| Кішкентай Джонның апокалипсисі: Кішкентай Джон Апокалипсисі - елші Джонға аян арқылы берілген ақырзаман мәтіні. Бұл біздің эрамыздың сегізінші ғасырына жатады және исламның өркендеуіне қатысты. Тақырыпқа «Кішкентай» деген сөз кіреді, бұл Джон Ұлы Ұлыдың інісі екеніне сілтеме жасайды. Мәтін өзін Аян кітабынан және Даниел кітабынан алады және сириялықтардың исламдық үстемдігін сақтап қалған ең қатал бейнелерін ұсынады. Бұл сондай-ақ христиандардың Мұхаммедке сілтеме жасаған алғашқы мәтіндерінің бірі және мүмкін христиандардың исламды қабылдағаны туралы алғашқы мәліметтердің бірі. | |
| Дауыл мен найзағайдағы аян: Die Offenbarung Johannis - Eine astronomisch-historische Untersuchung - орыс астрономы Николай Александрович Морозовтың 1905 жылғы кітабының неміс редакциясының атауы. | |
| Апокрифонның жаратылуы: Сондай-ақ, патриарх немесе Ләмех туралы Апокалипсиса деп ертегілер мен 1QapGen таңбаланған, бастапқы жеті Өлі теңіз қолжазбалары солтүстiк-шығысы бұрышында қала, Qumran жанында Cave 1 Бәдәуи бақташы 1946 жылы ашылған бірі болып табылады Жаратылыс Apocryphon (1Q20), Өлі теңіздің. Арамей тілінде жасалған, терінің төрт парағынан тұрады. Сонымен қатар, бұл жеті түпнұсқаның ең аз сақталған құжаты. Құжатта Інжілдегі Мефусела ұлы Ламех пен оның ұлы Нұхтың арасындағы жалған пиграфиялық әңгіме, сондай-ақ Ыбырайыммен байланысты бірінші және үшінші адамның әңгімелері жазылған. Бұл Кумраннан табылған Інжілден тыс мәтіндердің бірі. Біздің дәуірімізге дейінгі III ғасырдан бастап б.з. I ғасырына дейін шығармаға арналған композициялық даталар ұсынылды. Құжаттардың жасын анықтау үшін палеография және көміртегі-14 танысу қолданылды. Оның ұзындығы 13 дюйм, ені 2,75 дюйм, ортасында ең кең нүктесінде. | |
| Лорванның ақырзаманы: Лорванның Апокалипсисі - Португалияның Лорва қаласынан алынған жарықтандырылған қолжазба, Испанияның Либана монастырының Битус Апокалипсисіне арналған түсіндірмесі бар. | |
| Адам мен Хауаның өмірі: Адам мен Хауаның өмірі , оның грек тіліндегі нұсқасы бойынша, Мұсаның апокалипсисі деп аталады, бұл еврейлердің апокрифтік топтары. Онда Адам мен Хауаның Едем бағынан шығарылғаннан бастап, өлгенге дейінгі өмірі баяндалады. Онда Адамның құлауы, соның ішінде Хауа анасының хикаят нұсқасы туралы көбірек мәліметтер берілген. Құдай Адам атаға бас июді бұйырған кезде шайтан бүлік шығарды деп түсіндіреді. Адам өлгеннен кейін, оған және оның барлық ұрпақтарына қайта тірілу уәде етілген. | |
| Павелдің ақырзаманы: Павелдің Апокалипсисі - Жаңа Өсиеттің апокрифасының бөлігі болып саналатын канондық емес ақырзаман. Апокалипсистің түпнұсқа грек нұсқасы жоғалып кетті, дегенмен қатты қайта өңделген нұсқалары әлі де бар. Кейінгі нұсқалары мен аудармаларын пайдаланып, мәтін қалпына келтірілді. Мәтінді Паулдың гностикалық коптикалық апокалипсисімен шатастыруға болмайды, онымен байланысты болуы екіталай. | |
| Петрдің ақырзаманы: Петрдің Апокалипсисі - 2 ғасырдың алғашқы христиандық мәтіні және эллинистік реңктері бар апокалиптикалық әдебиеттің үлгісі. Ол Жаңа өсиеттің стандартты канонына енгізілмеген, бірақ Жаңа өсиет кітаптарының ең көне тізімінде тұрған Муратория фрагментінде айтылған, сонымен қатар кейбір билік өкілдері оны шіркеуде оқымас еді дейді. Мәтін жоғалған грек түпнұсқасының екі толық емес нұсқасында, бір коине грек тілінде және эфиопиялық нұсқада айтарлықтай алшақ болып келеді. Уильям МакКомбер және басқалар құрастырғандықтан, дәл осы шығарманың эфиопиялық қолжазбалары көбейіп келеді. Эфиопиялық шығарма үлкен көлемде және постконильден кейінгі дәлелділікке ие, сондықтан кез-келген вариациясында грек мәтіндерінде белгілі Петр Апокалипсисімен интермәтіндік минималдылыққа ие. | |
| Псевдо-Афанасийдің ақырзаманы: Псевдо-Афанасий Апокалипсисі - Омеяд халифаты кезінде 715 - 744 жылдар аралығында жазылған ақырзаман уағызы. Өте танымал болған бұл жұмыс копттардың көптеген қолжазбаларында және араб тіліндегі аудармаларында табылды. Мәтін, сірә, копттарға да, копт-араб жазбаларына да әсер еткен, сонымен қатар копттардың Мысырды жаулап алуына реакциясының сирек куәгері. Мәтінде исламдық сенімдер жоқ болса да, бұл автордың коптикалық көзқарасын өз еліндегі және тұрғындардың күнделікті өміріндегі негізгі тарихи өзгерістерге ұсынады. | |
| Псевдо-Эфраемнің ақырзаманы: Псевдо-Эфраемнің Апокалипсисі - сириялық Ефрем шіркеуінің әкесі болып табылатын псевдоэпиграфиялық мәтін. Екі ерекше құжат сақталды - біреуі сирия тілінде, біреуі латын тілінде. Сириялық құжатта ол жазылған кезде болған Таяу Шығыс оқиғалары объективі арқылы апокалиптикалық тақырыптарға назар аударылады. Псевдо-Эфраем мәтінінің айналасында шатасушылық, ең алдымен оның авторлығы мен датасына, сириялық және латын тілдеріндегі айырмашылықтарға, қолжазбалардың аздығына және мәтіннің шектеулі зерттелуіне байланысты туындайды. Сонымен қатар, Эфремнің көптеген авторларға күмәнді екендігіне қарамастан, олар осы уақытқа дейін бар. Бұл мәтінтану саласында айтарлықтай қиындықтар туғызды. | |
| Псевдо-методидің ақырзаманы: VII ғасырдың соңында сирияда жазылған, Псевдо-Мефодий Апокалипсисі орта ғасырларда христиандық эсхатологиялық ойлауды қалыптастырды және оған әсер етті. IV ғасырдағы шіркеудің әкесі Олимп Мефодийге жалған сілтеме жасалды, бұл жұмыс исламның Таяу Шығысты жаулап алуы туралы түсінік береді. Апокалипсис христиан эсхатологиясының көптеген аспектілерін, атап айтқанда, Гог пен Магогтың шапқыншылығы, Антихристтің пайда болуы және дүниенің ақыры алдындағы ауыртпалықтарды ескере отырып атап өткен. | |
| Шенуттың ақырзаманы: Шенуттің ақырзаманы - бұл эсхотон туралы Мәсіхтен Шенуте туралы пайғамбарлыққа қатысты қысқа ақырзаман мәтіні. Ілиястың Египет Апокалипсисі мәтінге үлкен әсер етті. Бұл ислам дәуірінен аман қалған ең көне миафизит копт апокалипсисі, олардың алғашқы бетбұрыс кезеңдерінде копт-мұсылман қатынастарының сирек кездесетін заманауи куәгері, Мәсіхтің айқышқа шегеленуінен бас тарту сияқты ислам доктринасын еске түсіретін ертедегі миафизит копт деректерінің бірі, және бұл коптардың ислам дініне көшуіне жауап болып табылады. | |
| Шенуттың ақырзаманы: Шенуттің ақырзаманы - бұл эсхотон туралы Мәсіхтен Шенуте туралы пайғамбарлыққа қатысты қысқа ақырзаман мәтіні. Ілиястың Египет Апокалипсисі мәтінге үлкен әсер етті. Бұл ислам дәуірінен аман қалған ең көне миафизит копт апокалипсисі, олардың алғашқы бетбұрыс кезеңдерінде копт-мұсылман қатынастарының сирек кездесетін заманауи куәгері, Мәсіхтің айқышқа шегеленуінен бас тарту сияқты ислам доктринасын еске түсіретін ертедегі миафизит копт деректерінің бірі, және бұл коптардың ислам дініне көшуіне жауап болып табылады. | |
| Сен-Север биті: Сондай-ақ, Санкт-Север туралы Апокалипсиса ретінде белгілі Санкт-Север Beatus, 11 ғасырдың Romanesque жарықтандыру қолжазба болып табылады. Ол Сен-Север аббаттығында, содан кейін Гасконя княздігінде, Монтанер Грегоридің, аббаттың басшылығымен 1028 - 1072 жылдар аралығында жасалған. Қолжазбада Либана Битус Апокалипсисінің Түсіндірмесі, Даниелге Сент Джеромның түсіндірмесі бар және Әулие Илдефонстың Мария туралы трактаты. Оның бөліктері Сен-Севердегі Якобиндер Музейінде көрсетілген. | |
| Каламун Самуилдің апокалипсисі: Каламун Самуилдің Апокалипсисі деп аталатын күні және авторлық белгісіз копт мәтіні тек араб тіліндегі аудармасында сақталған. Онда Египеттің орта ғасырларындағы тілдік ауысудың ең қатаң айыпталуы бар, ол арқылы копт араб тіліне ауыстырылды. Онда Мысырдағы христиандар немесе, ең болмағанда, авторлар әлемі; Төменгі Египетті арабтандыру Жоғарғы Египеттен 10 ғасырдың аяғында Ибн Хавқал айтқандай болғандықтан, мәдениетте және әдет-ғұрыпта барған сайын арабтанып барады, дегенмен исламды шынымен қабылдау алаңдаушылық туғызбайды. | |
| Седрахтың ақырзаманы: Біздің дәуіріміздің 2-5 ғасырлары аралығында жазылған, грек тілінде Седрахтың Апокалипсисі, Седрах сөзі деп те аталады, ежелгі апокрифтік мәтін. Ол тек XV ғасырдың бір қолжазбасында сақталған. Шамасы, түпнұсқа ақырзаман б.з. | |
| Шенуттың ақырзаманы: Шенуттің ақырзаманы - бұл эсхотон туралы Мәсіхтен Шенуте туралы пайғамбарлыққа қатысты қысқа ақырзаман мәтіні. Ілиястың Египет Апокалипсисі мәтінге үлкен әсер етті. Бұл ислам дәуірінен аман қалған ең көне миафизит копт апокалипсисі, олардың алғашқы бетбұрыс кезеңдерінде копт-мұсылман қатынастарының сирек кездесетін заманауи куәгері, Мәсіхтің айқышқа шегеленуінен бас тарту сияқты ислам доктринасын еске түсіретін ертедегі миафизит копт деректерінің бірі, және бұл коптардың ислам дініне көшуіне жауап болып табылады. | |
| Шенуттың ақырзаманы: Шенуттің ақырзаманы - бұл эсхотон туралы Мәсіхтен Шенуте туралы пайғамбарлыққа қатысты қысқа ақырзаман мәтіні. Ілиястың Египет Апокалипсисі мәтінге үлкен әсер етті. Бұл ислам дәуірінен аман қалған ең көне миафизит копт апокалипсисі, олардың алғашқы бетбұрыс кезеңдерінде копт-мұсылман қатынастарының сирек кездесетін заманауи куәгері, Мәсіхтің айқышқа шегеленуінен бас тарту сияқты ислам доктринасын еске түсіретін ертедегі миафизит копт деректерінің бірі, және бұл коптардың ислам дініне көшуіне жауап болып табылады. | |
| Симеон Кефаның ақырзаманы: Симеон Кефаның Апокалипсисі - Петр Апостолға жатқызылған ақырзаман мәтіні. Мәтін негізінен Шығыс Шіркеуіне қарсы полемикаға қатысты. Оның басты сипаттамасы - жалпы христиандық сенімнің нашарлауына байланысты жоқтау және қудалау мен шейіттікке бастайтын пара берген судьяларға сілтемелер. | |
| Софонияның ақырзаманы: Софония апокалипсисі - І ғасырдағы Еврейлердің Інжілдік Сефанияға тиесілі және Ескі өсиетпен байланыстырылған, бірақ еврейлер немесе кез-келген христиан топтары жазбалары деп санамайтын жалған мәтіндік еврей мәтіні. Ол 19 ғасырдың аяғында қайта ашылып, жарияланды. Софонияның канондық кітабында көптеген мистикалық және ақырзамандық бейнелер бар, және бұл ақырзаман стиліндегі мәтін ұқсас тақырыпты қарастырады. | |
| Аян кітабы: Аян кітабы - Джонның Апокалипсисі, Джонға аян немесе Иса Мәсіхтің Аяны деп те аталады - бұл Жаңа Өсиеттің соңғы кітабы, демек, христиан Киелі кітабының соңғы кітабы. Оның атауы коине грек мәтінінің бірінші сөзінен алынған: апокалипсис , «ашылу» немесе «аян» дегенді білдіреді. Аян кітабы Жаңа Өсиет канонындағы жалғыз ақырзаман кітабы. Осылайша, ол христиан эсхатологиясында орталық орынды алады. | |
| Аян кітабы: Аян кітабы - Джонның Апокалипсисі, Джонға аян немесе Иса Мәсіхтің Аяны деп те аталады - бұл Жаңа Өсиеттің соңғы кітабы, демек, христиан Киелі кітабының соңғы кітабы. Оның атауы коине грек мәтінінің бірінші сөзінен алынған: апокалипсис , «ашылу» немесе «аян» дегенді білдіреді. Аян кітабы Жаңа Өсиет канонындағы жалғыз ақырзаман кітабы. Осылайша, ол христиан эсхатологиясында орталық орынды алады. | |
| Аян кітабы: Аян кітабы - Джонның Апокалипсисі, Джонға аян немесе Иса Мәсіхтің Аяны деп те аталады - бұл Жаңа Өсиеттің соңғы кітабы, демек, христиан Киелі кітабының соңғы кітабы. Оның атауы коине грек мәтінінің бірінші сөзінен алынған: апокалипсис , «ашылу» немесе «аян» дегенді білдіреді. Аян кітабы Жаңа Өсиет канонындағы жалғыз ақырзаман кітабы. Осылайша, ол христиан эсхатологиясында орталық орынды алады. | |
| Аян кітабы: Аян кітабы - Джонның Апокалипсисі, Джонға аян немесе Иса Мәсіхтің Аяны деп те аталады - бұл Жаңа Өсиеттің соңғы кітабы, демек, христиан Киелі кітабының соңғы кітабы. Оның атауы коине грек мәтінінің бірінші сөзінен алынған: апокалипсис , «ашылу» немесе «аян» дегенді білдіреді. Аян кітабы Жаңа Өсиет канонындағы жалғыз ақырзаман кітабы. Осылайша, ол христиан эсхатологиясында орталық орынды алады. | |
| Стефанның ақырзаманы: Стефанның Апокалипсисі - Жаңа Өсиеттің апокрифтерінің мәтіндерінің бірі. Сөз болып отырған Стефан - Апостолдарға арналған жеті диконның бірі. | |
| Томастың ақырзаманы: Томас Апокалипсисі - бұл Жаңа Келісімдегі апокрифтен шыққан, бастапқыда грек тілінде жазылған шығарма. Бұл әлемнің ақырына қатысты және Джонның Апокалипсисі болып көрінеді, бірақ аз жұмбақ немесе мистикалық түрде жазылған. Бұл танымал ортағасырлық мыңжылдықтар тізіміне қияметке дейінгі он бес белгінің шабыты. | |
| Софонияның ақырзаманы: Софония апокалипсисі - І ғасырдағы Еврейлердің Інжілдік Сефанияға тиесілі және Ескі өсиетпен байланыстырылған, бірақ еврейлер немесе кез-келген христиан топтары жазбалары деп санамайтын жалған мәтіндік еврей мәтіні. Ол 19 ғасырдың аяғында қайта ашылып, жарияланды. Софонияның канондық кітабында көптеген мистикалық және ақырзамандық бейнелер бар, және бұл ақырзаман стиліндегі мәтін ұқсас тақырыпты қарастырады. | |
| Зеруббабельдің ақырзаманы: Сондай-ақ, інжіл аян стилінде 7-ші ғасырында басында жазылған, Зоробабелдің кітабы немесе Зоробабелдің Апокалипсис ортағасырлық еврей Апокалипсис деп аталатын Сефер Zerubavel, үшін, Зоробабелдің аузына Дәуіт әулетінен шыққан соңғы ұрпағы орналастырылған VI ғасырда Екінші ғибадатхананың негізін қалаған Израиль тарихына көрнекті қатысыңыз. Інжілдегі жұмбақтан кейінгі библиялық көшбасшы Израильді қалпына келтіру, ақырзаманның аяқталуы және үшінші ғибадатхананың құрылуымен байланысты тұлғалар мен оқиғалар туралы ашылған көріністі алады. | |
| Зосимус туралы әңгіме: Зосимус хикаясы - біздің заманымыздың V ғасырындағы грек мәтіні. Кейде ол ескі өсиеттің псевдепиграфасының қатарына жатқызылды. Орта ғасырларда ол сирия, араб, геез, армян, грузин және славян тілдеріне аударылды. | |
| Ибраһимнің ақырзаманы: Ибраһимнің ақырзаманы - ескі өсиетке негізделген псевдепиграфиялық еңбек. Біздің дәуірімізден шамамен 70-150 жылдар аралығында жазылған, мүмкін Ыбырайым заманынан бері сақталған дәстүрлерден, ол еврейлерден шыққан және әдетте Апокалиптикалық әдебиеттің бір бөлігі болып саналады. Ол ескі славян дәуірінде ғана сақталған және еврейлер мен кез-келген христиандардың беделді жазбасы ретінде қарастырылмайды, бірақ біздің дәуіріміздің бірінші ғасырына дейін белгілі дәрежеде болған шығар. | |
| Адамның ақырзаманы: 1945 жылы Жоғарғы Египеттегі Наг-Хаммадиде табылған Адамның Апокалипсисі - б.з. І-II ғасырларына жататын Апокалиптикалық әдебиеттің сетия трактаты. Бұл трактат - Наг-Хаммади кітапханасының V кодексіндегі бес бестіктің бірі. | |
| Ілиястың ақырзаманы: Ілиястың апокалипсисі - өзін періште берген аян ретінде көрсететін анонимді апокрифтік жұмыс. Бүгінгі күні екі нұсқасы белгілі: копт христиандарының үзінді нұсқасы және еврей нұсқасы. Тақырып Ілиястың мәтін ішіндегі ескертулерінен туындайды, бірақ оны автор деп болжауға басқа себеп жоқ. | |
| Эзра апокалипсисі: Эзра апокалипсисіне қатысты болуы мүмкін:
| |
| Голия апокалипсисі: Голия апокалипсисі - 12-ғасырдағы сатиралық латынша поэма, Англияда немесе Францияда жазылған шығар. Апокалипсистің Інжіл кітабы сияқты, өлең «Жеті шіркеуге» арналған, бірақ қолжазбалар олардың «Англиядағы жеті шіркеу» немесе «Невстриядағы жеті шіркеу» екендігіне байланысты әр түрлі. | |
| Аян кітабы: Аян кітабы - Джонның Апокалипсисі, Джонға аян немесе Иса Мәсіхтің Аяны деп те аталады - бұл Жаңа Өсиеттің соңғы кітабы, демек, христиан Киелі кітабының соңғы кітабы. Оның атауы коине грек мәтінінің бірінші сөзінен алынған: апокалипсис , «ашылу» немесе «аян» дегенді білдіреді. Аян кітабы Жаңа Өсиет канонындағы жалғыз ақырзаман кітабы. Осылайша, ол христиан эсхатологиясында орталық орынды алады. | |
| Адам мен Хауаның өмірі: Адам мен Хауаның өмірі , оның грек тіліндегі нұсқасы бойынша, Мұсаның апокалипсисі деп аталады, бұл еврейлердің апокрифтік топтары. Онда Адам мен Хауаның Едем бағынан шығарылғаннан бастап, өлгенге дейінгі өмірі баяндалады. Онда Адамның құлауы, соның ішінде Хауа анасының хикаят нұсқасы туралы көбірек мәліметтер берілген. Құдай Адам атаға бас июді бұйырған кезде шайтан бүлік шығарды деп түсіндіреді. Адам өлгеннен кейін, оған және оның барлық ұрпақтарына қайта тірілу уәде етілген. | |
| Павелдің ақырзаманы: Павелдің Апокалипсисі - Жаңа Өсиеттің апокрифасының бөлігі болып саналатын канондық емес ақырзаман. Апокалипсистің түпнұсқа грек нұсқасы жоғалып кетті, дегенмен қатты қайта өңделген нұсқалары әлі де бар. Кейінгі нұсқалары мен аудармаларын пайдаланып, мәтін қалпына келтірілді. Мәтінді Паулдың гностикалық коптикалық апокалипсисімен шатастыруға болмайды, онымен байланысты болуы екіталай. | |
| Петрдің ақырзаманы: Петрдің Апокалипсисі - 2 ғасырдың алғашқы христиандық мәтіні және эллинистік реңктері бар апокалиптикалық әдебиеттің үлгісі. Ол Жаңа өсиеттің стандартты канонына енгізілмеген, бірақ Жаңа өсиет кітаптарының ең көне тізімінде тұрған Муратория фрагментінде айтылған, сонымен қатар кейбір билік өкілдері оны шіркеуде оқымас еді дейді. Мәтін жоғалған грек түпнұсқасының екі толық емес нұсқасында, бір коине грек тілінде және эфиопиялық нұсқада айтарлықтай алшақ болып келеді. Уильям МакКомбер және басқалар құрастырғандықтан, дәл осы шығарманың эфиопиялық қолжазбалары көбейіп келеді. Эфиопиялық шығарма үлкен көлемде және постконильден кейінгі дәлелділікке ие, сондықтан кез-келген вариациясында грек мәтіндерінде белгілі Петр Апокалипсисімен интермәтіндік минималдылыққа ие. | |
| Каламун Самуилдің апокалипсисі: Каламун Самуилдің Апокалипсисі деп аталатын күні және авторлық белгісіз копт мәтіні тек араб тіліндегі аудармасында сақталған. Онда Египеттің орта ғасырларындағы тілдік ауысудың ең қатаң айыпталуы бар, ол арқылы копт араб тіліне ауыстырылды. Онда Мысырдағы христиандар немесе, ең болмағанда, авторлар әлемі; Төменгі Египетті арабтандыру Жоғарғы Египеттен 10 ғасырдың аяғында Ибн Хавқал айтқандай болғандықтан, мәдениетте және әдет-ғұрыпта барған сайын арабтанып барады, дегенмен исламды шынымен қабылдау алаңдаушылық туғызбайды. | |
| Седрахтың ақырзаманы: Біздің дәуіріміздің 2-5 ғасырлары аралығында жазылған, грек тілінде Седрахтың Апокалипсисі, Седрах сөзі деп те аталады, ежелгі апокрифтік мәтін. Ол тек XV ғасырдың бір қолжазбасында сақталған. Шамасы, түпнұсқа ақырзаман б.з. | |
| Стефанның ақырзаманы: Стефанның Апокалипсисі - Жаңа Өсиеттің апокрифтерінің мәтіндерінің бірі. Сөз болып отырған Стефан - Апостолдарға арналған жеті диконның бірі. | |
| Өлгендер аймағы: «Өлгендер аймағы» , сондай-ақ «Өлгендер Апокалипсисі» деп аталады - бұл 2009 жылы сербиялық Милан Коньевич пен Милан Тодоровичтің қорқынышты фильмі. Онда Кен Фори жұлдыздар ойнайды. | |
| Павелдің ақырзаманы: Павелдің Апокалипсисі - Жаңа Өсиеттің апокрифасының бөлігі болып саналатын канондық емес ақырзаман. Апокалипсистің түпнұсқа грек нұсқасы жоғалып кетті, дегенмен қатты қайта өңделген нұсқалары әлі де бар. Кейінгі нұсқалары мен аудармаларын пайдаланып, мәтін қалпына келтірілді. Мәтінді Паулдың гностикалық коптикалық апокалипсисімен шатастыруға болмайды, онымен байланысты болуы екіталай. | |
| Томастың ақырзаманы: Томас Апокалипсисі - бұл Жаңа Келісімдегі апокрифтен шыққан, бастапқыда грек тілінде жазылған шығарма. Бұл әлемнің ақырына қатысты және Джонның Апокалипсисі болып көрінеді, бірақ аз жұмбақ немесе мистикалық түрде жазылған. Бұл танымал ортағасырлық мыңжылдықтар тізіміне қияметке дейінгі он бес белгінің шабыты. | |
| Софонияның ақырзаманы: Софония апокалипсисі - І ғасырдағы Еврейлердің Інжілдік Сефанияға тиесілі және Ескі өсиетпен байланыстырылған, бірақ еврейлер немесе кез-келген христиан топтары жазбалары деп санамайтын жалған мәтіндік еврей мәтіні. Ол 19 ғасырдың аяғында қайта ашылып, жарияланды. Софонияның канондық кітабында көптеген мистикалық және ақырзамандық бейнелер бар, және бұл ақырзаман стиліндегі мәтін ұқсас тақырыпты қарастырады. | |
| Зеруббабельдің ақырзаманы: Сондай-ақ, інжіл аян стилінде 7-ші ғасырында басында жазылған, Зоробабелдің кітабы немесе Зоробабелдің Апокалипсис ортағасырлық еврей Апокалипсис деп аталатын Сефер Zerubavel, үшін, Зоробабелдің аузына Дәуіт әулетінен шыққан соңғы ұрпағы орналастырылған VI ғасырда Екінші ғибадатхананың негізін қалаған Израиль тарихына көрнекті қатысыңыз. Інжілдегі жұмбақтан кейінгі библиялық көшбасшы Израильді қалпына келтіру, ақырзаманның аяқталуы және үшінші ғибадатхананың құрылуымен байланысты тұлғалар мен оқиғалар туралы ашылған көріністі алады. | |
| Жаңа ақырзаман: Жаңа Апокалиптика - бұл 1940 жылдары Ұлыбританияда поэзиялық топ болып, олардың атын JF Hendry (1912–1986) мен Генри Триз редакторлаған Жаңа Апокалипсис (1939) антологиясынан алған. Одан әрі «Ақ атты» (1941) және « Тақия мен орақ» (1944) антологиялары басталды. | |
| Жаңа ақырзаман: Жаңа Апокалиптика - бұл 1940 жылдары Ұлыбританияда поэзиялық топ болып, олардың атын JF Hendry (1912–1986) мен Генри Триз редакторлаған Жаңа Апокалипсис (1939) антологиясынан алған. Одан әрі «Ақ атты» (1941) және « Тақия мен орақ» (1944) антологиялары басталды. | |
| Аңның саны: Аңның саны Аян кітабының 13-тарауының 18-тармағында Аянмен байланысты. Жаңа өсиеттің қолжазбаларының көпшілігінде және Інжілдің ағылшынша аудармаларында аңның саны алты жүз алпыс алты немесе χξϛ . Папирус 115, сондай-ақ Codex Ephraemi Rescriptus сияқты басқа ежелгі дереккөздерде хайуанның саны 666 емес, χιϛ немесе χιϲ деп көрсетілген; Novum Testamentum Graece сияқты грек мәтінінің сыни басылымдары χιϛ нұсқасы ретінде ескертеді. | |
| Апокалипсис гобелені: Апокалипсис гобелені - Анжу герцогі Людовик I тапсырыспен және 1377-1382 жылдар аралығында Парижде тоқылған, ортағасырлық гобелендердің үлкен жиынтығы. Онда Құдайдың Әулие Иоаннның Аян кітабындағы Апокалипсис оқиғасы бейнеленген, Алғашында 90 көріністі құрайтын, биіктігі алты метр және жалпы ұзындығы 140 метр болатын алты гобеленге жайылды. | |
| Джон Карпентер: Джон Ховард Карпентер - американдық кинорежиссер, продюсер, актер, сценарист және композитор. Карпентер әр түрлі кино жанрларымен жұмыс істегенімен, оны көбінесе 1970-1980 жылдардағы қорқынышты, экшн және фантастикалық фильмдермен байланыстырады. | |
| Ақырзаман (Дюрер): Апокалипсис , суреттермен дұрыс түсірілген Апокалипсис - бұл 1498 жылы жарық көрген Альбрехт Дюрердің он бес ағаш кескіндемесінің сериясы, оған бүкіл Еуропаға тез танымал болған Аян кітабындағы әр түрлі көріністер бейнеленген. Бұл ағаш кесу теологиялық кеңестерге негізделуі мүмкін, әсіресе Дюрердің досы Виллибальд Пиркгеймердің әкесі Йоханнес Пиркгеймерден. | |
| Ақырзаман: Ақырзаман дегеніміз - үлкен білімнің ашылуы немесе ашылуы. Діни түсініктерде ақырзаман әдетте өте маңызды нәрсені ашады немесе Барт Эрманның «жердегі шындықты түсінуге болатын аспан құпиялары туралы пайым» дегенді ұсынады. арман немесе рухани аян арқылы алынған эсхатологияның пайғамбарлық аяндары. Көптеген христиандардың пайымдауынша, Киелі кітаптағы Аян кітабында «ақырзаман» ретінде бейнеленген, жаңа әлем мен аспан орнатылғанға дейін әлем толық жойылған. Сонымен бірге Аян кітабының тағы бір түсіндірмесі бар, онда болжанған оқиғалар біздің дәуірімізде 70 жылы Римдік Титтің Иерусалимді қиратуы туралы айтылады. Бұл екінші көзқарас эсхетологияның Претеристік көзқарасы ретінде белгілі. | |
| Ақырзаман әдебиеті: Апокалиптикалық әдебиет - бұл эксгильдік дәуірден кейінгі еврей мәдениетінде дамыған және мыңжылдықтың алғашқы христиандары арасында кең таралған пайғамбарлық жазудың жанры. Апокалипсис - грек сөзі, «ашылу», «бұрын белгісіз болған және оны ашудан бөлек білуге болмайтын нәрселерді ашу немесе ашу» деген мағынаны білдіреді. | |
| Ақырзаман: Apocalypshit - Мексика Молотов тобының екінші студиялық альбомы, кіші Марио Калдато шығарған. Альбом 1999 жылдың қыркүйегінде Surco Records-та шығарылған. Апокалипшит - АҚШ-та шыққан алғашқы Молотов альбомы. | ![]() |
| Ақырзаман: Ақырзаман дегеніміз - үлкен білімнің ашылуы немесе ашылуы. Діни түсініктерде ақырзаман әдетте өте маңызды нәрсені ашады немесе Барт Эрманның «жердегі шындықты түсінуге болатын аспан құпиялары туралы пайым» дегенді ұсынады. арман немесе рухани аян арқылы алынған эсхатологияның пайғамбарлық аяндары. Көптеген христиандардың пайымдауынша, Киелі кітаптағы Аян кітабында «ақырзаман» ретінде бейнеленген, жаңа әлем мен аспан орнатылғанға дейін әлем толық жойылған. Сонымен бірге Аян кітабының тағы бір түсіндірмесі бар, онда болжанған оқиғалар біздің дәуірімізде 70 жылы Римдік Титтің Иерусалимді қиратуы туралы айтылады. Бұл екінші көзқарас эсхетологияның Претеристік көзқарасы ретінде белгілі. | |
| Апокалипсис вело: Apocalypsis velox - монотипті күйе тұқымдасының жалғыз түрі, Sphingidae тұқымдасының апокалипсисі . 1903 жылы Вальтер Ротшильд пен Карл Джордан салған тұқым. Түрді Артур Гардинер Батлер 1876 жылы сипаттаған және Үндістанның солтүстік-шығысынан және оңтүстік-батыс Қытайдан солтүстік Вьетнамға дейін кездеседі. | |
| Апокалипсис вело: Apocalypsis velox - монотипті күйе тұқымдасының жалғыз түрі, Sphingidae тұқымдасының апокалипсисі . 1903 жылы Вальтер Ротшильд пен Карл Джордан салған тұқым. Түрді Артур Гардинер Батлер 1876 жылы сипаттаған және Үндістанның солтүстік-шығысынан және оңтүстік-батыс Қытайдан солтүстік Вьетнамға дейін кездеседі. | |
| Апокалипсис қарғыс: Apocalypsis Damnare - бұл американдық металлургиялық Rigor Sardonicous тобының алғашқы альбомы. Ол 1999 жылы шыққан және 2005 жылы Smiling Death Records белгісімен қайта шыққан. | ![]() |
| Голия апокалипсисі: Голия апокалипсисі - 12-ғасырдағы сатиралық латынша поэма, Англияда немесе Францияда жазылған шығар. Апокалипсистің Інжіл кітабы сияқты, өлең «Жеті шіркеуге» арналған, бірақ қолжазбалар олардың «Англиядағы жеті шіркеу» немесе «Невстриядағы жеті шіркеу» екендігіне байланысты әр түрлі. | |
| Апокалипсис вело: Apocalypsis velox - монотипті күйе тұқымдасының жалғыз түрі, Sphingidae тұқымдасының апокалипсисі . 1903 жылы Вальтер Ротшильд пен Карл Джордан салған тұқым. Түрді Артур Гардинер Батлер 1876 жылы сипаттаған және Үндістанның солтүстік-шығысынан және оңтүстік-батыс Қытайдан солтүстік Вьетнамға дейін кездеседі. | |
| Ақырзаман: Апокалипсо келесіге сілтеме жасай алады: | |
| Апокалипсо (The Motels альбомы): Apocalypso 2011 жылы жарыққа шықты, дегенмен ол 1981 жылы жазылған және The Motels тобының үшінші студиялық альбомы болуды жоспарлаған. | ![]() |
| Apocalypso (The Presets альбомы): Apocalypso - австралиялық The Presets электронды би музыкалық дуэтінің екінші студиялық альбомы. Альбом 2008 жылы 12 сәуірде Австралияда, 13 мамырда АҚШ-та және 2 маусымда Ұлыбританияда Modular жазба белгісімен шығарылды. Альбомға «Менің адамдарым», «Бұл бала ғашық», «Осылай сөйлес», «Иппиё-Ай», «Егер мен сені тансам» және «Тебу және айқайлау» синглдері енген. | ![]() |
| Апокалипсо (Аяз Атаның күлімсіреуін сүрту): « Apocalypso » - бұл 1984 жылы шыққан австралиялық Mental As Anything тобының Рождество әні. Кент музыкалық репортажында 37-орынға ие болды. Әннің авторлары Мартин Плаза мен Рег Момбасса. | ![]() |
| Апокалипсо (Аяз Атаның күлімсіреуін сүрту): « Apocalypso » - бұл 1984 жылы шыққан австралиялық Mental As Anything тобының Рождество әні. Кент музыкалық репортажында 37-орынға ие болды. Әннің авторлары Мартин Плаза мен Рег Момбасса. | ![]() |
| Ақырзаман: Апокалипсо келесіге сілтеме жасай алады: | |
| Ақырзаман: Апокалипсо келесіге сілтеме жасай алады: | |
| Ақырзаман (роман): Апокалипсо - британдық жазушы Роберт Ранкиннің романы. | |
| Ал шыныдан жасалған батпырауықтар: Ал Glass Handed Kites - даниялық Mew тобының төртінші студиялық альбомы, 2005 жылы 19 қыркүйекте Ұлыбританияда, ал АҚШ-та 2006 жылы 25 шілдеде шыққан. | ![]() |
| Ақырзаман: Apocalyptica - 1993 жылы құрылған Хельсинкиден шыққан финдік симфониялық металл оркестрі. Топтың құрамында классикалық дайындықтан өткен виолончелисттер Эйкка Топпинен, Пааво Лётьенен және Пертту Кивиляаксо және джаз барабаншысы Микко Сирен бар. Бастапқыда классикалық стильдегі Metallica құрмет тобы, топ ақыр соңында әдеттегі гитаралар мен бастарды қолданбай неоклассикалық металл стилін қабылдады. Олар бүгінгі күнге дейін төрт миллионнан астам альбом сатты. | |
| Ақырзаман: Апокалиптические әлемнің соңына сілтеме жасап сөз апокалипсиса болып табылады. | |
| Апокалиптикалық және постокалиптикалық фантастика: Апокалиптикалық және кейінгі апокалиптикалық фантастика - бұл фантастика, ғылыми қиял, дистопия немесе қорқыныш, бұл Жер өркениеті құлап жатқан немесе қираған. Апокалипсис оқиғасы климаттық болуы мүмкін, мысалы, қашып кеткен климаттың өзгеруі; әсер ету оқиғасы сияқты астрономиялық; ядролық холокост немесе ресурстардың сарқылуы сияқты жойқын; пандемия сияқты медициналық, табиғи немесе адами себептермен; ақырғы уақыт, мысалы, соңғы сот, екінші келу немесе рагнарок; немесе зомби апокалипсисі, кибернетикалық бүлік, технологиялық сингулярлық, дисгеника немесе келімсектердің шапқыншылығы сияқты қиял. | |
| Ақырзаман (ән): « Апокалиптическая » - американдық Hardest тобының Hard Rock тобының әні. Ол 2015 жылы 12 қаңтарда топтың үшінші студиялық альбомының басты синглы ретінде Into the Wild Life шығарылды . Әнге бейнебаян 28 қаңтарда шыққан. | |
| Ақырзаман (альбом): Apocalyptic - шведтік Evocation death metal тобының үшінші студиялық альбомы. Ол 2010 жылы 29 қазанда Циклон Империя Рекордтары арқылы және Солтүстік Америкада 2010 жылы 9 қарашада Metal Blade Records арқылы шығарылды. | ![]() |
| Ақырзаман: Апокалиптические әлемнің соңына сілтеме жасап сөз апокалипсиса болып табылады. | |
| Ақырзаман (ән): « Апокалиптическая » - американдық Hardest тобының Hard Rock тобының әні. Ол 2015 жылы 12 қаңтарда топтың үшінші студиялық альбомының басты синглы ретінде Into the Wild Life шығарылды . Әнге бейнебаян 28 қаңтарда шыққан. | |
| Аң (Аян): Жыртқыш Аян кітабында сипатталған екі хайуанның біреуіне қатысты болуы мүмкін. | |
| Ақырзаман мерекесі: Apocalyptic Feasting - бұл Brain Drill техникалық метал тобының екінші шығарылымы және дебюттік альбомы. Бұл топтың бассист Джефф Хугелл мен барабаншы Марко Питрузелла 2008 жылы Брейн Дриллден кетер алдындағы соңғы шығарылымы. | ![]() |
| Неофолк: Неоколк , сонымен қатар апокалиптикалық фольклор деп аталады, бұл 80-жылдары панк-рок үйірмелерінде пайда болған фольклорлық және өндірістік музыканың элементтерін араластыратын эксперименттік музыканың түрі. Неофолк тек акустикалық болуы мүмкін немесе акустикалық халық аспаптарын басқа дыбыстармен үйлестіре алады. | |
| Ақырзаман махаббаты: Apocalyptic Love - гитара шебері Slash-тың екінші жеке жобалық студиялық альбомы. Алайда, бұл сонымен қатар Slash feat-қа жазылған алғашқы студиялық альбом. Майлс Кеннеди және қастандық жасаушылар. Топта гитардағы слэштен басқа вокалист Майлс Кеннеди, басист Тодд Кернс және барабаншы Брент Фитц бар. Эрик Валентин шығарған, 2012 жылы 22 мамырда шығарылды. | ![]() |
| Апокалиптикалық махаббат әлем туры: Apocalyptic Love World Tour - Guns N 'Roses жетекші гитаристі Слэштің жеке орындаушысы ретіндегі екінші концерттік туры. Гастрольде Слэшпен бірге оның алғашқы жеке турнесінде болған гастрольдік тобы бар, бірақ бұл жолы «Майз Кеннеди мен қастандықтардың қатысуымен слэш» деп аталады. Гастроль Slash-тің екінші жеке Apocalyptic Love альбомына қолдау көрсетеді, онда Майлз Кеннеди барлық әндердің басты вокалдық міндеттерін орындайды, сонымен қатар гастрольдік топ мүшелері: басист Тодд Кернс, барабаншы Брент Фитц және ритм-гитарист Фрэнк Сидорис. | |
| Бес долларлық шот: Five Dollar Bill - бұл канадалық ел суретшісі Корб Лундтың үшінші альбомы және оның артқы тобы The Hurtin 'Albertans деп аталған бірінші альбом. Сондай-ақ, бұл Лундтың Канадада 50 000 дана сатылымы үшін сертификатталған алтынға арналған алғашқы альбомы болды. Ол 2003 жылы Батыс Канадалық музыкалық марапаттарында «Көрнекті альбом (Тәуелсіз)» жеңіп алды. Бұл Калгари университетінің студенттік газеті The Gauntlet-тің 2002 жылғы №1 альбомы болды. | ![]() |
| Аңның саны: Аңның саны Аян кітабының 13-тарауының 18-тармағында Аянмен байланысты. Жаңа өсиеттің қолжазбаларының көпшілігінде және Інжілдің ағылшынша аудармаларында аңның саны алты жүз алпыс алты немесе χξϛ . Папирус 115, сондай-ақ Codex Ephraemi Rescriptus сияқты басқа ежелгі дереккөздерде хайуанның саны 666 емес, χιϛ немесе χιϲ деп көрсетілген; Novum Testamentum Graece сияқты грек мәтінінің сыни басылымдары χιϛ нұсқасы ретінде ескертеді. | |
| Ақырзаман рейдтері: Apocalyptic Raids - бұл швейцариялық Hellhammer экстремалды метал тобының ҚО. Ол жазылып, 1984 жылы наурызда шыққан және топтың жалғыз коммерциялық шығарылымы болды. | ![]() |
| Ақырзаман рейдтері: Apocalyptic Raids - бұл швейцариялық Hellhammer экстремалды метал тобының ҚО. Ол жазылып, 1984 жылы наурызда шыққан және топтың жалғыз коммерциялық шығарылымы болды. | ![]() |
| Ақырзаман рейдтері: Apocalyptic Raids - бұл швейцариялық Hellhammer экстремалды метал тобының ҚО. Ол жазылып, 1984 жылы наурызда шыққан және топтың жалғыз коммерциялық шығарылымы болды. | ![]() |
| Ақырзаман рейдтері: Apocalyptic Raids - бұл швейцариялық Hellhammer экстремалды метал тобының ҚО. Ол жазылып, 1984 жылы наурызда шыққан және топтың жалғыз коммерциялық шығарылымы болды. | ![]() |
| Ақырзаман рейдтері: Apocalyptic Raids - бұл швейцариялық Hellhammer экстремалды метал тобының ҚО. Ол жазылып, 1984 жылы наурызда шыққан және топтың жалғыз коммерциялық шығарылымы болды. | ![]() |
| Ақырзаман рейдтері: Apocalyptic Raids - бұл швейцариялық Hellhammer экстремалды метал тобының ҚО. Ол жазылып, 1984 жылы наурызда шыққан және топтың жалғыз коммерциялық шығарылымы болды. | ![]() |
| Ақырзаман Аян: Apocalyptic Revelation - бұл бразилиялық метал тобы Krisiun-тың екінші альбомы. | ![]() |
| Ақырзаман шабандоз: Апокалиптикалық шабандоз - бұл Набил Кансоның 1980 жылы салған кескіндемесі, ол 7 X 9 фут көлеміндегі кенепке майланған және ақырзаман тақырыбына арналған композициялардағы шабандоздар бейнеленген топтаманың бөлігі болып табылады. | |
| Ақырзаман шабандоздары: Апокалиптикалық шабандоздар - 1984 жылы орындалған диптих және 1980 жылы Набил Кансо бастаған серияның бөлігі. | |
| Ақырзаман әдебиеті: Апокалиптикалық әдебиет - бұл эксгильдік дәуірден кейінгі еврей мәдениетінде дамыған және мыңжылдықтың алғашқы христиандары арасында кең таралған пайғамбарлық жазудың жанры. Апокалипсис - грек сөзі, «ашылу», «бұрын белгісіз болған және оны ашудан бөлек білуге болмайтын нәрселерді ашу немесе ашу» деген мағынаны білдіреді. | |
| Апокалиптикалық және постокалиптикалық фантастика: Апокалиптикалық және кейінгі апокалиптикалық фантастика - бұл фантастика, ғылыми қиял, дистопия немесе қорқыныш, бұл Жер өркениеті құлап жатқан немесе қираған. Апокалипсис оқиғасы климаттық болуы мүмкін, мысалы, қашып кеткен климаттың өзгеруі; әсер ету оқиғасы сияқты астрономиялық; ядролық холокост немесе ресурстардың сарқылуы сияқты жойқын; пандемия сияқты медициналық, табиғи немесе адами себептермен; ақырғы уақыт, мысалы, соңғы сот, екінші келу немесе рагнарок; немесе зомби апокалипсисі, кибернетикалық бүлік, технологиялық сингулярлық, дисгеника немесе келімсектердің шапқыншылығы сияқты қиял. | |
| Апокалиптикалық және постокалиптикалық фантастика: Апокалиптикалық және кейінгі апокалиптикалық фантастика - бұл фантастика, ғылыми қиял, дистопия немесе қорқыныш, бұл Жер өркениеті құлап жатқан немесе қираған. Апокалипсис оқиғасы климаттық болуы мүмкін, мысалы, қашып кеткен климаттың өзгеруі; әсер ету оқиғасы сияқты астрономиялық; ядролық холокост немесе ресурстардың сарқылуы сияқты жойқын; пандемия сияқты медициналық, табиғи немесе адами себептермен; ақырғы уақыт, мысалы, соңғы сот, екінші келу немесе рагнарок; немесе зомби апокалипсисі, кибернетикалық бүлік, технологиялық сингулярлық, дисгеника немесе келімсектердің шапқыншылығы сияқты қиял. | |
| Аң (Аян): Жыртқыш Аян кітабында сипатталған екі хайуанның біреуіне қатысты болуы мүмкін. | |
| Климаттық ақырзаман: Климаттық апокалипсис жалпы адамзат өркениетінің ғаламдық күйреуі мен адамның жойылып кетуін болжайтын сценарийді білдіреді немесе климаттың антропогендік өзгеруінің тікелей немесе жанама нәтижесі. Көптеген ғалымдар мен зерттеушілер шын мәнінде, егер үлкен курстық түзету енгізілмейінше, қатты температура, ауа райының күрт өзгеруі, ауылшаруашылық дақылдарын өсіру мүмкін еместігі және құрамының өзгеруі нәтижесінде Жердің бір бөлігі немесе барлығы өмір сүруге жарамсыз болады деп тұжырымдайды. Жер атмосферасы. | |
| Ақырет күніне табыну: Ақырет күніне табыну дегеніміз - апокалиптизмге және мыңжылдыққа сенетін культтерді сипаттау үшін қолданылатын және апатты болжайтын топтарға да, оны бүкіл әлемді жоюға тырысқандарға да қатысты. Бұл тіркесті алғашқы рет әлеуметтанушы Джон Лофланд 1966 жылы АҚШ-тың Біріктіру шіркеуінің мүшелері тобын зерттеу барысында қолданды, Ақырет Күні: Табиғатқа айналу , прозелитизация және сенімнің сақталуы . Катаклизмалық болжамдары бар топтың классикалық зерттеуін бұрын Леон Фестингер және басқа зерттеушілер жүргізген және оның « Пайғамбарлық сәтсіздікке ұшырағанда: әлемнің жойылуын болжаған қазіргі топтың әлеуметтік-психологиялық зерттеуі» атты кітабында жарияланған. | |
| Апокалиптицизм: Апокалиптизм - бұл ақырзаман болады деген діни сенім, бұл термин бастапқыда аянға сілтеме жасаған, бірақ қазір ол әдетте әлемнің соңы жақын болады, тіпті өз өмірінде болады деген сенімге сілтеме жасайды. Әдетте бұл сенім өркениеттің қандай да бір апатты ғаламдық оқиғаның салдарынан дүрбелеңмен аяқталады деген оймен қатар жүреді, осы көзқарастар мен қозғалыстардың діни нұсқаларында көбінесе Құдайдың кенеттен, драмалық және катаклизмдік араласуы туралы құпия ашуларға назар аударылады. тарихта; адамзаттың үкімі; адал таңдаулылардың құтқарылуы; ақыр соңында жаңартылған аспан мен жердегі Құдаймен бірге сайланушылардың билігі. Бастапқыда зороастризмде пайда болған апокалиптизм иуда, христиан және ислам эсхатологиялық спекуляцияларында толығырақ дамыды. | |
| Апокалиптикалық және постокалиптикалық фантастика: Апокалиптикалық және кейінгі апокалиптикалық фантастика - бұл фантастика, ғылыми қиял, дистопия немесе қорқыныш, бұл Жер өркениеті құлап жатқан немесе қираған. Апокалипсис оқиғасы климаттық болуы мүмкін, мысалы, қашып кеткен климаттың өзгеруі; әсер ету оқиғасы сияқты астрономиялық; ядролық холокост немесе ресурстардың сарқылуы сияқты жойқын; пандемия сияқты медициналық, табиғи немесе адами себептермен; ақырғы уақыт, мысалы, соңғы сот, екінші келу немесе рагнарок; немесе зомби апокалипсисі, кибернетикалық бүлік, технологиялық сингулярлық, дисгеника немесе келімсектердің шапқыншылығы сияқты қиял. | |
| Апокалиптикалық және постокалиптикалық фантастика: Апокалиптикалық және кейінгі апокалиптикалық фантастика - бұл фантастика, ғылыми қиял, дистопия немесе қорқыныш, бұл Жер өркениеті құлап жатқан немесе қираған. Апокалипсис оқиғасы климаттық болуы мүмкін, мысалы, қашып кеткен климаттың өзгеруі; әсер ету оқиғасы сияқты астрономиялық; ядролық холокост немесе ресурстардың сарқылуы сияқты жойқын; пандемия сияқты медициналық, табиғи немесе адами себептермен; ақырғы уақыт, мысалы, соңғы сот, екінші келу немесе рагнарок; немесе зомби апокалипсисі, кибернетикалық бүлік, технологиялық сингулярлық, дисгеника немесе келімсектердің шапқыншылығы сияқты қиял. | |
| Неофолк: Неоколк , сонымен қатар апокалиптикалық фольклор деп аталады, бұл 80-жылдары панк-рок үйірмелерінде пайда болған фольклорлық және өндірістік музыканың элементтерін араластыратын эксперименттік музыканың түрі. Неофолк тек акустикалық болуы мүмкін немесе акустикалық халық аспаптарын басқа дыбыстармен үйлестіре алады. | |
| Неофолк: Неоколк , сонымен қатар апокалиптикалық фольклор деп аталады, бұл 80-жылдары панк-рок үйірмелерінде пайда болған фольклорлық және өндірістік музыканың элементтерін араластыратын эксперименттік музыканың түрі. Неофолк тек акустикалық болуы мүмкін немесе акустикалық халық аспаптарын басқа дыбыстармен үйлестіре алады. | |
| Ақырзаман әдебиеті: Апокалиптикалық әдебиет - бұл эксгильдік дәуірден кейінгі еврей мәдениетінде дамыған және мыңжылдықтың алғашқы христиандары арасында кең таралған пайғамбарлық жазудың жанры. Апокалипсис - грек сөзі, «ашылу», «бұрын белгісіз болған және оны ашудан бөлек білуге болмайтын нәрселерді ашу немесе ашу» деген мағынаны білдіреді. | |
| Апокалиптикалық және постокалиптикалық фантастика: Апокалиптикалық және кейінгі апокалиптикалық фантастика - бұл фантастика, ғылыми қиял, дистопия немесе қорқыныш, бұл Жер өркениеті құлап жатқан немесе қираған. Апокалипсис оқиғасы климаттық болуы мүмкін, мысалы, қашып кеткен климаттың өзгеруі; әсер ету оқиғасы сияқты астрономиялық; ядролық холокост немесе ресурстардың сарқылуы сияқты жойқын; пандемия сияқты медициналық, табиғи немесе адами себептермен; ақырғы уақыт, мысалы, соңғы сот, екінші келу немесе рагнарок; немесе зомби апокалипсисі, кибернетикалық бүлік, технологиялық сингулярлық, дисгеника немесе келімсектердің шапқыншылығы сияқты қиял. | |
| Аңның саны: Аңның саны Аян кітабының 13-тарауының 18-тармағында Аянмен байланысты. Жаңа өсиеттің қолжазбаларының көпшілігінде және Інжілдің ағылшынша аудармаларында аңның саны алты жүз алпыс алты немесе χξϛ . Папирус 115, сондай-ақ Codex Ephraemi Rescriptus сияқты басқа ежелгі дереккөздерде хайуанның саны 666 емес, χιϛ немесе χιϲ деп көрсетілген; Novum Testamentum Graece сияқты грек мәтінінің сыни басылымдары χιϛ нұсқасы ретінде ескертеді. | |
| Ақырзаман әдебиеті: Апокалиптикалық әдебиет - бұл эксгильдік дәуірден кейінгі еврей мәдениетінде дамыған және мыңжылдықтың алғашқы христиандары арасында кең таралған пайғамбарлық жазудың жанры. Апокалипсис - грек сөзі, «ашылу», «бұрын белгісіз болған және оны ашудан бөлек білуге болмайтын нәрселерді ашу немесе ашу» деген мағынаны білдіреді. | |
| Апокалиптикалық және постокалиптикалық фантастика: Апокалиптикалық және кейінгі апокалиптикалық фантастика - бұл фантастика, ғылыми қиял, дистопия немесе қорқыныш, бұл Жер өркениеті құлап жатқан немесе қираған. Апокалипсис оқиғасы климаттық болуы мүмкін, мысалы, қашып кеткен климаттың өзгеруі; әсер ету оқиғасы сияқты астрономиялық; ядролық холокост немесе ресурстардың сарқылуы сияқты жойқын; пандемия сияқты медициналық, табиғи немесе адами себептермен; ақырғы уақыт, мысалы, соңғы сот, екінші келу немесе рагнарок; немесе зомби апокалипсисі, кибернетикалық бүлік, технологиялық сингулярлық, дисгеника немесе келімсектердің шапқыншылығы сияқты қиял. | |
| Апокалиптикалық және постокалиптикалық фантастика: Апокалиптикалық және кейінгі апокалиптикалық фантастика - бұл фантастика, ғылыми қиял, дистопия немесе қорқыныш, бұл Жер өркениеті құлап жатқан немесе қираған. Апокалипсис оқиғасы климаттық болуы мүмкін, мысалы, қашып кеткен климаттың өзгеруі; әсер ету оқиғасы сияқты астрономиялық; ядролық холокост немесе ресурстардың сарқылуы сияқты жойқын; пандемия сияқты медициналық, табиғи немесе адами себептермен; ақырғы уақыт, мысалы, соңғы сот, екінші келу немесе рагнарок; немесе зомби апокалипсисі, кибернетикалық бүлік, технологиялық сингулярлық, дисгеника немесе келімсектердің шапқыншылығы сияқты қиял. | |
| Ақырзаман әдебиеті: Апокалиптикалық әдебиет - бұл эксгильдік дәуірден кейінгі еврей мәдениетінде дамыған және мыңжылдықтың алғашқы христиандары арасында кең таралған пайғамбарлық жазудың жанры. Апокалипсис - грек сөзі, «ашылу», «бұрын белгісіз болған және оны ашудан бөлек білуге болмайтын нәрселерді ашу немесе ашу» деген мағынаны білдіреді. | |
| Ақырзаман әдебиеті: Апокалиптикалық әдебиет - бұл эксгильдік дәуірден кейінгі еврей мәдениетінде дамыған және мыңжылдықтың алғашқы христиандары арасында кең таралған пайғамбарлық жазудың жанры. Апокалипсис - грек сөзі, «ашылу», «бұрын белгісіз болған және оны ашудан бөлек білуге болмайтын нәрселерді ашу немесе ашу» деген мағынаны білдіреді. | |
| Ақырзаман: Apocalyptica - 1993 жылы құрылған Хельсинкиден шыққан финдік симфониялық металл оркестрі. Топтың құрамында классикалық дайындықтан өткен виолончелисттер Эйкка Топпинен, Пааво Лётьенен және Пертту Кивиляаксо және джаз барабаншысы Микко Сирен бар. Бастапқыда классикалық стильдегі Metallica құрмет тобы, топ ақыр соңында әдеттегі гитаралар мен бастарды қолданбай неоклассикалық металл стилін қабылдады. Олар бүгінгі күнге дейін төрт миллионнан астам альбом сатты. | |
| Ақырзаман: Apocalyptica - 1993 жылы құрылған Хельсинкиден шыққан финдік симфониялық металл оркестрі. Топтың құрамында классикалық дайындықтан өткен виолончелисттер Эйкка Топпинен, Пааво Лётьенен және Пертту Кивиляаксо және джаз барабаншысы Микко Сирен бар. Бастапқыда классикалық стильдегі Metallica құрмет тобы, топ ақыр соңында әдеттегі гитаралар мен бастарды қолданбай неоклассикалық металл стилін қабылдады. Олар бүгінгі күнге дейін төрт миллионнан астам альбом сатты. | |
| Ақырзаман: Apocalyptica - 1993 жылы құрылған Хельсинкиден шыққан финдік симфониялық металл оркестрі. Топтың құрамында классикалық дайындықтан өткен виолончелисттер Эйкка Топпинен, Пааво Лётьенен және Пертту Кивиляаксо және джаз барабаншысы Микко Сирен бар. Бастапқыда классикалық стильдегі Metallica құрмет тобы, топ ақыр соңында әдеттегі гитаралар мен бастарды қолданбай неоклассикалық металл стилін қабылдады. Олар бүгінгі күнге дейін төрт миллионнан астам альбом сатты. | |
| Ақырзаман (альбом): Apocalyptica - Финляндияның осы аттас симфониялық тобының бесінші студиялық альбомы. Микко Сирен осы шығарылымға дейін екі жыл бұрын Apocalyptica-да болғанымен, ол осы шығарылымнан кейін топтың ресми мүшесі болған жоқ, бірақ бұл оның тобымен алғашқы шығарылымы және алғаш рет барабаншы бар тобымен бірге. | ![]() |
| Ақырзаман: Apocalyptica - 1993 жылы құрылған Хельсинкиден шыққан финдік симфониялық металл оркестрі. Топтың құрамында классикалық дайындықтан өткен виолончелисттер Эйкка Топпинен, Пааво Лётьенен және Пертту Кивиляаксо және джаз барабаншысы Микко Сирен бар. Бастапқыда классикалық стильдегі Metallica құрмет тобы, топ ақыр соңында әдеттегі гитаралар мен бастарды қолданбай неоклассикалық металл стилін қабылдады. Олар бүгінгі күнге дейін төрт миллионнан астам альбом сатты. | |
| Апокалиптика (дисмагибуация): Апокалиптика мыналарға сілтеме жасай алады:
| |
| Ақырзаман: Apocalyptica - 1993 жылы құрылған Хельсинкиден шыққан финдік симфониялық металл оркестрі. Топтың құрамында классикалық дайындықтан өткен виолончелисттер Эйкка Топпинен, Пааво Лётьенен және Пертту Кивиляаксо және джаз барабаншысы Микко Сирен бар. Бастапқыда классикалық стильдегі Metallica құрмет тобы, топ ақыр соңында әдеттегі гитаралар мен бастарды қолданбай неоклассикалық металл стилін қабылдады. Олар бүгінгі күнге дейін төрт миллионнан астам альбом сатты. | |
| Ақырзаман: Apocalyptica - 1993 жылы құрылған Хельсинкиден шыққан финдік симфониялық металл оркестрі. Топтың құрамында классикалық дайындықтан өткен виолончелисттер Эйкка Топпинен, Пааво Лётьенен және Пертту Кивиляаксо және джаз барабаншысы Микко Сирен бар. Бастапқыда классикалық стильдегі Metallica құрмет тобы, топ ақыр соңында әдеттегі гитаралар мен бастарды қолданбай неоклассикалық металл стилін қабылдады. Олар бүгінгі күнге дейін төрт миллионнан астам альбом сатты. | |
| Ақырзаман (бейне ойын): Apocalyptica - британдық Extreme FX студиясы әзірлеген және 2003 жылы 24 қазанда Microsoft Windows жүйесіне арналған Konami шығарған үшінші адамның атыс компьютерлік ойыны. | |
| Апокалиптика дискографиясы: Төменде финдік виолончел тобының тобы - Apocalyptica туралы толық дискография бар . Топ ретінде олар өздерінің туған Финляндия, Австрия, Франция және Америка Құрама Штаттарында диаграммаға түскен тоғыз студиялық альбом шығарды. Олардың тоғыз студиялық альбомдарынан басқа екі жинақ альбомы, бір саундтрек, бір тірі альбом және үш DVD альбом шығарылды. |
Wednesday, June 9, 2021
Apocalypse of John the Little, The Revelation in Storm and Thunder, Genesis Apocryphon
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Art collection of Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia, Art collection of Fondazione Manodori, Artist collective
Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia көркем жинақ: Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia арт-коллекциясы , негізінен, аймақтан ...
-
Арифметикалық-геометриялық орта: Математикада х және у оң екі нақты сандарының арифметикалық-геометриялық орташа мәні ( AGM ) келес...
-
Алан Мэй: Алан Рэнди Мэй - канадалық бұрынғы кәсіби шайбалы хоккейші. Ол Ұлттық хоккей лигасында ойнаған ECHL-дің алғашқы ойыншысы рет...
-
Апорва Мехта: Апорва Мехта - үнділік-канадалық Instacart азық-түлік жеткізуші компаниясының негізін қалаушы және бас директоры. 2020 ж...













No comments:
Post a Comment