Thursday, June 24, 2021

Armstrong Siddeley Adder, Armstrong Siddeley Mamba, Armstrong Siddeley Double Mamba

Армстронг Сиддлей Аддер:

Armstrong Siddeley ASA.1 Adder - бұл Armstrong Siddeley компаниясы әзірлеген және 1948 жылдың қарашасында бірінші рет жұмыс істеген британдық турбоактивті қозғалтқыш.

Армстронг Сиддлей Мамба:

Armstrong Siddeley Mamba - 1940-шы жылдардың аяғында және 1950-ші жылдары Армстронг Сидделей шығарған британдық турбовинтті қозғалтқыш, шамамен 1500 тиімді ат күші (1100 кВт) шығарды.

Армстронг Сиддлей Қос Мамба:

Armstrong Siddeley Double Mamba - турбовинтті қозғалтқыштың дизайны, 1940 жылдардың соңында шамамен 3000-4000 а.к. (2200–3000 кВт). Ол көбінесе Патша Флотының Әскери-теңіз флоты үшін дайындалған Fairey Gannet суастыға қарсы ұшақтарында қолданылған.

Армстронг Сиддлей Қос Мамба:

Armstrong Siddeley Double Mamba - турбовинтті қозғалтқыштың дизайны, 1940 жылдардың соңында шамамен 3000-4000 а.к. (2200–3000 кВт). Ол көбінесе Патша Флотының Әскери-теңіз флоты үшін дайындалған Fairey Gannet суастыға қарсы ұшақтарында қолданылған.

Армстронг Сиддлей Қос Мамба:

Armstrong Siddeley Double Mamba - турбовинтті қозғалтқыштың дизайны, 1940 жылдардың соңында шамамен 3000-4000 а.к. (2200–3000 кВт). Ол көбінесе Патша Флотының Әскери-теңіз флоты үшін дайындалған Fairey Gannet суастыға қарсы ұшақтарында қолданылған.

Армстронг Сиддлей Қос Мамба:

Armstrong Siddeley Double Mamba - турбовинтті қозғалтқыштың дизайны, 1940 жылдардың соңында шамамен 3000-4000 а.к. (2200–3000 кВт). Ол көбінесе Патша Флотының Әскери-теңіз флоты үшін дайындалған Fairey Gannet суастыға қарсы ұшақтарында қолданылған.

Армстронг Сиддлей Қос Мамба:

Armstrong Siddeley Double Mamba - турбовинтті қозғалтқыштың дизайны, 1940 жылдардың соңында шамамен 3000-4000 а.к. (2200–3000 кВт). Ол көбінесе Патша Флотының Әскери-теңіз флоты үшін дайындалған Fairey Gannet суастыға қарсы ұшақтарында қолданылған.

Армстронг Сиддлей Мамба:

Armstrong Siddeley Mamba - 1940-шы жылдардың аяғында және 1950-ші жылдары Армстронг Сидделей шығарған британдық турбовинтті қозғалтқыш, шамамен 1500 тиімді ат күші (1100 кВт) шығарды.

Армстронг Сиддлей Python:

Armstrong Siddeley Python - 1940 жылдардың ортасында Armstrong Siddeley компаниясы құрастырған және салған британдық турбовинттік қозғалтқыш. Оның негізгі қолданысы Westland Wyvern болды, тасымалдаушыға негізделген ауыр истребитель. Прототиптерде Rolls-Royce Eagle поршенді қозғалтқышы қолданылған, бірақ Pythons өндіріс ұшақтарында қолданылған. Бұл қолданбада Python 4110 эквивалентті білік ат күшіне (eshp) бағаланды.

Армстронг Сиддлей Сапфир:

Armstrong Siddeley Sapphire - 1950 жылдары Armstrong Siddeley шығарған британдық турбоактивті қозғалтқыш. Бұл 1940 жылы Metrovick F.2 ретінде басталған, 11000 фунттан (49 кН) дамыған сақиналы жану камерасы бар дамыған осьтік ағынға айналған жұмыстың соңғы дамуы болды. Ол Hawker Hunter мен Handley Page Виктордың және әр Glitter Javelin-дің алғашқы нұсқаларын қуаттандырды. Сондай-ақ, өндіріс АҚШ-тағы бірқатар дизайндарды қуаттай отырып, J65 ретінде Wright Aeronautical компаниясымен лицензия бойынша басталды. Сапфирдің басты бәсекелесі Rolls-Royce Avon болды.

Армстронг Сиддлей Сапфир:

Armstrong Siddeley Sapphire - 1950 жылдары Armstrong Siddeley шығарған британдық турбоактивті қозғалтқыш. Бұл 1940 жылы Metrovick F.2 ретінде басталған, 11000 фунттан (49 кН) дамыған сақиналы жану камерасы бар дамыған осьтік ағынға айналған жұмыстың соңғы дамуы болды. Ол Hawker Hunter мен Handley Page Виктордың және әр Glitter Javelin-дің алғашқы нұсқаларын қуаттандырды. Сондай-ақ, өндіріс АҚШ-тағы бірқатар дизайндарды қуаттай отырып, J65 ретінде Wright Aeronautical компаниясымен лицензия бойынша басталды. Сапфирдің басты бәсекелесі Rolls-Royce Avon болды.

Армстронг Сиддлей айқайлаушы:

Armstrong Siddeley Screamer британдық ракета-қозғалтқыш болды, ол басқарылатын Avro 720 ұшатын басқаруға арналған. Итермелеме өзгермелі болды, ең көбі 8000 фунт (36 кН).

Армстронг Сиддлей Снарлер:

Армстронг Сиддлей Снарлер - бұл ерте турбоактивті қозғалтқышпен аралас қуатты тәжірибелер жасау үшін қолданылатын шағын ракета қозғалтқышы. және британдық сұйық отынмен ұшатын алғашқы ракеталық қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей Снарлер:

Армстронг Сиддлей Снарлер - бұл ерте турбоактивті қозғалтқышпен аралас қуатты тәжірибелер жасау үшін қолданылатын шағын ракета қозғалтқышы. және британдық сұйық отынмен ұшатын алғашқы ракеталық қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей стенторы:

Armstrong Siddeley Stentor , кейінірек Bristol Siddeley BSSt.1 Stentor дегеніміз - Ұлыбританияның V бомбалаушы күшімен тасымалданатын Blue Steel stand-off зымыранын қуаттандыру үшін қолданылатын екі камералы HTP зымыран қозғалтқышы. Жоғары итергіш камера алғашқы 29 секундта пайдаланылды, содан кейін ол сөніп қалды, ал қалған круиздік камера қуатталған ұшуда пайдаланылды.

Армстронг Сиддлей Випер:

Armstrong Siddeley Viper - бұл Armstrong Siddeley, содан кейін оның ізбасары Bristol Siddeley және Rolls-Royce Limited компаниялары жасаған және шығарған британдық турбоактивті қозғалтқыш. Ол 1953 жылы қызметке кірді және 2011 жылғы қаңтарға дейін Dominie T1 навигациялық оқу ұшақтарына қуат беріп, Корольдік Әуе күштерінде қолданыста болды.

Армстронг Сиддлей Випер:

Armstrong Siddeley Viper - бұл Armstrong Siddeley, содан кейін оның ізбасары Bristol Siddeley және Rolls-Royce Limited компаниялары жасаған және шығарған британдық турбоактивті қозғалтқыш. Ол 1953 жылы қызметке кірді және 2011 жылғы қаңтарға дейін Dominie T1 навигациялық оқу ұшақтарына қуат беріп, Корольдік Әуе күштерінде қолданыста болды.

Армстронг Сиддлей Випер:

Armstrong Siddeley Viper - бұл Armstrong Siddeley, содан кейін оның ізбасары Bristol Siddeley және Rolls-Royce Limited компаниялары жасаған және шығарған британдық турбоактивті қозғалтқыш. Ол 1953 жылы қызметке кірді және 2011 жылғы қаңтарға дейін Dominie T1 навигациялық оқу ұшақтарына қуат беріп, Корольдік Әуе күштерінде қолданыста болды.

Армстронг Сиддлей ASX:

Armstrong Siddeley ASX - 1943 жылы сәуірде жұмыс істеген Армстронг Сиддели жасаған осьтік ағынды қозғалтқыш. Ол тек бір ғана прототип құрастырылған және ол ешқашан өндіріске енгізілмеген. ASP ретінде турбовинттік нұсқасы сәл сәтті болды, және Армстронг Сиддлей Python Westland Wyvern-да қолдануды көрді.

Армстронг Сиддлей Аддер:

Armstrong Siddeley ASA.1 Adder - бұл Armstrong Siddeley компаниясы әзірлеген және 1948 жылдың қарашасында бірінші рет жұмыс істеген британдық турбоактивті қозғалтқыш.

Армстронг Сиддлей Бета:

Армстронг Сиддлей Бета - дыбыстан тез ұшатын ұшақтарда қолдануға арналған ерте ракеталық қозғалтқыш.

Армстронг Сиддлей Бета:

Армстронг Сиддлей Бета - дыбыстан тез ұшатын ұшақтарда қолдануға арналған ерте ракеталық қозғалтқыш.

Армстронг Сиддлей Дирхунд:

Armstrong Siddeley Deerhound - Армстронг Сидделейдің 1935 - 1941 жж. Жасаған үлкен аэро қозғалтқышы. Bohohound деп аталатын қуаттылықтың жоғарылатылған нұсқасы ешқашан ұшпаған , және Wolfhound атымен байланысты, одан да үлкен, дизайн тек қағазда болған. Бұл қозғалтқыштардың дамуы 1941 жылдың сәуірінде, компанияның зауыты бомбаланған кезде үзіліп, 1941 жылдың 3 қазанында әуе министрлігі бұл жобаны тоқтатты.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей генетикалық майор:

Armstrong Siddeley Genet Major - британдық бес цилиндрлі, ауамен салқындатылатын, Армстронг Сиддлей құрастырған және 1928 жылы іске қосқан радиалды қозғалтқыш. Ол 140 ат күші (104 кВт) дамыды. Корольдік әуе күштерінде жеті цилиндрлі нұсқаны Civet I деп атаған . Фелипорм атаулары компанияның конвенциясына сәйкес келеді, Genet және Civet - мысық тәрізді ірі жыртқыштар.

Армстронг Сиддлей Пугар:

Armstrong Siddeley Cougar - бұл 1945 жылы Armstrong Siddeley жасаған аэро қозғалтқыш. Оның дизайны бұрынғы Armstrong Siddeley қозғалтқыштарынан көптеген жағынан кету болды, бұл компанияның тоғыз цилиндрлі радиалды дизайны болды. Қозғалтқыш сынақтан өткенімен, ұшақ қосымшасын таппады және шығарылмады.

Армстронг Сиддлей Дирхунд:

Armstrong Siddeley Deerhound - Армстронг Сидделейдің 1935 - 1941 жж. Жасаған үлкен аэро қозғалтқышы. Bohohound деп аталатын қуаттылықтың жоғарылатылған нұсқасы ешқашан ұшпаған , және Wolfhound атымен байланысты, одан да үлкен, дизайн тек қағазда болған. Бұл қозғалтқыштардың дамуы 1941 жылдың сәуірінде, компанияның зауыты бомбаланған кезде үзіліп, 1941 жылдың 3 қазанында әуе министрлігі бұл жобаны тоқтатты.

Армстронг Сиддлей Қос Мамба:

Armstrong Siddeley Double Mamba - турбовинтті қозғалтқыштың дизайны, 1940 жылдардың соңында шамамен 3000-4000 а.к. (2200–3000 кВт). Ол көбінесе Патша Флотының Әскери-теңіз флоты үшін дайындалған Fairey Gannet суастыға қарсы ұшақтарында қолданылған.

Бристоль Сиддлей Гамма:

Армстронг Сиддели , кейінірек Бристол Сиддлей Гамма - Британдық зымыран техникасында қолданылатын зымыран қозғалтқыштары, оның ішінде Black Knight және Black Arrow ұшыру машиналары. Олар керосин отыны мен сутегі асқын тотығын жағып жіберді. Олардың құрылысы жеке немесе сегізге дейінгі кластерлерде қолданылатын жалпы жану камерасының дизайнына негізделген.

Армстронг Сиддлей Генет:

Armstrong Siddeley Genet Ұлыбританияда жасалған, әуе кемесін пайдалануға арналған бес цилиндрлі, ауамен салқындатылатын, радиалды қозғалтқыш, 1926 жылы жұмыс істеді. Ол соңғы қуаттылығында 2200 айн / мин жылдамдықпен 80 а.к. дамыды және танымал жеңіл әуе кемесі болды. Біршама ауытқумен компанияның дәстүріне сүйене отырып, қозғалтқыш генетиканың атауына ие болды, ол бірдей тәртіптегі, бірақ әр түрлі отбасылық мысық тәрізді жануар.

Армстронг Сиддлей Генет:

Armstrong Siddeley Genet Ұлыбританияда жасалған, әуе кемесін пайдалануға арналған бес цилиндрлі, ауамен салқындатылатын, радиалды қозғалтқыш, 1926 жылы жұмыс істеді. Ол соңғы қуаттылығында 2200 айн / мин жылдамдықпен 80 а.к. дамыды және танымал жеңіл әуе кемесі болды. Біршама ауытқумен компанияның дәстүріне сүйене отырып, қозғалтқыш генетиканың атауына ие болды, ол бірдей тәртіптегі, бірақ әр түрлі отбасылық мысық тәрізді жануар.

Армстронг Сиддлей Генет:

Armstrong Siddeley Genet Ұлыбританияда жасалған, әуе кемесін пайдалануға арналған бес цилиндрлі, ауамен салқындатылатын, радиалды қозғалтқыш, 1926 жылы жұмыс істеді. Ол соңғы қуаттылығында 2200 айн / мин жылдамдықпен 80 а.к. дамыды және танымал жеңіл әуе кемесі болды. Біршама ауытқумен компанияның дәстүріне сүйене отырып, қозғалтқыш генетиканың атауына ие болды, ол бірдей тәртіптегі, бірақ әр түрлі отбасылық мысық тәрізді жануар.

Армстронг Сиддлей генетикалық майор:

Armstrong Siddeley Genet Major - британдық бес цилиндрлі, ауамен салқындатылатын, Армстронг Сиддлей құрастырған және 1928 жылы іске қосқан радиалды қозғалтқыш. Ол 140 ат күші (104 кВт) дамыды. Корольдік әуе күштерінде жеті цилиндрлі нұсқаны Civet I деп атаған . Фелипорм атаулары компанияның конвенциясына сәйкес келеді, Genet және Civet - мысық тәрізді ірі жыртқыштар.

Армстронг Сиддлей генетикалық майор:

Armstrong Siddeley Genet Major - британдық бес цилиндрлі, ауамен салқындатылатын, Армстронг Сиддлей құрастырған және 1928 жылы іске қосқан радиалды қозғалтқыш. Ол 140 ат күші (104 кВт) дамыды. Корольдік әуе күштерінде жеті цилиндрлі нұсқаны Civet I деп атаған . Фелипорм атаулары компанияның конвенциясына сәйкес келеді, Genet және Civet - мысық тәрізді ірі жыртқыштар.

Армстронг Сиддлей генетикалық майор:

Armstrong Siddeley Genet Major - британдық бес цилиндрлі, ауамен салқындатылатын, Армстронг Сиддлей құрастырған және 1928 жылы іске қосқан радиалды қозғалтқыш. Ол 140 ат күші (104 кВт) дамыды. Корольдік әуе күштерінде жеті цилиндрлі нұсқаны Civet I деп атаған . Фелипорм атаулары компанияның конвенциясына сәйкес келеді, Genet және Civet - мысық тәрізді ірі жыртқыштар.

Армстронг Сиддлей генетикалық майор:

Armstrong Siddeley Genet Major - британдық бес цилиндрлі, ауамен салқындатылатын, Армстронг Сиддлей құрастырған және 1928 жылы іске қосқан радиалды қозғалтқыш. Ол 140 ат күші (104 кВт) дамыды. Корольдік әуе күштерінде жеті цилиндрлі нұсқаны Civet I деп атаған . Фелипорм атаулары компанияның конвенциясына сәйкес келеді, Genet және Civet - мысық тәрізді ірі жыртқыштар.

Армстронг Сиддлей генетикалық майор:

Armstrong Siddeley Genet Major - британдық бес цилиндрлі, ауамен салқындатылатын, Армстронг Сиддлей құрастырған және 1928 жылы іске қосқан радиалды қозғалтқыш. Ол 140 ат күші (104 кВт) дамыды. Корольдік әуе күштерінде жеті цилиндрлі нұсқаны Civet I деп атаған . Фелипорм атаулары компанияның конвенциясына сәйкес келеді, Genet және Civet - мысық тәрізді ірі жыртқыштар.

Армстронг Сиддлей дауылы:

Армстронг Сиддлей дауылы - бұл 1946 жылдан 1953 жылға дейін британдық Armstrong Siddeley компаниясы шығарған екі есікті, төрт орындық купе автомобиль. Ол Армстронг Сидделе Ланкастер салонына негізделген.

Армстронг Сиддлей Hyena:

Armstrong Siddeley Hyena - Армстронг Сиддлей жасаған британдық аэро қозғалтқыш. 1930 жылдары жобаланған, бұл цилиндрлік қаптамалары бар ерекше эксперименталды радиалды қозғалтқыш болды. Ол сынақ төсегі ретінде Armstrong Whitworth AW16 истребителін қолданып ұшты. Артқы цилиндрлерді салқындатуға байланысты шешілмеген мәселелер қозғалтқышты өндіріске шығаруға мүмкіндік бермеді. Компанияның жазбалары жоғалғандықтан, бұл қозғалтқыштың бірнеше бөлшектері сақталады.

Армстронг Сиддлей Ягуар:

Armstrong Siddeley Jaguar - Армстронг Сиддлей жасаған ұшақ қозғалтқышы. Jaguar бензинмен жанармаймен салқындатылатын 14 цилиндрлі екі қатарлы радиалды қозғалтқыштың дизайны болды. Jaguar III алғаш рет 1923 жылы, одан кейін 1925 жылы IV Jaguar және 1927 жылы VI Jaguar қолданылған. 1925 жылы Jaguar беріліс қорабына қосылатын алғашқы аэро қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей Ягуар:

Armstrong Siddeley Jaguar - Армстронг Сиддлей жасаған ұшақ қозғалтқышы. Jaguar бензинмен жанармаймен салқындатылатын 14 цилиндрлі екі қатарлы радиалды қозғалтқыштың дизайны болды. Jaguar III алғаш рет 1923 жылы, одан кейін 1925 жылы IV Jaguar және 1927 жылы VI Jaguar қолданылған. 1925 жылы Jaguar беріліс қорабына қосылатын алғашқы аэро қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей Ягуар:

Armstrong Siddeley Jaguar - Армстронг Сиддлей жасаған ұшақ қозғалтқышы. Jaguar бензинмен жанармаймен салқындатылатын 14 цилиндрлі екі қатарлы радиалды қозғалтқыштың дизайны болды. Jaguar III алғаш рет 1923 жылы, одан кейін 1925 жылы IV Jaguar және 1927 жылы VI Jaguar қолданылған. 1925 жылы Jaguar беріліс қорабына қосылатын алғашқы аэро қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей Ягуар:

Armstrong Siddeley Jaguar - Армстронг Сиддлей жасаған ұшақ қозғалтқышы. Jaguar бензинмен жанармаймен салқындатылатын 14 цилиндрлі екі қатарлы радиалды қозғалтқыштың дизайны болды. Jaguar III алғаш рет 1923 жылы, одан кейін 1925 жылы IV Jaguar және 1927 жылы VI Jaguar қолданылған. 1925 жылы Jaguar беріліс қорабына қосылатын алғашқы аэро қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей Ягуар:

Armstrong Siddeley Jaguar - Армстронг Сиддлей жасаған ұшақ қозғалтқышы. Jaguar бензинмен жанармаймен салқындатылатын 14 цилиндрлі екі қатарлы радиалды қозғалтқыштың дизайны болды. Jaguar III алғаш рет 1923 жылы, одан кейін 1925 жылы IV Jaguar және 1927 жылы VI Jaguar қолданылған. 1925 жылы Jaguar беріліс қорабына қосылатын алғашқы аэро қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей Ягуар:

Armstrong Siddeley Jaguar - Армстронг Сиддлей жасаған ұшақ қозғалтқышы. Jaguar бензинмен жанармаймен салқындатылатын 14 цилиндрлі екі қатарлы радиалды қозғалтқыштың дизайны болды. Jaguar III алғаш рет 1923 жылы, одан кейін 1925 жылы IV Jaguar және 1927 жылы VI Jaguar қолданылған. 1925 жылы Jaguar беріліс қорабына қосылатын алғашқы аэро қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей Ягуар:

Armstrong Siddeley Jaguar - Армстронг Сиддлей жасаған ұшақ қозғалтқышы. Jaguar бензинмен жанармаймен салқындатылатын 14 цилиндрлі екі қатарлы радиалды қозғалтқыштың дизайны болды. Jaguar III алғаш рет 1923 жылы, одан кейін 1925 жылы IV Jaguar және 1927 жылы VI Jaguar қолданылған. 1925 жылы Jaguar беріліс қорабына қосылатын алғашқы аэро қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей Ягуар:

Armstrong Siddeley Jaguar - Армстронг Сиддлей жасаған ұшақ қозғалтқышы. Jaguar бензинмен жанармаймен салқындатылатын 14 цилиндрлі екі қатарлы радиалды қозғалтқыштың дизайны болды. Jaguar III алғаш рет 1923 жылы, одан кейін 1925 жылы IV Jaguar және 1927 жылы VI Jaguar қолданылған. 1925 жылы Jaguar беріліс қорабына қосылатын алғашқы аэро қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей Ягуар:

Armstrong Siddeley Jaguar - Армстронг Сиддлей жасаған ұшақ қозғалтқышы. Jaguar бензинмен жанармаймен салқындатылатын 14 цилиндрлі екі қатарлы радиалды қозғалтқыштың дизайны болды. Jaguar III алғаш рет 1923 жылы, одан кейін 1925 жылы IV Jaguar және 1927 жылы VI Jaguar қолданылған. 1925 жылы Jaguar беріліс қорабына қосылатын алғашқы аэро қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей Ланкастер:

Armstrong Siddeley Lancaster - бұл 1945-1952 жылдар аралығында Armstrong Siddeley Motors Limited шығарған автомобиль. Бұл соғыстан кейінгі алғашқы спорттық салон болды.

Армстронг Сиддлей барысы:

Armstrong Siddeley Leopard - британдық 14 цилиндрлі екі қатарлы, салқындатылған радиалды аэро қозғалтқыш, 1927 жылы Армстронг Сиддели жасаған. Бұл әлемдегі ең қуатты радиалды қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей Линкс:

Armstrong Siddeley Lynx - британдық жеті цилиндрлі аэромотор, Armstrong Siddeley жасаған. Сынау 1920 жылы басталды және 1939 жылы 6000 шығарылды. Италияда Альфа Ромео осы қозғалтқыштың Alfa Romeo Lynx деп аталатын 200 ат күшіне (150 кВт) лицензияланған нұсқасын жасады.

Армстронг Сиддлей Линкс:

Armstrong Siddeley Lynx - британдық жеті цилиндрлі аэромотор, Armstrong Siddeley жасаған. Сынау 1920 жылы басталды және 1939 жылы 6000 шығарылды. Италияда Альфа Ромео осы қозғалтқыштың Alfa Romeo Lynx деп аталатын 200 ат күшіне (150 кВт) лицензияланған нұсқасын жасады.

Армстронг Сиддлей Линкс:

Armstrong Siddeley Lynx - британдық жеті цилиндрлі аэромотор, Armstrong Siddeley жасаған. Сынау 1920 жылы басталды және 1939 жылы 6000 шығарылды. Италияда Альфа Ромео осы қозғалтқыштың Alfa Romeo Lynx деп аталатын 200 ат күшіне (150 кВт) лицензияланған нұсқасын жасады.

Армстронг Сиддлей Линкс:

Armstrong Siddeley Lynx - британдық жеті цилиндрлі аэромотор, Armstrong Siddeley жасаған. Сынау 1920 жылы басталды және 1939 жылы 6000 шығарылды. Италияда Альфа Ромео осы қозғалтқыштың Alfa Romeo Lynx деп аталатын 200 ат күшіне (150 кВт) лицензияланған нұсқасын жасады.

Армстронг Сиддлей Линкс:

Armstrong Siddeley Lynx - британдық жеті цилиндрлі аэромотор, Armstrong Siddeley жасаған. Сынау 1920 жылы басталды және 1939 жылы 6000 шығарылды. Италияда Альфа Ромео осы қозғалтқыштың Alfa Romeo Lynx деп аталатын 200 ат күшіне (150 кВт) лицензияланған нұсқасын жасады.

Армстронг Сиддлей Линкс:

Armstrong Siddeley Lynx - британдық жеті цилиндрлі аэромотор, Armstrong Siddeley жасаған. Сынау 1920 жылы басталды және 1939 жылы 6000 шығарылды. Италияда Альфа Ромео осы қозғалтқыштың Alfa Romeo Lynx деп аталатын 200 ат күшіне (150 кВт) лицензияланған нұсқасын жасады.

Армстронг Сиддлей Линкс:

Armstrong Siddeley Lynx - британдық жеті цилиндрлі аэромотор, Armstrong Siddeley жасаған. Сынау 1920 жылы басталды және 1939 жылы 6000 шығарылды. Италияда Альфа Ромео осы қозғалтқыштың Alfa Romeo Lynx деп аталатын 200 ат күшіне (150 кВт) лицензияланған нұсқасын жасады.

Армстронг Сиддлей Линкс:

Armstrong Siddeley Lynx - британдық жеті цилиндрлі аэромотор, Armstrong Siddeley жасаған. Сынау 1920 жылы басталды және 1939 жылы 6000 шығарылды. Италияда Альфа Ромео осы қозғалтқыштың Alfa Romeo Lynx деп аталатын 200 ат күшіне (150 кВт) лицензияланған нұсқасын жасады.

Армстронг Сиддлей Линкс:

Armstrong Siddeley Lynx - британдық жеті цилиндрлі аэромотор, Armstrong Siddeley жасаған. Сынау 1920 жылы басталды және 1939 жылы 6000 шығарылды. Италияда Альфа Ромео осы қозғалтқыштың Alfa Romeo Lynx деп аталатын 200 ат күшіне (150 кВт) лицензияланған нұсқасын жасады.

Армстронг Сиддлей Линкс:

Armstrong Siddeley Lynx - британдық жеті цилиндрлі аэромотор, Armstrong Siddeley жасаған. Сынау 1920 жылы басталды және 1939 жылы 6000 шығарылды. Италияда Альфа Ромео осы қозғалтқыштың Alfa Romeo Lynx деп аталатын 200 ат күшіне (150 кВт) лицензияланған нұсқасын жасады.

Армстронг Сиддлей Линкс:

Armstrong Siddeley Lynx - британдық жеті цилиндрлі аэромотор, Armstrong Siddeley жасаған. Сынау 1920 жылы басталды және 1939 жылы 6000 шығарылды. Италияда Альфа Ромео осы қозғалтқыштың Alfa Romeo Lynx деп аталатын 200 ат күшіне (150 кВт) лицензияланған нұсқасын жасады.

Армстронг Сиддлей гепард:

Ерте Гепард нұсқалары 1948 дейін Армстронг Siddeley Гепарда бастапқыда Lynx майоры ретінде белгілі болды жеті цилиндрлі Британ әуе суытылатын әуе кемесі сыйымдылығы 1935 жылы енгізілді және өндірілген 834 текше радиалды қозғалтқыш болып табылады.

Армстронг Сиддлей Линкс:

Armstrong Siddeley Lynx - британдық жеті цилиндрлі аэромотор, Armstrong Siddeley жасаған. Сынау 1920 жылы басталды және 1939 жылы 6000 шығарылды. Италияда Альфа Ромео осы қозғалтқыштың Alfa Romeo Lynx деп аталатын 200 ат күшіне (150 кВт) лицензияланған нұсқасын жасады.

Армстронг Сиддлей Мамба:

Armstrong Siddeley Mamba - 1940-шы жылдардың аяғында және 1950-ші жылдары Армстронг Сидделей шығарған британдық турбовинтті қозғалтқыш, шамамен 1500 тиімді ат күші (1100 кВт) шығарды.

Армстронг Сиддлей Дирхунд:

Armstrong Siddeley Deerhound - Армстронг Сидделейдің 1935 - 1941 жж. Жасаған үлкен аэро қозғалтқышы. Bohohound деп аталатын қуаттылықтың жоғарылатылған нұсқасы ешқашан ұшпаған , және Wolfhound атымен байланысты, одан да үлкен, дизайн тек қағазда болған. Бұл қозғалтқыштардың дамуы 1941 жылдың сәуірінде, компанияның зауыты бомбаланған кезде үзіліп, 1941 жылдың 3 қазанында әуе министрлігі бұл жобаны тоқтатты.

Армстронг Сиддлей Монгуз:

Armstrong Siddeley Mongoose - британдық бес цилиндрлі радиалды аэро қозғалтқыш, Armstrong Siddeley шығарған. 1920 жылдардың ортасында жасалды, ол Hawker Tomtit жаттықтырушысында және Parnall Peto гидроұшағында қолданылды. 540 текше дюйм (9 литр) орын ауыстыруымен, Mongoose максималды қуаты 155 ат күші (115 киловатт) болды.

Армстронг Сиддлей Монгуз:

Armstrong Siddeley Mongoose - британдық бес цилиндрлі радиалды аэро қозғалтқыш, Armstrong Siddeley шығарған. 1920 жылдардың ортасында жасалды, ол Hawker Tomtit жаттықтырушысында және Parnall Peto гидроұшағында қолданылды. 540 текше дюйм (9 литр) орын ауыстыруымен, Mongoose максималды қуаты 155 ат күші (115 киловатт) болды.

Армстронг Сиддлей Монгуз:

Armstrong Siddeley Mongoose - британдық бес цилиндрлі радиалды аэро қозғалтқыш, Armstrong Siddeley шығарған. 1920 жылдардың ортасында жасалды, ол Hawker Tomtit жаттықтырушысында және Parnall Peto гидроұшағында қолданылды. 540 текше дюйм (9 литр) орын ауыстыруымен, Mongoose максималды қуаты 155 ат күші (115 киловатт) болды.

Армстронг Сиддели:

Армстронг Сиддели - 20 ғасырдың бірінші жартысында жұмыс істеген британдық инженерлік топ. Ол 1919 жылы құрылды және сәнді көліктер мен ұшақ қозғалтқыштарын шығарумен танымал.

Армстронг Сиддлей унциясы:

Armstrong Siddeley Ounce - бұл 1920 жылы Армстронг Сиддели жасаған екі цилиндрлі шағын қозғалтқыш. Қозғалтқыш бастапқыда сынақ ретінде ойластырылған, бірақ өте жақсы жұмыс істеді және ерте жеңіл және жеңіл авиация үшін өндіріске енгізіліп, мақсатты дрондарда қолданылды. Унция алдыңғы Jaguar I радиалды қозғалтқышының екі цилиндрін қолданды.

Армстронг Сиддлей Пантера:

Armstrong Siddeley Panther - бұл Армстронг Сиддлей жасаған 27 литрлік 14 цилиндрлі екі қатарлы ауамен салқындатылатын радиалды аэро қозғалтқыш. Ол бастапқыда Ягуар майоры деп аталды.

Армстронг Сиддлей Пантера:

Armstrong Siddeley Panther - бұл Армстронг Сиддлей жасаған 27 литрлік 14 цилиндрлі екі қатарлы ауамен салқындатылатын радиалды аэро қозғалтқыш. Ол бастапқыда Ягуар майоры деп аталды.

Армстронг Сиддлей Пантера:

Armstrong Siddeley Panther - бұл Армстронг Сиддлей жасаған 27 литрлік 14 цилиндрлі екі қатарлы ауамен салқындатылатын радиалды аэро қозғалтқыш. Ол бастапқыда Ягуар майоры деп аталды.

Армстронг Сиддлей Пантера:

Armstrong Siddeley Panther - бұл Армстронг Сиддлей жасаған 27 литрлік 14 цилиндрлі екі қатарлы ауамен салқындатылатын радиалды аэро қозғалтқыш. Ол бастапқыда Ягуар майоры деп аталды.

Сиддлей Пума:

Siddeley Puma - бұл Бірінші дүниежүзілік соғыстың соңына қарай жасалған және Siddeley-Deasy шығарған британдық аэро қозғалтқыш. Алғашқы қозғалтқыштар 1917 жылы тамызда Ковентридегі Сидделей-Деасидің өндірістік желілерінен шықты, өндіріс 1918 жылдың желтоқсанына дейін жалғасты. 11 500 тапсырыс берілген қозғалтқыштардың кем дегенде 4,288-і жеткізілді, бітімгершілік келісімі бойынша бұйрықтар жойылды. Өндірісті Армстронг Уитуорт сатып алып, Армстронг Сиддели атанған кезде өндіріс Армстронг Сиддели Пума деген атпен жалғасты.

Армстронг Сиддлей Python:

Armstrong Siddeley Python - 1940 жылдардың ортасында Armstrong Siddeley компаниясы құрастырған және салған британдық турбовинттік қозғалтқыш. Оның негізгі қолданысы Westland Wyvern болды, тасымалдаушыға негізделген ауыр истребитель. Прототиптерде Rolls-Royce Eagle поршенді қозғалтқышы қолданылған, бірақ Pythons өндіріс ұшақтарында қолданылған. Бұл қолданбада Python 4110 эквивалентті білік ат күшіне (eshp) бағаланды.

Армстронг Сиддлей Сапфир:

Armstrong Siddeley Sapphire - 1950 жылдары Armstrong Siddeley шығарған британдық турбоактивті қозғалтқыш. Бұл 1940 жылы Metrovick F.2 ретінде басталған, 11000 фунттан (49 кН) дамыған сақиналы жану камерасы бар дамыған осьтік ағынға айналған жұмыстың соңғы дамуы болды. Ол Hawker Hunter мен Handley Page Виктордың және әр Glitter Javelin-дің алғашқы нұсқаларын қуаттандырды. Сондай-ақ, өндіріс АҚШ-тағы бірқатар дизайндарды қуаттай отырып, J65 ретінде Wright Aeronautical компаниясымен лицензия бойынша басталды. Сапфирдің басты бәсекелесі Rolls-Royce Avon болды.

Армстронг Сиддлей Сапфир (автомобиль):

Armstrong Siddeley Sapphire - 1952-1960 жылдар аралығында британдық Armstrong Siddeley Motors Limited компаниясы шығарған үлкен автомобиль.

Армстронг Сиддлей Сапфир:

Armstrong Siddeley Sapphire - 1950 жылдары Armstrong Siddeley шығарған британдық турбоактивті қозғалтқыш. Бұл 1940 жылы Metrovick F.2 ретінде басталған, 11000 фунттан (49 кН) дамыған сақиналы жану камерасы бар дамыған осьтік ағынға айналған жұмыстың соңғы дамуы болды. Ол Hawker Hunter мен Handley Page Виктордың және әр Glitter Javelin-дің алғашқы нұсқаларын қуаттандырды. Сондай-ақ, өндіріс АҚШ-тағы бірқатар дизайндарды қуаттай отырып, J65 ретінде Wright Aeronautical компаниясымен лицензия бойынша басталды. Сапфирдің басты бәсекелесі Rolls-Royce Avon болды.

Армстронг Сиддлей айқайлаушы:

Armstrong Siddeley Screamer британдық ракета-қозғалтқыш болды, ол басқарылатын Avro 720 ұшатын басқаруға арналған. Итермелеме өзгермелі болды, ең көбі 8000 фунт (36 кН).

Армстронг Сиддлей Сервалы:

Armstrong Siddeley Serval - британдық он цилиндрлі аэро қозғалтқыш, 1920 жылдардың соңында Армстронг Сиддели жасаған. Компания дәстүріне сүйене отырып, қозғалтқыш сервалға арналған.

Армстронг Сиддлей Сервалы:

Armstrong Siddeley Serval - британдық он цилиндрлі аэро қозғалтқыш, 1920 жылдардың соңында Армстронг Сиддели жасаған. Компания дәстүріне сүйене отырып, қозғалтқыш сервалға арналған.

Армстронг Сиддлей Сервалы:

Armstrong Siddeley Serval - британдық он цилиндрлі аэро қозғалтқыш, 1920 жылдардың соңында Армстронг Сиддели жасаған. Компания дәстүріне сүйене отырып, қозғалтқыш сервалға арналған.

Армстронг Сиддлей Сервалы:

Armstrong Siddeley Serval - британдық он цилиндрлі аэро қозғалтқыш, 1920 жылдардың соңында Армстронг Сиддели жасаған. Компания дәстүріне сүйене отырып, қозғалтқыш сервалға арналған.

Армстронг Сиддлей Снарлер:

Армстронг Сиддлей Снарлер - бұл ерте турбоактивті қозғалтқышпен аралас қуатты тәжірибелер жасау үшін қолданылатын шағын ракета қозғалтқышы. және британдық сұйық отынмен ұшатын алғашқы ракеталық қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей Уитли 18:

Армстронг Сиддлей Уитли соғыстан кейінгі үлкен спорт салоны болды және 1946-1954 жылдары британдық Armstrong Siddeley компаниясы жасаған 16/18 ат күші сериясының нұсқасы болды. Уитли өндіріске алғаш рет енген, 1949 жылы пайда болған соңғы диапазон болды.

Армстронг Сиддлей стенторы:

Armstrong Siddeley Stentor , кейінірек Bristol Siddeley BSSt.1 Stentor дегеніміз - Ұлыбританияның V бомбалаушы күшімен тасымалданатын Blue Steel stand-off зымыранын қуаттандыру үшін қолданылатын екі камералы HTP зымыран қозғалтқышы. Жоғары итергіш камера алғашқы 29 секундта пайдаланылды, содан кейін ол сөніп қалды, ал қалған круиздік камера қуатталған ұшуда пайдаланылды.

Армстронг Сиддлей тайфуны:

Armstrong Siddeley тайфуны - бұл 1946-1949 жылдар аралығында британдық Armstrong Siddeley компаниясы шығарған екі есікті, төрт орынды тіркелген бас купе автомобиль. Ол Armstrong Siddeley Lancaster салонына негізделген және компанияның Hawker Siddeley есімімен аталатын автомобильдер тақырыбын жалғастырған. Екінші дүниежүзілік соғыс авиациясы.

Армстронг Сиддлей Дирхунд:

Armstrong Siddeley Deerhound - Армстронг Сидделейдің 1935 - 1941 жж. Жасаған үлкен аэро қозғалтқышы. Bohohound деп аталатын қуаттылықтың жоғарылатылған нұсқасы ешқашан ұшпаған , және Wolfhound атымен байланысты, одан да үлкен, дизайн тек қағазда болған. Бұл қозғалтқыштардың дамуы 1941 жылдың сәуірінде, компанияның зауыты бомбаланған кезде үзіліп, 1941 жылдың 3 қазанында әуе министрлігі бұл жобаны тоқтатты.

Армстронг Сиддлей жолбарысы:

Armstrong Siddeley Tiger - британдық 14 цилиндрлі әуе салқындатқышы бар радиалды қозғалтқыш, 1930 жылдары Армстронг Сиддели олардың Ягуар қозғалтқышынан жасаған. Қозғалтқыш бірнеше түрлі нұсқаларда жасалған, бірақ өнімділік пен өлшемдер өзгеріссіз қалды. Tiger VIII екі жылдамдықты супер зарядтағышты қолданған алғашқы британдық авиациялық қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей жолбарысы:

Armstrong Siddeley Tiger - британдық 14 цилиндрлі әуе салқындатқышы бар радиалды қозғалтқыш, 1930 жылдары Армстронг Сиддели олардың Ягуар қозғалтқышынан жасаған. Қозғалтқыш бірнеше түрлі нұсқаларда жасалған, бірақ өнімділік пен өлшемдер өзгеріссіз қалды. Tiger VIII екі жылдамдықты супер зарядтағышты қолданған алғашқы британдық авиациялық қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей жолбарысы:

Armstrong Siddeley Tiger - британдық 14 цилиндрлі әуе салқындатқышы бар радиалды қозғалтқыш, 1930 жылдары Армстронг Сиддели олардың Ягуар қозғалтқышынан жасаған. Қозғалтқыш бірнеше түрлі нұсқаларда жасалған, бірақ өнімділік пен өлшемдер өзгеріссіз қалды. Tiger VIII екі жылдамдықты супер зарядтағышты қолданған алғашқы британдық авиациялық қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей жолбарысы:

Armstrong Siddeley Tiger - британдық 14 цилиндрлі әуе салқындатқышы бар радиалды қозғалтқыш, 1930 жылдары Армстронг Сиддели олардың Ягуар қозғалтқышынан жасаған. Қозғалтқыш бірнеше түрлі нұсқаларда жасалған, бірақ өнімділік пен өлшемдер өзгеріссіз қалды. Tiger VIII екі жылдамдықты супер зарядтағышты қолданған алғашқы британдық авиациялық қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей жолбарысы:

Armstrong Siddeley Tiger - британдық 14 цилиндрлі әуе салқындатқышы бар радиалды қозғалтқыш, 1930 жылдары Армстронг Сиддели олардың Ягуар қозғалтқышынан жасаған. Қозғалтқыш бірнеше түрлі нұсқаларда жасалған, бірақ өнімділік пен өлшемдер өзгеріссіз қалды. Tiger VIII екі жылдамдықты супер зарядтағышты қолданған алғашқы британдық авиациялық қозғалтқыш болды.

Армстронг Сиддлей тайфуны:

Armstrong Siddeley тайфуны - бұл 1946-1949 жылдар аралығында британдық Armstrong Siddeley компаниясы шығарған екі есікті, төрт орынды тіркелген бас купе автомобиль. Ол Armstrong Siddeley Lancaster салонына негізделген және компанияның Hawker Siddeley есімімен аталатын автомобильдер тақырыбын жалғастырған. Екінші дүниежүзілік соғыс авиациясы.

Армстронг Сиддлей Випер:

Armstrong Siddeley Viper - бұл Armstrong Siddeley, содан кейін оның ізбасары Bristol Siddeley және Rolls-Royce Limited компаниялары жасаған және шығарған британдық турбоактивті қозғалтқыш. Ол 1953 жылы қызметке кірді және 2011 жылғы қаңтарға дейін Dominie T1 навигациялық оқу ұшақтарына қуат беріп, Корольдік Әуе күштерінде қолданыста болды.

Армстронг Сиддлей Випер:

Armstrong Siddeley Viper - бұл Armstrong Siddeley, содан кейін оның ізбасары Bristol Siddeley және Rolls-Royce Limited компаниялары жасаған және шығарған британдық турбоактивті қозғалтқыш. Ол 1953 жылы қызметке кірді және 2011 жылғы қаңтарға дейін Dominie T1 навигациялық оқу ұшақтарына қуат беріп, Корольдік Әуе күштерінде қолданыста болды.

Армстронг Сиддлей Випер:

Armstrong Siddeley Viper - бұл Armstrong Siddeley, содан кейін оның ізбасары Bristol Siddeley және Rolls-Royce Limited компаниялары жасаған және шығарған британдық турбоактивті қозғалтқыш. Ол 1953 жылы қызметке кірді және 2011 жылғы қаңтарға дейін Dominie T1 навигациялық оқу ұшақтарына қуат беріп, Корольдік Әуе күштерінде қолданыста болды.

Армстронг Сиддлей Випер:

Armstrong Siddeley Viper - бұл Armstrong Siddeley, содан кейін оның ізбасары Bristol Siddeley және Rolls-Royce Limited компаниялары жасаған және шығарған британдық турбоактивті қозғалтқыш. Ол 1953 жылы қызметке кірді және 2011 жылғы қаңтарға дейін Dominie T1 навигациялық оқу ұшақтарына қуат беріп, Корольдік Әуе күштерінде қолданыста болды.

Армстронг Сиддлей Випер:

Armstrong Siddeley Viper - бұл Armstrong Siddeley, содан кейін оның ізбасары Bristol Siddeley және Rolls-Royce Limited компаниялары жасаған және шығарған британдық турбоактивті қозғалтқыш. Ол 1953 жылы қызметке кірді және 2011 жылғы қаңтарға дейін Dominie T1 навигациялық оқу ұшақтарына қуат беріп, Корольдік Әуе күштерінде қолданыста болды.

Армстронг Сиддлей Уитли 18:

Армстронг Сиддлей Уитли соғыстан кейінгі үлкен спорт салоны болды және 1946-1954 жылдары британдық Armstrong Siddeley компаниясы жасаған 16/18 ат күші сериясының нұсқасы болды. Уитли өндіріске алғаш рет енген, 1949 жылы пайда болған соңғы диапазон болды.

Армстронг Сиддлей Дирхунд:

Armstrong Siddeley Deerhound - Армстронг Сидделейдің 1935 - 1941 жж. Жасаған үлкен аэро қозғалтқышы. Bohohound деп аталатын қуаттылықтың жоғарылатылған нұсқасы ешқашан ұшпаған , және Wolfhound атымен байланысты, одан да үлкен, дизайн тек қағазда болған. Бұл қозғалтқыштардың дамуы 1941 жылдың сәуірінде, компанияның зауыты бомбаланған кезде үзіліп, 1941 жылдың 3 қазанында әуе министрлігі бұл жобаны тоқтатты.

Армстронг Сперри:

Армстронг Уэллс Сперри американдық жазушы және балалар әдебиетінің иллюстраторы болған. Оның кітаптарына көбіне желкенді кемелерде жүретін тарихи фантастика мен өмірбаян және Полинезия, Азия мен Американың байырғы мәдениеттерінен шыққан ер балалар туралы әңгімелер кіреді. Ол 1941 жылы Ньюберия медалімен марапатталған «Ерлікке шақыр» кітабымен танымал.

Армстронг стадионы:

Армстронг стадионы - Вирджиния штатындағы Хэмптондағы 12000 орындық көп мақсатты стадион. Ол 1928 жылы ашылды. Бұл жерде Хэмптон университетінің пираттар футбол командасы, лакросс командасы және ерлер мен әйелдер трек командалары орналасқан.

No comments:

Post a Comment

Art collection of Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia, Art collection of Fondazione Manodori, Artist collective

Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia көркем жинақ: Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia арт-коллекциясы , негізінен, аймақтан ...