Sunday, January 31, 2021

Space manufacturing, 3D printing marketplace, 3D printing processes

Ғарыштық өндіріс:

Ғарыштық өндіріс (ҒА) ғарыштық ортада өндірілген тауарларды өндіруге бағытталған кешенді процестерді қамтиды. ISM сонымен қатар орбитада өндіріс терминімен жиі қолданылады, егер қазіргі өндірістік мүмкіндіктер төмен Жер орбитасымен шектелген болса.

3D басып шығару нарығы:

3D басып шығару нарығы - бұл қолданушылар 3D принтерлерде пайдалану үшін сандық 3D баспа файлдарын сатып алатын, сататын және еркін бөлісетін веб-сайт. 3D басып шығару нарықтары тұтынушы 3D принтерлерімен қатар танымал болды.

3D басып шығару процестері:

Қосымша өндіріс арқылы көлемді объектіні өндіруде түрлі процестер, жабдықтар мен материалдар қолданылады. 3D басып шығару аддитивті өндіріс деп те аталады, сондықтан көптеген қол жетімді 3D басып шығару процесі осы процесте қолданылатын технологиялар мен материалдардағы бірнеше негізгі айырмашылықтармен табиғатта аддитивті болып келеді.

3D басып шығару жылдамдығы:

3D басып шығару жылдамдығы белгілі бір уақыт кезеңінде дайындалған материалдың мөлшерін өлшейді, мұнда уақыт бірлігі сағатпен өлшенеді, ал дайындалған материал бірлігі типіне байланысты не кг, мм немесе см 3 бірліктерімен өлшенеді. қоспаларды өндіру техникасы.

3D компьютерлік графика:

Үш өлшемді компьютерлік графика немесе үшөлшемді компьютерлік графика дегеніміз - есептеулерді орындау және 2-өлшемді кескіндер көрсету мақсатында компьютерде сақталатын геометриялық мәліметтердің үш өлшемді көрінісін қолданатын графика. Алынған кескіндерді кейін қарау үшін сақтауға немесе нақты уақыт режимінде көрсетуге болады. 3D фильмнен және осыған ұқсас техникадан айырмашылығы, нәтиже екі өлшемді, қатты болу иллюзиясыз.

3D компьютерлік графика:

Үш өлшемді компьютерлік графика немесе үшөлшемді компьютерлік графика дегеніміз - есептеулерді орындау және 2-өлшемді кескіндер көрсету мақсатында компьютерде сақталатын геометриялық мәліметтердің үш өлшемді көрінісін қолданатын графика. Алынған кескіндерді кейін қарау үшін сақтауға немесе нақты уақыт режимінде көрсетуге болады. 3D фильмнен және осыған ұқсас техникадан айырмашылығы, нәтиже екі өлшемді, қатты болу иллюзиясыз.

3D проекциясы:

3D проекциясы дегеніміз - үш өлшемді (3D) нысанды екі өлшемді (2D) бетке бейнелеу үшін қолданылатын жобалау әдісі. Бұл проекциялар визуалды перспектива мен аспект талдауларына сүйене отырып, қарапайым жазықтықтағы мүмкіндіктерді көру үшін күрделі объектіні жобалайды. 2D геометриясын 3D-ге дейін кеңейтудің бұл тұжырымдамасын бірінші ғасырда Александриялық Герон игерді. Геронды 3D-нің әкесі деп атауға болады. 3D проекциясы - бұл нақты әсерлерді имитациялау үшін сұйықтық ағындарын имитациялайтын компьютерлік графика тұжырымдамасының негізі. Лукас Фильмдердің ILM тобына концепцияны енгізуге үлкен үлес қосылды. 1982 жылы кинофильмнің алғашқы цифрлы компьютерлерінің тізбегі: Star Trek II: Ханның қаһары. Осы тұжырымдамаға байланысты 1984 жылғы патентті Уильям Е Мастерс жазды, «Компьютерлік автоматтандырылған өндіріс процесі және жүйесі» US4665492A кесе жасау үшін массалық бөлшектерді қолданып. Бөлшектерді тұндыру процесі - 3D басып шығару технологиясының бірі.

3D фильм:

3D фильмдер дегеніміз - үш өлшемді беріктік туралы иллюзия беру үшін түсірілген кинофильмдер , әдетте арнайы қарау құрылғыларының көмегімен. Олар 1915 жылдан бастап қандай-да бір түрінде болған, бірақ 3D фильмін шығару және көрсету үшін қымбат тұратын аппаратуралар мен процестерге және барлық сегменттер үшін стандартталған форматтың болмауына байланысты кинофильмдер индустриясына ауысқан. ойын-сауық бизнесі. Осыған қарамастан, 3D кинотуындылары 1950 жылдары американдық кинематографияда көрнекті орынға ие болды, ал кейінірек 1980 және 1990 жылдары IMAX жоғары деңгейлі театрлары мен Дисней тақырыптық орындарының жетегінде дүниежүзілік қайта жандана бастады. 3D фильмдер 2000 жылдардың ішінде сәттілікке жетіп, 2009 жылдың желтоқсанында Avatar- дың 3D презентацияларымен сәтті болды, содан кейін 3D фильмдер танымалдығы төмендеді. Сондай-ақ, белгілі режиссерлер 3D кинорежиссурасына эксперименталды тәсілдерді қолданды, ең бастысы, автормен танымал Жан-Люк Годар « Тілге қош бол» фильмінде.

Ақуыздың үшінші құрылымы:

Ақуыздың үшінші құрылымы - бұл ақуыздың үш өлшемді формасы. Үшіншілік құрылымда ақуыздың домендері бар бір немесе бірнеше ақуызды екінші реттік құрылымдары бар «омыртқа» деген жалғыз полипептидтік тізбек болады. Амин қышқылының бүйірлік тізбектері өзара әрекеттесіп, байланысуы мүмкін. Белгілі бір белок ішіндегі бүйір тізбектердің өзара әрекеттесуі мен байланысы оның үшінші құрылымын анықтайды. Ақуыздың үшінші құрылымы оның атомдық координаттарымен анықталады. Бұл координаттар ақуыз аймағына немесе бүкіл үшінші құрылымға қатысты болуы мүмкін. Үшінші құрылымдардың қатары төрттік құрылымға айналуы мүмкін.

3D басылым:

3D басылымы 3D принтерлеріне арналған мазмұнның өндірісі мен таралуына қатысты. 3D басылымы 3D нысандарын немесе физикалық заттарды шығаруға арналған файлдарды құру және тарату саласының уәдесін береді.

3D радиолокаторы:

3D радиолокаторы үш өлшемді радиолокациялық диапазон мен бағытты қамтамасыз етеді. Кеңістіктен басқа, неғұрлым кең таралған екі өлшемді радар бағыт үшін азимутты ғана қамтамасыз етеді, ал 3D радар биіктікті де қамтамасыз етеді. Қолданбаларға ауа райын бақылау, әуе қорғанысы және қадағалау кіреді.

3D қайта құру:

Компьютерлік көру және компьютерлік графикада 3D реконструкциясы дегеніміз - бұл нақты нысандардың пішіні мен сыртқы түрін түсіру, бұл процесті белсенді немесе пассивті әдістермен жүзеге асыруға болады. Егер модельге өз формасын уақытында өзгертуге рұқсат берілсе, бұл қатаң емес немесе кеңістіктік-уақыттық қайта құру деп аталады.

Бірнеше кескіннен 3D қалпына келтіру:

Бірнеше кескіннен үш өлшемді қайта құру - бұл кескіндер жиынтығынан үш өлшемді модельдер құру. Бұл 3D көріністерінен 2D кескіндерді алудың кері процесі.

Көлемді бейне:

Көлемді бейне - бұл орын немесе өнімділік сияқты үш өлшемді кеңістікті бейнелейтін әдіс. Көлемографияның бұл түрі жазық экрандарда, сондай-ақ 3D дисплейлер мен VR көзілдіріктерін қолдануға болатын деректерді алады. Тұтынушыларға арналған форматтар өте көп және қажетті қозғалысты түсіру әдістері компьютерлік графикаға, фотограмметрияға және басқа есептеу әдістеріне сүйенеді. Әдетте көрермен нәтижені нақты уақыттағы қозғалтқышта сезінеді және құрылған көлемді зерттеуге тікелей қатысады.

Электронды микроскопты сканерлеу:

Сканерлейтін электронды микроскоп ( SEM ) - электронды фокустық сәулемен бетті сканерлеу арқылы үлгінің кескіндерін шығаратын электронды микроскоптың бір түрі. Электрондар үлгідегі атомдармен өзара әрекеттесіп, үлгінің беттік топографиясы мен құрамы туралы ақпаратты қамтитын әр түрлі сигналдар шығарады. Электронды сәуле растрлық сканерлеу әдісімен сканерленеді, ал сәуленің позициясы кескінді шығару үшін анықталған сигналдың қарқындылығымен біріктіріледі. Ең көп таралған SEM режимінде электрондар детекторы көмегімен электрондар сәулесімен қозған атомдар шығаратын екінші реттік электрондар анықталады. Анықталуы мүмкін қайталама электрондардың саны, демек, сигналдың қарқындылығы, басқалармен қатар, топографияның үлгілеріне байланысты. Кейбір SEM-лер 1 нанометрден гөрі жақсы шешім қабылдай алады.

3D қайта құру:

Компьютерлік көру және компьютерлік графикада 3D реконструкциясы дегеніміз - бұл нақты нысандардың пішіні мен сыртқы түрін түсіру, бұл процесті белсенді немесе пассивті әдістермен жүзеге асыруға болады. Егер модельге өз формасын уақытында өзгертуге рұқсат берілсе, бұл қатаң емес немесе кеңістіктік-уақыттық қайта құру деп аталады.

Көлемді көрсету:

Ғылыми визуалдау және компьютерлік графикада көлемді көрсету дегеніміз - 3D дискретті іріктелген мәліметтер жиынтығының 2D проекциясын, әдетте 3D скаляр өрісін бейнелеу үшін қолданылатын әдістер жиынтығы.

Көрсету (компьютерлік графика):

Рендеринг немесе бейнені синтездеу дегеніміз - 2D немесе 3D моделінен компьютерлік бағдарлама көмегімен фотореалистикалық немесе фотореалистикалық емес кескін жасау. Алынған кескін рендер деп аталады. Бірнеше модельдерді қатаң белгіленген тілде немесе деректер құрылымында объектілерді қамтитын сценарий файлында анықтауға болады. Сахна файлы виртуалды көріністі сипаттайтын геометрияны, көріністі, құрылымды, жарықтандыруды және көлеңкелі ақпаратты қамтиды. Одан кейін көрініс файлындағы мәліметтер өңделетін бағдарламаға жіберіліп, сандық кескінге немесе растрлық графикалық кескін файлына шығарылады. «Көрсету» термині суретшінің көріністен алған әсері ұғымына ұқсас. «Көрсету» термині сонымен бірге бейнені өңдеу бағдарламасында эффектілерді есептеу процесін сипаттауға арналған, ол соңғы бейне шығысын шығарады.

3D көрсету:

3D рендеринг - бұл 3D модельдерін компьютердегі 2D кескіндерге түрлендірудің 3D компьютерлік графикалық процесі. 3D рендерлерде фотореалистикалық эффектілер немесе фотореалистік емес стильдер болуы мүмкін.

Санат: 3D графикалық API:
Графикалық құбыр:

Компьютерлік графикада компьютерлік графика құбыры , құбыр желісін немесе жай графикалық құбырды бейнелейді, бұл 3D көрінісін 2D экранға шығару үшін графикалық жүйенің қандай қадамдар жасауы керектігін сипаттайтын тұжырымдамалық модель. 3D моделі жасалғаннан кейін, мысалы, бейне ойында немесе кез-келген басқа 3D компьютерлік анимациясында, графикалық құбыр - бұл сол 3D модельді компьютер көрсететінге айналдыру процесі. Бұл операцияға қажетті қадамдар қолданылатын бағдарламалық жасақтама мен жабдыққа және қажетті дисплей сипаттамаларына байланысты болғандықтан, барлық жағдайларға сай әмбебап графикалық құбыр жоқ. Алайда Direct3D және OpenGL сияқты графикалық қолданбалы бағдарламалау интерфейстері (API) ұқсас қадамдарды біріздендіру және берілген аппараттық үдеткіштің графикалық құбырын басқару үшін жасалған. Бұл API-лер негізгі аппараттық құралдарды абстракциялайды және графикалық аппараттық үдеткіштермен жұмыс істеу үшін бағдарламашыны код жазудан сақтайды.

3D мазмұнды іздеу:

3D мазмұнын іздеу жүйесі - бұл сандық кескіндердің үлкен мәліметтер базасынан үш өлшемді сандық мазмұнды қарап шығуға, іздеуге және алуға арналған компьютерлік жүйе. 3D мазмұнын іздеудің ең ерекше әдісі мазмұнды файл атауы, сілтеме мәтіні және веб-беттің атауы сияқты мазмұндық файлдарға сипаттама мәтінін қосу әдістерін қолданады, осылайша байланысты 3D мазмұнын мәтін іздеу арқылы табуға болады. 3D файлдарды қолмен аннотациялаудың тиімсіздігіне байланысты зерттеушілер аннотация процесін автоматтандыру жолдарын зерттеп, 3D мазмұнына мәтіндік сипаттама жасаудың бірыңғай стандартын ұсынды. Сонымен қатар, 3D мазмұнының көбеюі 3D ақпаратты алудың жетілдірілген әдістерін талап етті және шабыттандырды. Осылайша, 3D мазмұнын іздеуге арналған пішінді сәйкестендіру әдістері танымал болды. Пішінді сәйкестендіруді іздеу 3D модельдерінің ұқсастығын салыстыратын және салыстыратын әдістерге негізделген.

3D фильм:

3D фильмдер дегеніміз - үш өлшемді беріктік туралы иллюзия беру үшін түсірілген кинофильмдер , әдетте арнайы қарау құрылғыларының көмегімен. Олар 1915 жылдан бастап қандай-да бір түрінде болған, бірақ 3D фильмін шығару және көрсету үшін қымбат тұратын аппаратуралар мен процестерге және барлық сегменттер үшін стандартталған форматтың болмауына байланысты кинофильмдер индустриясына ауысқан. ойын-сауық бизнесі. Осыған қарамастан, 3D кинотуындылары 1950 жылдары американдық кинематографияда көрнекті орынға ие болды, ал кейінірек 1980 және 1990 жылдары IMAX жоғары деңгейлі театрлары мен Дисней тақырыптық орындарының жетегінде дүниежүзілік қайта жандана бастады. 3D фильмдер 2000 жылдардың ішінде сәттілікке жетіп, 2009 жылдың желтоқсанында Avatar- дың 3D презентацияларымен сәтті болды, содан кейін 3D фильмдер танымалдығы төмендеді. Сондай-ақ, белгілі режиссерлер 3D кинорежиссурасына эксперименталды тәсілдерді қолданды, ең бастысы, автормен танымал Жан-Люк Годар « Тілге қош бол» фильмінде.

3D қондырғысы:

3D қондырғысы - бұл стереоскопиялық фильмдер мен кескіндерді түсіру үшін екі камераны бір 3D жүйесіне біріктіруге арналған құрылғы.

Скелеттік анимация:

Скелеттік анимация немесе такелаж - бұл компьютерлік анимациядағы кейіпкер екі бөлікте бейнеленетін әдіс: кейіпкерді бейнелеу үшін қолданылатын беттік көрініс және өзара байланысты бөліктердің иерархиялық жиынтығы, торды жандандыру үшін қолданылатын виртуалды арматура. Бұл әдіс адамдар мен басқа да органикалық фигураларды жандандыру үшін жиі қолданылатын болса, ол тек анимация процесін интуитивті ету үшін қызмет етеді және сол әдіс кез-келген заттың, мысалы, есіктің, қасықтың, ғимараттың деформациясын басқаруда қолданыла алады. немесе галактика. Анимацияланған объект, мысалы, гуманоидты кейіпкерден гөрі жалпы болған кезде, «сүйектер» жиынтығы иерархиялық немесе өзара байланысты болмауы мүмкін, бірақ жай ол әсер ететін тор бөлігі қозғалысының жоғары деңгейлі сипаттамасын білдіреді.

3D айналу тобы:

Механика мен геометрияда көбінесе SO (3) деп белгіленетін 3Д айналу тобы үш өлшемді эвклид кеңістігінің шығу тегі туралы барлық айналымдар тобы болып табылады. композиция операциясы кезінде. Анықтама бойынша шығу тегі туралы айналу дегеніміз - шығу тегі, эвклид қашықтығы мен бағдарын сақтайтын өзгеріс. Кез-келген тривиальды емес айналым оның айналу осімен және оның бұрылу бұрышымен анықталады. Екі айналымды құру басқа айналымға әкеледі; әрбір айналымның ерекше кері айналуы болады; және сәйкестендіру картасы айналу анықтамасын қанағаттандырады. Жоғарыда аталған қасиеттердің арқасында барлық айналымдардың жиынтығы құрамындағы топ болып табылады. Айналдыру коммутативті емес, сондықтан оны сериясыз топ құрайды. Сонымен қатар, айналу тобы табиғи операцияларға ие, ол үшін топтық операциялар біркелкі сараланады; сондықтан бұл шын мәнінде Өтірік тобы. Бұл шағын және өлшемі 3.

Механика мен геометрияда көбінесе SO (3) деп белгіленетін 3Д айналу тобы үш өлшемді эвклид кеңістігінің шығу тегі туралы барлық айналымдар тобы болып табылады.
Үшөлшемді айналдыру операторы:

Бұл мақалада 3 өлшемді кеңістіктегі айналудың негізгі қасиеттері келтірілген.

Іріктеме (сигналды өңдеу):

Сигналды өңдеу кезінде сынама алу дегеніміз - үзіліссіз уақыт сигналының дискретті уақыт сигналына дейін азаюы. Жалпы мысал - дыбыстық толқынның үлгілердің реттілігіне айналуы.

3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

Компьютерлік графика сөздігі:

Бұл компьютерлік графикаға қатысты терминдердің түсіндірме сөздігі.

3D қайта құру:

Компьютерлік көру және компьютерлік графикада 3D реконструкциясы дегеніміз - бұл нақты нысандардың пішіні мен сыртқы түрін түсіру, бұл процесті белсенді немесе пассивті әдістермен жүзеге асыруға болады. Егер модельге өз формасын уақытында өзгертуге рұқсат берілсе, бұл қатаң емес немесе кеңістіктік-уақыттық қайта құру деп аталады.

3D:

3-D немесе 3D немесе 3d мыналарға қатысты болуы мүмкін:

3D:

3-D немесе 3D немесе 3d мыналарға қатысты болуы мүмкін:

Стерео дисплей:

Стерео дисплей - бинокулярлық көру үшін стереопсис арқылы көрерменге тереңдікті қабылдауды жеткізуге қабілетті дисплей құрылғысы.

Сандық мүсін:

Сандық мүсін , мүсінді модельдеу немесе 3D мүсіндеу деп те аталады - бұл сандық затты итеру, тарту, тегістеу, тартып алу, қысу немесе басқаша манипуляциялау құралдары, мысалы, саз сияқты өмірлік заттан жасалынған құралдарды ұсынатын бағдарламалық жасақтаманы пайдалану. .

3D мазмұнды іздеу:

3D мазмұнын іздеу жүйесі - бұл сандық кескіндердің үлкен мәліметтер базасынан үш өлшемді сандық мазмұнды қарап шығуға, іздеуге және алуға арналған компьютерлік жүйе. 3D мазмұнын іздеудің ең ерекше әдісі мазмұнды файл атауы, сілтеме мәтіні және веб-беттің атауы сияқты мазмұндық файлдарға сипаттама мәтінін қосу әдістерін қолданады, осылайша байланысты 3D мазмұнын мәтін іздеу арқылы табуға болады. 3D файлдарды қолмен аннотациялаудың тиімсіздігіне байланысты зерттеушілер аннотация процесін автоматтандыру жолдарын зерттеп, 3D мазмұнына мәтіндік сипаттама жасаудың бірыңғай стандартын ұсынды. Сонымен қатар, 3D мазмұнының көбеюі 3D ақпаратты алудың жетілдірілген әдістерін талап етті және шабыттандырды. Осылайша, 3D мазмұнын іздеуге арналған пішінді сәйкестендіру әдістері танымал болды. Пішінді сәйкестендіруді іздеу 3D модельдерінің ұқсастығын салыстыратын және салыстыратын әдістерге негізделген.

3-өлшемді қауіпсіздік:

3-D Secure - бұл несиелік және дебеттік карталардағы онлайн-транзакциялар үшін қосымша қауіпсіздік деңгейі ретінде жасалған протокол. Бұл атау хаттаманың көмегімен өзара әрекеттесетін «үш доменге» қатысты: саудагер / эквайер домені, эмитент домені және өзара әрекеттесу домені.

3D қауіпсіздігі:

3D қауіпсіздігі - қауіпсіздік, стратегия ретінде дамуды, дипломатияны және қорғанысты алға тартатын негіз.

3D селфи:

3D селфи - бұл адамның немесе оның бетінің 3D-басып шығарылған масштабтағы көшірмесі. Бұл үш өлшемді селфи 3D-портреттер, 3D мүсіншелер, 3D-басып шығарылған мүсіндер, мини-мүсіншелер және миниатюралық мүсіндер деп те аталады. 2014 жылы президенттің, Барак Обаманың бірінші 3D басып шығарылған бюсті жасалды. 3D-сандық бейнелеу мамандары Елбасының дәл бейнесін жасау үшін қолдағы 3D сканерлерін пайдаланды.

Шейдер:

Компьютерлік графикада шейдер дегеніміз - бұл бастапқыда 3D көріністерінде көлеңке түсіруге арналған компьютерлік бағдарламаның түрі. Олар қазір компьютерлік графиканың арнайы эффектілері санатында әр түрлі мамандандырылған функцияларды орындайды немесе көлеңкеге байланысты емес бейнені кейінгі өңдеуден өткізеді, тіпті графикаға қатысы жоқ функцияларды орындайды.

3D қайта құру:

Компьютерлік көру және компьютерлік графикада 3D реконструкциясы дегеніміз - бұл нақты нысандардың пішіні мен сыртқы түрін түсіру, бұл процесті белсенді немесе пассивті әдістермен жүзеге асыруға болады. Егер модельге өз формасын уақытында өзгертуге рұқсат берілсе, бұл қатаң емес немесе кеңістіктік-уақыттық қайта құру деп аталады.

3D қайта құру:

Компьютерлік көру және компьютерлік графикада 3D реконструкциясы дегеніміз - бұл нақты нысандардың пішіні мен сыртқы түрін түсіру, бұл процесті белсенді немесе пассивті әдістермен жүзеге асыруға болады. Егер модельге өз формасын уақытында өзгертуге рұқсат берілсе, бұл қатаң емес немесе кеңістіктік-уақыттық қайта құру деп аталады.

3D мазмұнды іздеу:

3D мазмұнын іздеу жүйесі - бұл сандық кескіндердің үлкен мәліметтер базасынан үш өлшемді сандық мазмұнды қарап шығуға, іздеуге және алуға арналған компьютерлік жүйе. 3D мазмұнын іздеудің ең ерекше әдісі мазмұнды файл атауы, сілтеме мәтіні және веб-беттің атауы сияқты мазмұндық файлдарға сипаттама мәтінін қосу әдістерін қолданады, осылайша байланысты 3D мазмұнын мәтін іздеу арқылы табуға болады. 3D файлдарды қолмен аннотациялаудың тиімсіздігіне байланысты зерттеушілер аннотация процесін автоматтандыру жолдарын зерттеп, 3D мазмұнына мәтіндік сипаттама жасаудың бірыңғай стандартын ұсынды. Сонымен қатар, 3D мазмұнының көбеюі 3D ақпаратты алудың жетілдірілген әдістерін талап етті және шабыттандырды. Осылайша, 3D мазмұнын іздеуге арналған пішінді сәйкестендіру әдістері танымал болды. Пішінді сәйкестендіруді іздеу 3D модельдерінің ұқсастығын салыстыратын және салыстыратын әдістерге негізделген.

Атыс ойыны:

Атыс ойындары - бұл ойыншының кеңістіктегі хабардарлығын, рефлекстері мен жылдамдығын жиі оқшауланған жалғыз ойыншы немесе желілік көп ойыншы орталарында тексеретін экшн-бейне ойынының кіші түрі. Атыс ойындары көптеген субгенрлерді қамтиды, олар аватардың қару-жарақпен күресу іс-әрекеттеріне бағытталған, олар NPC-дің кодтық дұшпандарына немесе басқа ойыншылардың бақылауындағы басқа аватарларға қарсы бағытталған.

3D нысанды тану:

Компьютерлік көріністе 3D нысанын тану фотосуретте немесе диапазонда сканерлеу кезінде пайдаланушы таңдаған 3D нысандарының позасы, көлемі немесе пішіні сияқты 3D ақпараттарды тану мен анықтауды қамтиды. Әдетте, танылатын объектінің мысалы басқарылатын ортадағы көру жүйесіне ұсынылады, содан кейін бейне ағын сияқты ерікті енгізу үшін жүйе бұрын ұсынылған нысанды табады. Мұны желіден тыс немесе нақты уақыт режимінде жасауға болады. Бұл мәселені шешудің алгоритмдері алдын-ала анықталған бір объектіні орналастыруға мамандандырылған және объектілерді жалпы тану жүйелерінде немесе объектілерді 3D жалпы тану сияқты объектілерде жұмыс жасайтын алгоритмдермен қарама-қарсы қоюға болады. Фотосуреттерді сатып алудың арзан және қарапайым болуына байланысты, зерттеудің едәуір бөлігі фотосуреттердегі 3D нысанын тануға арналған.

3D нысанды тану:

Компьютерлік көріністе 3D нысанын тану фотосуретте немесе диапазонда сканерлеу кезінде пайдаланушы таңдаған 3D нысандарының позасы, көлемі немесе пішіні сияқты 3D ақпараттарды тану мен анықтауды қамтиды. Әдетте, танылатын объектінің мысалы басқарылатын ортадағы көру жүйесіне ұсынылады, содан кейін бейне ағын сияқты ерікті енгізу үшін жүйе бұрын ұсынылған нысанды табады. Мұны желіден тыс немесе нақты уақыт режимінде жасауға болады. Бұл мәселені шешудің алгоритмдері алдын-ала анықталған бір объектіні орналастыруға мамандандырылған және объектілерді жалпы тану жүйелерінде немесе объектілерді 3D жалпы тану сияқты объектілерде жұмыс жасайтын алгоритмдермен қарама-қарсы қоюға болады. Фотосуреттерді сатып алудың арзан және қарапайым болуына байланысты, зерттеудің едәуір бөлігі фотосуреттердегі 3D нысанын тануға арналған.

3D компьютерлік графика:

Үш өлшемді компьютерлік графика немесе үшөлшемді компьютерлік графика дегеніміз - есептеулерді орындау және 2-өлшемді кескіндер көрсету мақсатында компьютерде сақталатын геометриялық мәліметтердің үш өлшемді көрінісін қолданатын графика. Алынған кескіндерді кейін қарау үшін сақтауға немесе нақты уақыт режимінде көрсетуге болады. 3D фильмнен және осыған ұқсас техникадан айырмашылығы, нәтиже екі өлшемді, қатты болу иллюзиясыз.

Қатты модельдеу:

Қатты модельдеу - бұл үш өлшемді қатты денелерді математикалық және компьютерлік модельдеу принциптерінің дәйекті жиынтығы. Қатты модельдеу физикалық сенімділікке баса назар аудара отырып, геометриялық модельдеудің және компьютерлік графиканың салаларынан ерекшеленеді. Геометриялық және қатты модельдеу принциптері бірігіп, 3D-компьютерлік дизайнның негізін қалайды және жалпы физикалық объектілердің цифрлық модельдерін құруды, айырбастауды, бейнелеуді, анимациялауды, сұрастыруды және аннотацияны қолдайды.

Көлемді дыбыс:

Көлемді дыбыс дегеніміз - тыңдаушыны қоршап тұрған динамиктерден бірнеше дыбыстық арналарды қолдану арқылы дыбысты жаңғыртудың адалдығы мен тереңдігін байыту әдісі. Оның алғашқы қолданылуы кинотеатрларда болды. Көлемді дыбысқа дейін, театр дыбыстық жүйелерінде, әдетте, аудиторияның алдында орналасқан үш дауыс зорайтқыштан ойналатын үш «экрандық арналар» болған. Көлемді дыбыс динамиктерден тыңдаушының бүйіріне немесе артына бір немесе бірнеше арнаны қосады, олар тыңдаушының айналасындағы кез-келген көлденең бағыттан шығатын дыбыс сезімін жасай алады.

3D дыбыстық оқшаулау:

Үш деңгейлі дыбысты оқшаулау дегеніміз үш өлшемді кеңістіктегі дыбыс көзін табу үшін қолданылатын акустикалық технологияны айтады. Көздің орналасуы, әдетте, келіп түсетін дыбыс толқындарының бағытымен және көз бен сенсорлар арасындағы қашықтықпен анықталады. Бұл сенсорлардың құрылымын орналастыру дизайнын және сигналдарды өңдеу әдістерін қамтиды.

3D дыбысты қайта құру:

3D дыбыстық реконструкция - бұл 3D дыбысты оқшаулау технологиясына қайта құру техникасын қолдану. Үш өлшемді дыбысты қалпына келтірудің бұл әдістері табиғи ортаға сәйкес дыбыстарды қалпына келтіру және дыбыс көзінің кеңістіктік белгілерін қамтамасыз ету үшін қолданылады. Сондай-ақ олар дыбыстық өрісте дыбыстық толқындардың физикалық аспектілерін, соның ішінде бағытты, қысымды және қарқындылықты қосу үшін 3D көрнекіліктерін құруда қосымшаларды көреді. Бұл технология ойын-сауықта компьютерлік динамиктер арқылы тірі өнімді қайта жаңғырту үшін қолданылады. Технология сонымен қатар әскери қосымшаларда дыбыс көздерінің орналасуын анықтау үшін қолданылады. Дыбыстық өрістерді қалпына келтіру ультрадыбыстық нүктелерді өлшеу үшін медициналық кескінге де қатысты.

3D дыбыстық синтезі:

3D дыбысы адамдардың күнделікті өмірде дыбысты сезінуін білдіреді. Нақты өмірде адамдар әрқашан дыбыспен қоршалған. Дыбыстар құлаққа әр тараптан және әр түрлі қашықтықтан келеді. Осы және басқа факторлар адамдар еститін үш өлшемді есту қабілетін арттыруға ықпал етеді. 3D дыбыспен жұмыс жасайтын ғалымдар мен инженерлер нақты дыбыстардың күрделілігін дәл синтездеу үшін жұмыс істейді.

Үшөлшемді кеңістік:

Үшөлшемді кеңістік - бұл элементтің орнын анықтау үшін үш мән қажет болатын геометриялық параметр. Бұл өлшем терминінің бейресми мағынасы.

Толық көлбеу! Пинбол:

Толық көлбеу! Пинбол - бұл Cinematronics компаниясы әзірлеген және Maxis 1995 жылы шығарған пинбол ойын ойыны. Онда алдын-ала ұсынылған 3D графикасы және үш кесте бар - Space Cadet , Skulduggery және Dragon's Keep . Әр үстелде ойыншылардың ұпайларын, доп нөмірін, ойыншы нөмірін, әр түрлі ақпарат үшін дисплейді және кестеге сәйкес кескінді көрсететін дисплейлер бар.

Sprite (компьютерлік графика):

Компьютерлік графикада спрайт дегеніміз - үлкен өлшемді сахнаға біріктірілген екі өлшемді растрлық кескін, көбінесе 2D видео ойынында. Бұл терминді Дэнни Хиллис алғаш рет Texas Instruments-те 1970-ші жылдардың соңында қолданған. Бастапқыда «спрайттар» термині аппаратурамен өңделген, жинақталған көлемді объектілерді білдіреді. Терминнің қолданылуы содан бері жалпылама сипатқа ие болды.

Стереоскопия:

Стереоскопия - бұл бинокулярлық көру үшін стереопсис көмегімен суреттегі тереңдік елесін жасау немесе күшейту әдісі. Стереоскопия сөзі грек тілінен алынған firmρεός (стерео) 'берік, берік' және σκοπέω (skopeō) 'қарау, көру'. Кез-келген стереоскопиялық кескін стереограмма деп аталады. Бастапқыда стереограмма стереоскоптың көмегімен көруге болатын стерео суреттер жұбына қатысты болды.

3D стерео көрінісі:

3D стерео көрінісі дегеніміз - объектілерді кез-келген стерео үлгі арқылы қарау.

Стереоскопия:

Стереоскопия - бұл бинокулярлық көру үшін стереопсис көмегімен суреттегі тереңдік елесін жасау немесе күшейту әдісі. Стереоскопия сөзі грек тілінен алынған firmρεός (стерео) 'берік, берік' және σκοπέω (skopeō) 'қарау, көру'. Кез-келген стереоскопиялық кескін стереограмма деп аталады. Бастапқыда стереограмма стереоскоптың көмегімен көруге болатын стерео суреттер жұбына қатысты болды.

3D құрылымын өзгертуді анықтау:

3D құрылымды өзгертуді анықтау - бұл ГАЖ-ға арналған Өзгерістерді анықтау (ГАЖ) процестерінің түрі. Бұл белгілі бір аймақ көлемінің екі немесе одан да көп уақыт аралығында қалай өзгергендігін өлшейтін процесс. Мұндай өзгерістерді есептеу үшін жоғары кеңістіктегі ажыратымдылықтың сандық биіктік моделі (DEM) қызығушылық тудыратын аймақ бойынша нақты 4-өлшемді құрылымдық ақпаратты қажет етеді. Өндірісте ауданның топографиялық өзгеруін бақылау үшін бірдей аумақты қамтитын екі немесе одан да көп ДЭМ қолданылады. Әр түрлі уақытта жасалған ДЭМ-ді салыстыра отырып, жер бедерінің құрылымын ДЭМ-ден жердің биіктік айырмашылығымен жүзеге асыруға болады. Егжей-тегжейлі мәліметтер, мұндай өзгерістердің уақыты мен дәлдігі DEM-дің ажыратымдылығына, сапасына қатты тәуелді. Жалпы алғанда, проблема өзгерістің болған-болмағаны немесе бірнеше өзгеріс болған-болмайтындығын қамтиды. Мұндай құрылымдық өзгерістерді анықтау қалалық өсуді, жер сілкінісі, жанартау сияқты апаттардың әсерін және шайқаста болған шығынды бағалау үшін кеңінен қолданылады.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , бұрын 3D Studio және 3D Studio Max - бұл 3D анимациялар, модельдер, ойындар мен кескіндер жасауға арналған кәсіби 3D компьютерлік графика бағдарламасы. Оны Autodesk Media және Entertainment әзірледі және шығарады. Ол модельдеу мүмкіндіктері мен икемді плагин архитектурасына ие және оны Microsoft Windows платформасында қолдану қажет. Оны бейне ойын жасаушылар, көптеген теледидарлық коммерциялық студиялар және сәулеттік визуалдау студиялары жиі пайдаланады. Ол сондай-ақ фильм эффектілері мен фильмді алдын-ала визуализациялау үшін қолданылады. Моделдеу және анимация құралдары үшін 3ds Max-тің соңғы нұсқасында шейдерлер, динамикалық имитациялар, бөлшектер жүйелері, радиостатизм, картаны құру және көрсету, ғаламдық жарықтандыру, пайдаланушының интерфейсі, жаңа белгішелер және өзіндік сценарий тілі бар.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , бұрын 3D Studio және 3D Studio Max - бұл 3D анимациялар, модельдер, ойындар мен кескіндер жасауға арналған кәсіби 3D компьютерлік графика бағдарламасы. Оны Autodesk Media және Entertainment әзірледі және шығарады. Ол модельдеу мүмкіндіктері мен икемді плагин архитектурасына ие және оны Microsoft Windows платформасында қолдану қажет. Оны бейне ойын жасаушылар, көптеген теледидарлық коммерциялық студиялар және сәулеттік визуалдау студиялары жиі пайдаланады. Ол сондай-ақ фильм эффектілері мен фильмді алдын-ала визуализациялау үшін қолданылады. Моделдеу және анимация құралдары үшін 3ds Max-тің соңғы нұсқасында шейдерлер, динамикалық имитациялар, бөлшектер жүйелері, радиостатизм, картаны құру және көрсету, ғаламдық жарықтандыру, пайдаланушының интерфейсі, жаңа белгішелер және өзіндік сценарий тілі бар.

Ксену:

Xenu , оны Xemu деп те атайды, ол саентологияның негізін қалаушы Л.Рон Хаббардтың айтуы бойынша, 75 миллион жыл бұрын DC-8 тәрізді ғарыш кемесімен өзінің миллиардтаған адамдарын Жерге алып келген, оларды вулкандарға айналдырған «Галактикалық конфедерацияның» диктаторы, және оларды сутегі бомбаларымен өлтірді. Ресми саентология жазбаларында бұл келімсектердің титандары адамдарға жабысып, рухани зиян келтіреді деп жазылған.

Свингометр:

Свингометр - бұл бір партиядан екінші партияға ауытқудың британдық сайлау нәтижелері бағдарламаларына әсерін көрсететін графикалық құрылғы. Ол белгілі бір партияға қарсы немесе одан тыс жерде дауыс беру кезінде белгілі бір ұлттық ауытқуды ескере отырып, әртүрлі партиялар алатын орындардың санын бағалау үшін пайдаланылады және дауыстардың пайыздық өзгерісі әр округте қолданылатын болады деп болжанған. Құрылғыны Питер Милн ойлап тапты, кейінірек оны Дэвид Батлер мен Роберт МакКензи жетілдірді.

Футболка:

Футболка немесе футболка - бұл денесі мен жеңдерінің Т пішінімен аталған матадан жасалған көйлек. Дәстүр бойынша, ол қысқа жеңдермен және экипаж мойнымен белгілі дөңгелек мойынмен, жағасы жоқ. Футболкалар негізінен созылмалы, жеңіл және арзан матадан тігіледі және оларды тазалау оңай.

3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

Юта шайнегі:

Юта шайнегі немесе Ньюэлл шайнегі - бұл компьютерлік графика қауымдастығындағы стандартты сілтеме объектісі және әзіл-қалжыңға айналған 3D тест моделі. Бұл қарапайым, цилиндрлік және ішінара дөңес болып көрінетін қарапайым, Melitta маркалы шайнектің математикалық моделі. Шайнек үлгісін пайдалану «Сәлем, Әлем!» 3D эквиваленті болып саналады. Бағдарлама, жарық орнатуы бар көріністің негізгі геометриясы ретінде жұмыс істейтін, күрделі моделі бар жеңіл 3D көріністі жасау тәсілі. Кейбір бағдарламалау кітапханаларында, мысалы, OpenGL Utility Toolkit-те шайнек салуға арналған функциялар бар.

Стереоскопия:

Стереоскопия - бұл бинокулярлық көру үшін стереопсис көмегімен суреттегі тереңдік елесін жасау немесе күшейту әдісі. Стереоскопия сөзі грек тілінен алынған firmρεός (стерео) 'берік, берік' және σκοπέω (skopeō) 'қарау, көру'. Кез-келген стереоскопиялық кескін стереограмма деп аталады. Бастапқыда стереограмма стереоскоптың көмегімен көруге болатын стерео суреттер жұбына қатысты болды.

3D теледидар:

3D теледидар ( 3DTV ) - бұл стереоскопиялық дисплей, көп көріністі дисплей, 2D плюс тереңдігі немесе кез келген басқа 3D формасы сияқты тәсілдерді қолдана отырып, көрерменге тереңдікті қабылдауды жеткізетін теледидар. Қазіргі заманғы 3D теледидарларының көпшілігінде белсенді ысырмалы 3D жүйесі немесе поляризацияланған 3D жүйесі қолданылады, ал кейбіреулері көзілдірік қажет етпейтін автостереоскопиялық болып табылады. 2019 жылдан бастап 3D теледидарлары мен қызметтерінің көпшілігі қол жетімді емес.

3D теледидар:

3D теледидар ( 3DTV ) - бұл стереоскопиялық дисплей, көп көріністі дисплей, 2D плюс тереңдігі немесе кез келген басқа 3D формасы сияқты тәсілдерді қолдана отырып, көрерменге тереңдікті қабылдауды жеткізетін теледидар. Қазіргі заманғы 3D теледидарларының көпшілігінде белсенді ысырмалы 3D жүйесі немесе поляризацияланған 3D жүйесі қолданылады, ал кейбіреулері көзілдірік қажет етпейтін автостереоскопиялық болып табылады. 2019 жылдан бастап 3D теледидарлары мен қызметтерінің көпшілігі қол жетімді емес.

Жалпы 3D тест модельдерінің тізімі:

Бұл көрсету алгоритмдері мен визуалды эффектілерді тексеру және көрсету үшін компьютерлік 3D графикасында жиі қолданылатын модельдер мен торлардың тізімі. Оларды пайдалану нәтижелерді салыстыру үшін маңызды, мысалы, кескінді өңдеу кезінде стандартты сынақ кескіндерін қолдану тәсілі.

Үш антисемитизм:

Антисемитизмнің « үш Д » немесе « 3D сынағы » Израильге қарсы сынды антисемитизмнен ажыратуға арналған критерийлер жиынтығы. Үш D:

  • D Израильді элегитизациялау
  • Исраил D emonization
  • Израильді D ouble стандарттарына бағындыру
3D фильм:

3D фильмдер дегеніміз - үш өлшемді беріктік туралы иллюзия беру үшін түсірілген кинофильмдер , әдетте арнайы қарау құрылғыларының көмегімен. Олар 1915 жылдан бастап қандай-да бір түрінде болған, бірақ 3D фильмін шығару және көрсету үшін қымбат тұратын аппаратуралар мен процестерге және барлық сегменттер үшін стандартталған форматтың болмауына байланысты кинофильмдер индустриясына ауысқан. ойын-сауық бизнесі. Осыған қарамастан, 3D кинотуындылары 1950 жылдары американдық кинематографияда көрнекті орынға ие болды, ал кейінірек 1980 және 1990 жылдары IMAX жоғары деңгейлі театрлары мен Дисней тақырыптық орындарының жетегінде дүниежүзілік қайта жандана бастады. 3D фильмдер 2000 жылдардың ішінде сәттілікке жетіп, 2009 жылдың желтоқсанында Avatar- дың 3D презентацияларымен сәтті болды, содан кейін 3D фильмдер танымалдығы төмендеді. Сондай-ақ, белгілі режиссерлер 3D кинорежиссурасына эксперименталды тәсілдерді қолданды, ең бастысы, автормен танымал Жан-Люк Годар « Тілге қош бол» фильмінде.

3D tic-tac-toe:

3D tic-tac-toe , сонымен қатар Qubic сауда атауымен белгілі, бұл екі ойыншыға арналған абстрактілі стратегиялық үстел ойыны. Ол ұғымы бойынша дәстүрлі tic-tac-toe-ге ұқсас, бірақ ұяшықтардың текше массивінде ойналады, әдетте 4x4x4. Ойыншылар кезектесіп өз маркерлерін массивтің бос ұяшықтарына орналастырады. Өзінің төрт маркеріне қатарынан бірінші жеткен ойыншы жеңеді. Жеңімпаз қатар кәдімгі тик-так-саусақтағыдай бір тақтада көлденең, тік немесе қиғаш немесе тік бағанға немесе төрт тақтай арқылы қиғаш сызықта орналасуы мүмкін.

Құрылғыны көбейту:

Көп қабатты құрылғы , көп қақпалы MOSFET немесе көп қақпалы өрісті транзистор ( MuGFET ) бір құрылғыға бірнеше қақпаны қосатын металл-оксид-жартылай өткізгіш өрісті транзисторды (MOSFET) білдіреді. Бірнеше қақпаларды бір қақпалы электрод арқылы басқаруға болады, мұнда бірнеше қақпалардың беттері электрлік түрде бір қақпаның рөлін атқарады немесе тәуелсіз қақпалы электродтармен басқарылады. Тәуелсіз қақпалы электродтарды қолданатын көпөлшемді құрылғы кейде көп тәуелсіз қақпалы өрісті транзистор ( MIGFET ) деп аталады. Ең көп қолданылатын көп қақпалы құрылғылар - FinFET және GAAFET, олар жазық емес транзисторлар немесе 3D транзисторлар .

Тасбақа графикасы:

Компьютерлік графикада тасбақа графикасы - декарттық жазықтықта салыстырмалы курсорды қолданатын векторлық графика. Тасбақа графикасы - Logo бағдарламалау тілінің басты ерекшелігі.

3D теледидар:

3D теледидар ( 3DTV ) - бұл стереоскопиялық дисплей, көп көріністі дисплей, 2D плюс тереңдігі немесе кез келген басқа 3D формасы сияқты тәсілдерді қолдана отырып, көрерменге тереңдікті қабылдауды жеткізетін теледидар. Қазіргі заманғы 3D теледидарларының көпшілігінде белсенді ысырмалы 3D жүйесі немесе поляризацияланған 3D жүйесі қолданылады, ал кейбіреулері көзілдірік қажет етпейтін автостереоскопиялық болып табылады. 2019 жылдан бастап 3D теледидарлары мен қызметтерінің көпшілігі қол жетімді емес.

3D ультрадыбыстық:

3D ультрадыбыстық - бұл медициналық, ультрадыбыстық әдіс, көбінесе ұрық, жүрек, транс-ректальды және тамырішілік қосылыстарда қолданылады. 3D ультрадыбыстық ультрадыбыстық деректердің көлемін көрсетуге қатысты және ол уақыт бойынша жиналған 3D көлемінің сериясын қамтитын кезде 4D деп те аталады.

Пайдаланушының 3D өзара әрекеттесуі:

Есептеу кезінде 3D өзара әрекеттесу - бұл пайдаланушылар 3D кеңістігінде қозғалуға және өзара әрекеттесуді жүзеге асыруға қабілетті адам мен машинаның өзара әрекеттесуінің бір түрі. 3D кеңістігіндегі элементтердің физикалық орналасуы сәйкес келетін адам да, машина да ақпаратты өңдейді.

Пайдаланушының 3D өзара әрекеттесуі:

Есептеу кезінде 3D өзара әрекеттесу - бұл пайдаланушылар 3D кеңістігінде қозғалуға және өзара әрекеттесуді жүзеге асыруға қабілетті адам мен машинаның өзара әрекеттесуінің бір түрі. 3D кеңістігіндегі элементтердің физикалық орналасуы сәйкес келетін адам да, машина да ақпаратты өңдейді.

Пайдаланушының 3D өзара әрекеттесуі:

Есептеу кезінде 3D өзара әрекеттесу - бұл пайдаланушылар 3D кеңістігінде қозғалуға және өзара әрекеттесуді жүзеге асыруға қабілетті адам мен машинаның өзара әрекеттесуінің бір түрі. 3D кеңістігіндегі элементтердің физикалық орналасуы сәйкес келетін адам да, машина да ақпаратты өңдейді.

Евклидтік вектор:

Математикада, физикада және техникада эвклидтік вектор немесе жай вектор дегеніміз шамасы мен бағыты бар геометриялық объект. Векторларды алекторға сәйкес басқа векторларға қосуға болады. Евклидтік векторды көбінесе сәуле немесе графикалық түрде бастапқы А нүктесін терминал В нүктесімен байланыстыратын көрсеткі түрінде бейнелейді және белгілейді .

Трансформация матрицасы:

Сызықтық алгебрада сызықтық түрлендірулерді матрицалармен ұсынуға болады. Егер - сызықтық түрлендіру картасы дейін және - бағаналы вектор жазбалар, содан кейін

Сызықтық алгебрада сызықтық түрлендірулерді матрицалармен ұсынуға болады. Егер
Флэш-жады:

Флэш-жады - бұл электрлік өшіруге және қайта бағдарламалауға болатын, компьютердің жадын сақтайтын электронды тасымалдағыш. Флэш-жадының екі негізгі түрі - NOR флэші және NAND жарқылы NOR және NAND логикалық қақпаларының атымен аталады. NAND жарқылы да, NOR жарқылы да MOSFET қалқымалы қақпасынан тұратын бірдей ұяшық дизайнын қолданады. Олар схема деңгейінде ерекшеленеді, NAND жарқылы осылай аталады, себебі биттік сызық пен сөз жолдарының арасындағы қатынас NAND қақпасына, ал NOR жарқылында олар NOR қақпасына ұқсайды. Бұл жоғары немесе төмен тартылған биттік сызық немесе сөз жолдарының күйіне қатысты.

3D фильм:

3D фильмдер дегеніміз - үш өлшемді беріктік туралы иллюзия беру үшін түсірілген кинофильмдер , әдетте арнайы қарау құрылғыларының көмегімен. Олар 1915 жылдан бастап қандай-да бір түрінде болған, бірақ 3D фильмін шығару және көрсету үшін қымбат тұратын аппаратуралар мен процестерге және барлық сегменттер үшін стандартталған форматтың болмауына байланысты кинофильмдер индустриясына ауысқан. ойын-сауық бизнесі. Осыған қарамастан, 3D кинотуындылары 1950 жылдары американдық кинематографияда көрнекті орынға ие болды, ал кейінірек 1980 және 1990 жылдары IMAX жоғары деңгейлі театрлары мен Дисней тақырыптық орындарының жетегінде дүниежүзілік қайта жандана бастады. 3D фильмдер 2000 жылдардың ішінде сәттілікке жетіп, 2009 жылдың желтоқсанында Avatar- дың 3D презентацияларымен сәтті болды, содан кейін 3D фильмдер танымалдығы төмендеді. Сондай-ақ, белгілі режиссерлер 3D кинорежиссурасына эксперименталды тәсілдерді қолданды, ең бастысы, автормен танымал Жан-Люк Годар « Тілге қош бол» фильмінде.

3D бейне ойын:

3D бейне ойыны келесіге сілтеме жасай алады:

  • үш бағытты өлшемде есептелетін 3D ойын графикасын бейнелейтін бейне ойын
  • стереоскопиялық тереңдігі бар стереоскопиялық бейне ойын
3D бейне ойын:

3D бейне ойыны келесіге сілтеме жасай алады:

  • үш бағытты өлшемде есептелетін 3D ойын графикасын бейнелейтін бейне ойын
  • стереоскопиялық тереңдігі бар стереоскопиялық бейне ойын
3D бейне ойын:

3D бейне ойыны келесіге сілтеме жасай алады:

  • үш бағытты өлшемде есептелетін 3D ойын графикасын бейнелейтін бейне ойын
  • стереоскопиялық тереңдігі бар стереоскопиялық бейне ойын
3D бейне ойын:

3D бейне ойыны келесіге сілтеме жасай алады:

  • үш бағытты өлшемде есептелетін 3D ойын графикасын бейнелейтін бейне ойын
  • стереоскопиялық тереңдігі бар стереоскопиялық бейне ойын
Стереоскопия:

Стереоскопия - бұл бинокулярлық көру үшін стереопсис көмегімен суреттегі тереңдік елесін жасау немесе күшейту әдісі. Стереоскопия сөзі грек тілінен алынған firmρεός (стерео) 'берік, берік' және σκοπέω (skopeō) 'қарау, көру'. Кез-келген стереоскопиялық кескін стереограмма деп аталады. Бастапқыда стереограмма стереоскоптың көмегімен көруге болатын стерео суреттер жұбына қатысты болды.

Үш өлшемді виртуалды туризм:

3DVT - бұл қолданушыға физикалық саяхаттарсыз физикалық орындарды зерттеуге мүмкіндік беретін виртуалды орталарды нақты 3D геовизуализациялау. 3DVT әдетте виртуалды экскурсия жасайды, ол 3D модельдері мен 2D панорамалық кескіндерді, гипершилтелген қозғалмайтын немесе бейне кескіндер дәйектілігін және шынайы әлемнің суреттерге негізделген модельдерін қолданады, дыбыстық эффекттер, музыка, баяндау және мәтін сияқты қосымша элементтері бар. Нақты туризмнен айырмашылығы, 3DVT- ге смартфоннан немесе компьютерден кіруге болады. Бұл нақты саяхатсыз нақты жерде қозғалу тәжірибесін тудыруға бағытталған.

Көрнекілік (графика):

Көрнекілік немесе көрнекілік - бұл хабарламаны жеткізу үшін кескіндер, сызбалар немесе анимацияларды құрудың кез-келген техникасы. Көрнекі кескін арқылы визуалдау адамзат пайда болғаннан бастап абстрактілі де, нақты да идеяларды байланыстырудың тиімді әдісі болды. Тарихтан мысал ретінде үңгір суреттері, Египет иероглифтері, грек геометриясы және Леонардо да Винчидің инженерлік және ғылыми мақсаттағы техникалық сурет салудың революциялық әдістері жатады.

Көрнекілік (графика):

Көрнекілік немесе көрнекілік - бұл хабарламаны жеткізу үшін кескіндер, сызбалар немесе анимацияларды құрудың кез-келген техникасы. Көрнекі кескін арқылы визуалдау адамзат пайда болғаннан бастап абстрактілі де, нақты да идеяларды байланыстырудың тиімді әдісі болды. Тарихтан мысал ретінде үңгір суреттері, Египет иероглифтері, грек геометриясы және Леонардо да Винчидің инженерлік және ғылыми мақсаттағы техникалық сурет салудың революциялық әдістері жатады.

3D қайта құру:

Компьютерлік көру және компьютерлік графикада 3D реконструкциясы дегеніміз - бұл нақты нысандардың пішіні мен сыртқы түрін түсіру, бұл процесті белсенді немесе пассивті әдістермен жүзеге асыруға болады. Егер модельге өз формасын уақытында өзгертуге рұқсат берілсе, бұл қатаң емес немесе кеңістіктік-уақыттық қайта құру деп аталады.

3D композиттері:

Үш өлшемді композиттерде үш өлшемді күрделі құрылымдарда орналасқан иірілген жіптерден немесе сүйрегіштерден жасалған талшықты преформалар қолданылады. Бұларды 3D тоқу, 3D тоқу, 3D өру процестерінен немесе 3D қысқа талшықтардан құруға болады. Композициялық материал жасау үшін 3D преформасына шайыр жағылады. Үш өлшемді композиттер күрделі механикалық қасиеттерге жету үшін жоғары инженерлік және жоғары техникалық қосымшаларда қолданылады. Үшөлшемді композиттер кернеулер мен штамдарға реакция жасау үшін бір бағытты сүйретпелерден тұратын дәстүрлі композиттік материалдармен немесе 2D тоқылған композиттермен, сэндвич композиттерімен немесе қабаттасқан ламинат материалдарымен мүмкін емес тәсілдермен құрастырылған.

Виртуалды әлем:

Виртуалды әлем - бұл жеке аватар жасай алатын, сонымен қатар виртуалды әлемді бір уақытта және өз бетінше зерттей алатын, оның қызметіне қатысатын және басқалармен байланыс жасай алатын көптеген пайдаланушылар орналасуы мүмкін компьютерлік модельдеу ортасы. Бұл аватарлар мәтіндік, графикалық көріністер немесе есту және сенсорлық сезімдері бар тірі бейне аватарлары болуы мүмкін. Жалпы, виртуалды әлем бірнеше қолданушыға мүмкіндік береді, бірақ бір ойыншы компьютерлік ойын, мысалы, Elder Scrolls V: Skyrim , виртуалды әлемнің бір түрі ретінде қарастырылуы мүмкін.

Zoetrope:

Зоэтроп - бұл осы қозғалыстың прогрессивті фазаларын көрсететін сызбалар немесе фотосуреттер тізбегін көрсету арқылы қозғалыс иллюзиясын тудыратын фильмге дейінгі анимациялық құрылғылардың бірі. Бұл негізінен 1833 жылы стробоскопиялық дискілер шығарылғаннан кейін дереу ұсынылған филакистикоптың цилиндрлік вариациясы болды. Оңтайлы ауыстырылатын сурет жолақтарымен түпнұсқа нұсқасы 1866 жылы Милтон Брэдли ойыншық ретінде ұсынды және өте сәтті болды.

3D - анықтау, бағышталу, тілек:

3D - Determination, Dedication, Desire - бұл Старбой Натанның екінші студиялық альбомы.

XTC:

XTC 1972 жылы Суиндонда құрылған ағылшын рок тобы болды. Ән авторлары Энди Партридж және Колин Молдингтің жетекшілігімен құрылған топ 1970 жылдары панк пен жаңа толқын пайда болған кезде танымал болды, кейінірек олар бұрыштық гитара рифтерінен бастап әртүрлі стильдерде ойнады. нақтыланған попқа. Ішінара топтың қазіргі заманғы тенденцияларға сәйкес келмеуіне байланысты, олар Ұлыбритания мен АҚШ-та тек анда-санда коммерциялық жетістіктерге қол жеткізді, бірақ олардың артынан үлкен табынушылыққа ие болды. Содан бері олар пост-панкке, Бритпопқа және кейінірек поп-поп актілеріне әсер еткені үшін танылды.

3Dc:

3Dc , DXN , BC5 немесе Block Compression 5 деп те аталады, бұл ATI ойлап тапқан және алғаш енгізген қалыпты карталарға арналған деректерді қысудың алгоритмі. Ол бұрынғы DXT5 алгоритміне негізделген және ашық стандарт. 3Dc қазір ATI және Nvidia арқылы жүзеге асырылады.

3D байланыс:

3Dconnexion компьютерде жасалған 3D кескіндермен жұмыс жасау және навигациялау үшін интерфейс құрылғыларының желісін шығарады. Бұл құрылғыларды көбінесе 3D қозғалыс реттегіштері, 3D навигациялық құрылғылар, 6DOF құрылғылары немесе 3D тінтуір деп атайды.

3Deep:

3Deep - американдық актерлер Эдди Цибриан мен Джошуа Морроу және канадалық әнші Джейджер Хюйерден тұратын соул-поп музыкалық балалар тобы.

3Deep:

3Deep - американдық актерлер Эдди Цибриан мен Джошуа Морроу және канадалық әнші Джейджер Хюйерден тұратын соул-поп музыкалық балалар тобы.

3Delight:

3Delight - бұл Microsoft Windows, OS X және Linux жүйелерінде жұмыс жасайтын 3D компьютерлік графикалық бағдарламалық жасақтама. Оны Illumination Research компаниясы әзірледі. Бұл көптеген көркем фильмдерге, соның ішінде Чаппиға VFX көрсету үшін қолданылған, фотореалистикалық, оффлайн рендерер.

3-жын:

3-Demon - бұл Pac-Man негізіндегі MS-DOS үшін сиқырлы лабиринт ойыны. Оны 1983 жылы PC Research компаниясы тегін бағдарлама ретінде шығарды.

3dfx интерактивті:

3dfx Interactive - штаб-пәтері Сан-Хосе қаласында, Калифорния, 1994 жылы құрылған, 3D графикалық өңдеу қондырғыларын, кейінірек графикалық карталарды шығаруға мамандандырылған компания. Бұл 1990 жылдардың аяғынан бастап 2000 жылға дейін салада ізашар болды.

3dfx интерактивті:

3dfx Interactive - штаб-пәтері Сан-Хосе қаласында, Калифорния, 1994 жылы құрылған, 3D графикалық өңдеу қондырғыларын, кейінірек графикалық карталарды шығаруға мамандандырылған компания. Бұл 1990 жылдардың аяғынан бастап 2000 жылға дейін салада ізашар болды.

3dfx интерактивті:

3dfx Interactive - штаб-пәтері Сан-Хосе қаласында, Калифорния, 1994 жылы құрылған, 3D графикалық өңдеу қондырғыларын, кейінірек графикалық карталарды шығаруға мамандандырылған компания. Бұл 1990 жылдардың аяғынан бастап 2000 жылға дейін салада ізашар болды.

3dfx интерактивті:

3dfx Interactive - штаб-пәтері Сан-Хосе қаласында, Калифорния, 1994 жылы құрылған, 3D графикалық өңдеу қондырғыларын, кейінірек графикалық карталарды шығаруға мамандандырылған компания. Бұл 1990 жылдардың аяғынан бастап 2000 жылға дейін салада ізашар болды.

3DiTeams:

3DiTeams - бұл Дьюк Университетінің Медициналық орталығы және Виртуалды Батырлар ойлап тапқан, медициналық білім беру мен командалық жаттығуларға арналған бірінші адам. 3DiTeams жобасын доктор Джеффри М.Тэкман мен Джерри Хенеган ойлап тапқан және Дьюк Университетінің медициналық орталығы, Солтүстік Каролина штатындағы Дьюк Университетінің Адамды модельдеу және науқастардың қауіпсіздігі орталығы басқарады.

3DiTeams:

3DiTeams - бұл Дьюк Университетінің Медициналық орталығы және Виртуалды Батырлар ойлап тапқан, медициналық білім беру мен командалық жаттығуларға арналған бірінші адам. 3DiTeams жобасын доктор Джеффри М.Тэкман мен Джерри Хенеган ойлап тапқан және Дьюк Университетінің медициналық орталығы, Солтүстік Каролина штатындағы Дьюк Университетінің Адамды модельдеу және науқастардың қауіпсіздігі орталығы басқарады.

3Dлабтар:

3DLABS - бастапқыда GLINT және PERMEDIA жоғары деңгейлі графикалық чип технологиясын жасаған, CAD және DCC нарықтарындағы әлемдегі жетекші компьютерлік графикалық карталарда, соның ішінде өзінің Wildcat және Oxygen карталарында қолданылған жартылай өткізгіш компания.

3DMark:

3DMark - компьютердің 3D графикалық бейнелеу өнімділігі мен процессордың жұмыс жүктемесін өңдеу мүмкіндіктерін анықтау үшін UL ,, компаниясы жасаған және дамытқан компьютерлік салыстыру құралы. 3DMark-ті іске қосу 3DMark ұпайын шығарады, жоғары сандар жақсы өнімділікті көрсетеді. 3DMark өлшеу бірлігі компьютердің әр түрлі жабдықтық конфигурацияларын салыстыруға арналған нормаланған орташа мән беруге арналған, бұл ойыншылар мен үдеткіштің үдеткіштері сияқты жақтаушылар соңғы пайдаланушының өнімділік мүмкіндіктерін көрсетеді.

Алты дәрежелік еркіндік:

Алты еркіндік дәрежесі ( 6DoF ) қатты дененің үшөлшемді кеңістікте қозғалу еркіндігін білдіреді. Нақтырақ айтқанда, дене үш перпендикуляр осьтерде алға / артқа (жоғары көтерілу), жоғары / төмен (көтерілу), солға / оңға (теңселу) аудару кезінде позицияны өзгерте алады, көбінесе үш перпендикуляр осьтер айналасында бағдар өзгереді сергіту, көтеру және айналдыру. Үш деңгей еркіндігі ( 3DOF ), бұл термин виртуалды шындық аясында жиі қолданылады, тек айналмалы қозғалысты қадағалауды білдіреді: биіктік, иск және домалақ .

3Doodler:

3Doodler - бұл WobbleWorks, Inc компаниясының Питер Дилворт, Максвелл Бого және Дэниел Коуэн әзірлеген 3D қаламы. 3Doodler дереу қатты, тұрақты құрылымға дейін салқындатылатын қыздырылған пластмассаны экструдтау арқылы жұмыс істейді, үш қолдың еркін қолымен жасауға мүмкіндік береді. өлшемді нысандар. Ол акрилонитрилді бутадиен стиролынан («ABS»), полилактикалық қышқылдан («PLA») немесе «FLEXY», термиялық полиуретаннан («TPU») жасалған пластмасса жіптерді пайдаланады, олар балқытылады, содан кейін патенттелген процесте салқындатылады. қалам, содан кейін оны қолмен 3D нысандар жасауға болады. 3Doodler пластиктің ұшынан қалай шығарылатындығына байланысты 3D басып шығаруға арналған желім мылтығы ретінде сипатталды, бір аяғы пластмасса жіпі «экструдталған материалдың шамамен 11 футына» тең.

3ds (айыру):

3DS мыналарға жатады:

  • boing3ds , оқу консолі 2015 ж.
  • Nintendo 3DS , 2011 жылы қолмен жұмыс жасайтын бейне ойын консолі. Бұл Nintendo 3DS консолі отбасын және Nintendo DS отбасының мұрагерін тұтасымен байланыстыруы мүмкін.
Локхид Мартин:

Lockheed Martin Corporation - бұл американдық аэроғарыштық, қару-жарақ, қорғаныс, қауіпсіздік және дүниежүзілік мүдделері бар озық технологиялар компаниясы. Ол 1995 жылғы наурызда Lockheed корпорациясының Мартин Мариеттамен бірігуінен пайда болды. Бас кеңсесі Солтүстік Бетезда, Мэриленд, Вашингтон, Колумбия округі, ауданында орналасқан. Lockheed Martin бүкіл әлемде 2020 жылдың қаңтарындағы жағдай бойынша шамамен 110,000 адам жұмыс істейді.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , бұрын 3D Studio және 3D Studio Max - бұл 3D анимациялар, модельдер, ойындар мен кескіндер жасауға арналған кәсіби 3D компьютерлік графика бағдарламасы. Оны Autodesk Media және Entertainment әзірледі және шығарады. Ол модельдеу мүмкіндіктері мен икемді плагин архитектурасына ие және оны Microsoft Windows платформасында қолдану қажет. Оны бейне ойын жасаушылар, көптеген теледидарлық коммерциялық студиялар және сәулеттік визуалдау студиялары жиі пайдаланады. Ол сондай-ақ фильм эффектілері мен фильмді алдын-ала визуализациялау үшін қолданылады. Моделдеу және анимация құралдары үшін 3ds Max-тің соңғы нұсқасында шейдерлер, динамикалық имитациялар, бөлшектер жүйелері, радиостатизм, картаны құру және көрсету, ғаламдық жарықтандыру, пайдаланушының интерфейсі, жаңа белгішелер және өзіндік сценарий тілі бар.

No comments:

Post a Comment

Art collection of Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia, Art collection of Fondazione Manodori, Artist collective

Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia көркем жинақ: Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia арт-коллекциясы , негізінен, аймақтан ...