Entertainment әзірледі және шығарады. Ол модельдеу мүмкіндіктері мен икемді плагин архитектурасына ие және оны Microsoft Windows платформасында қолдану қажет. Оны бейне ойын жасаушылар, көптеген теледидарлық коммерциялық студиялар және сәулеттік визуалдау студиялары жиі пайдаланады. Ол сондай-ақ фильм эффектілері мен фильмді алдын-ала визуализациялау үшін қолданылады. Моделдеу және анимация құралдары үшін 3ds Max-тің соңғы нұсқасында шейдерлер, динамикалық имитациялар, бөлшектер жүйелері, радиостатизм, картаны құру және көрсету, ғаламдық жарықтандыру, пайдаланушының интерфейсі, жаңа белгішелер және өзіндік сценарий тілі бар.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , бұрын 3D Studio және 3D Studio Max - бұл 3D анимациялар, модельдер, ойындар мен кескіндер жасауға арналған кәсіби 3D компьютерлік графика бағдарламасы. Оны Autodesk Media және Entertainment әзірледі және шығарады. Ол модельдеу мүмкіндіктері мен икемді плагин архитектурасына ие және оны Microsoft Windows платформасында қолдану қажет. Оны бейне ойын жасаушылар, көптеген теледидарлық коммерциялық студиялар және сәулеттік визуалдау студиялары жиі пайдаланады. Ол сондай-ақ фильм эффектілері мен фильмді алдын-ала визуализациялау үшін қолданылады. Моделдеу және анимация құралдары үшін 3ds Max-тің соңғы нұсқасында шейдерлер, динамикалық имитациялар, бөлшектер жүйелері, радиостатизм, картаны құру және көрсету, ғаламдық жарықтандыру, пайдаланушының интерфейсі, жаңа белгішелер және өзіндік сценарий тілі бар.

3D жүйелері:

Бас штабы Оңтүстік Каролина штатындағы Рок Хилл қаласында орналасқан 3D жүйелері - бұл инженерлер, өндірушілер және сатушылар, 3D принтерлер, 3D баспа материалдары, 3D сканерлер және 3D басып шығару қызметін ұсынатын компания. Чак Халл, CTO және бұрынғы президент, стереолитографияның негізін қалады және 1986 жылы технологияға патент алды. Компания өнімнің тұжырымдамасының модельдерін, дәлдігі мен функционалды прототиптерін, құрал-сайман жасаудың шебер үлгілерін, сонымен қатар тікелей цифрлық өндіріске арналған өндірістік бөлшектерді жасайды. Мұнда физикалық объектілерді жасау үшін компьютерлік жобалау мен жасау бағдарламалық жасақтамасының немесе 3D сканерлеу мен 3D мүсіндеу құралдарының көмегімен физикалық объектілерді жасау үшін жеке процестер қолданылады.

3D жүйелері:

Бас штабы Оңтүстік Каролина штатындағы Рок Хилл қаласында орналасқан 3D жүйелері - бұл инженерлер, өндірушілер және сатушылар, 3D принтерлер, 3D баспа материалдары, 3D сканерлер және 3D басып шығару қызметін ұсынатын компания. Чак Халл, CTO және бұрынғы президент, стереолитографияның негізін қалады және 1986 жылы технологияға патент алды. Компания өнімнің тұжырымдамасының модельдерін, дәлдігі мен функционалды прототиптерін, құрал-сайман жасаудың шебер үлгілерін, сонымен қатар тікелей цифрлық өндіріске арналған өндірістік бөлшектерді жасайды. Мұнда физикалық объектілерді жасау үшін компьютерлік жобалау мен жасау бағдарламалық жасақтамасының немесе 3D сканерлеу мен 3D мүсіндеу құралдарының көмегімен физикалық объектілерді жасау үшін жеке процестер қолданылады.

3D жүйелері:

Бас штабы Оңтүстік Каролина штатындағы Рок Хилл қаласында орналасқан 3D жүйелері - бұл инженерлер, өндірушілер және сатушылар, 3D принтерлер, 3D баспа материалдары, 3D сканерлер және 3D басып шығару қызметін ұсынатын компания. Чак Халл, CTO және бұрынғы президент, стереолитографияның негізін қалады және 1986 жылы технологияға патент алды. Компания өнімнің тұжырымдамасының модельдерін, дәлдігі мен функционалды прототиптерін, құрал-сайман жасаудың шебер үлгілерін, сонымен қатар тікелей цифрлық өндіріске арналған өндірістік бөлшектерді жасайды. Мұнда физикалық объектілерді жасау үшін компьютерлік жобалау мен жасау бағдарламалық жасақтамасының немесе 3D сканерлеу мен 3D мүсіндеу құралдарының көмегімен физикалық объектілерді жасау үшін жеке процестер қолданылады.

3D жүйелері:

Бас штабы Оңтүстік Каролина штатындағы Рок Хилл қаласында орналасқан 3D жүйелері - бұл инженерлер, өндірушілер және сатушылар, 3D принтерлер, 3D баспа материалдары, 3D сканерлер және 3D басып шығару қызметін ұсынатын компания. Чак Халл, CTO және бұрынғы президент, стереолитографияның негізін қалады және 1986 жылы технологияға патент алды. Компания өнімнің тұжырымдамасының модельдерін, дәлдігі мен функционалды прототиптерін, құрал-сайман жасаудың шебер үлгілерін, сонымен қатар тікелей цифрлық өндіріске арналған өндірістік бөлшектерді жасайды. Мұнда физикалық объектілерді жасау үшін компьютерлік жобалау мен жасау бағдарламалық жасақтамасының немесе 3D сканерлеу мен 3D мүсіндеу құралдарының көмегімен физикалық объектілерді жасау үшін жеке процестер қолданылады.

3D жүйелері:

Бас штабы Оңтүстік Каролина штатындағы Рок Хилл қаласында орналасқан 3D жүйелері - бұл инженерлер, өндірушілер және сатушылар, 3D принтерлер, 3D баспа материалдары, 3D сканерлер және 3D басып шығару қызметін ұсынатын компания. Чак Халл, CTO және бұрынғы президент, стереолитографияның негізін қалады және 1986 жылы технологияға патент алды. Компания өнімнің тұжырымдамасының модельдерін, дәлдігі мен функционалды прототиптерін, құрал-сайман жасаудың шебер үлгілерін, сонымен қатар тікелей цифрлық өндіріске арналған өндірістік бөлшектерді жасайды. Мұнда физикалық объектілерді жасау үшін компьютерлік жобалау мен жасау бағдарламалық жасақтамасының немесе 3D сканерлеу мен 3D мүсіндеу құралдарының көмегімен физикалық объектілерді жасау үшін жеке процестер қолданылады.

Матрицалық беру әдісі:

Электр беру магниттік өрісі (TLM) әдісі - бұл электромагниттік өрістерді есептеу үшін кеңістікті және уақытты дискреттеу әдісі. Ол электромагниттік өріс пен электр беру желілері торының ұқсастығына негізделген. TLM әдісі күрделі үшөлшемді электромагниттік құрылымдарды есептеуге мүмкіндік береді және ақырғы айырмашылық уақыты (FDTD) әдісімен қатар уақыт-доменнің ең қуатты әдістерінің бірі болып шықты.

Матрицалық беру әдісі:

Электр беру магниттік өрісі (TLM) әдісі - бұл электромагниттік өрістерді есептеу үшін кеңістікті және уақытты дискреттеу әдісі. Ол электромагниттік өріс пен электр беру желілері торының ұқсастығына негізделген. TLM әдісі күрделі үшөлшемді электромагниттік құрылымдарды есептеуге мүмкіндік береді және ақырғы айырмашылық уақыты (FDTD) әдісімен қатар уақыт-доменнің ең қуатты әдістерінің бірі болып шықты.

No comments:

Post a Comment

Art collection of Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia, Art collection of Fondazione Manodori, Artist collective

Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia көркем жинақ: Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia арт-коллекциясы , негізінен, аймақтан ...