Monday, February 1, 2021

3D Core Graphics System, 3D scanning, 3D scanning

3D Core графикалық жүйесі:

3D Core Graphics жүйесі ең алғашқы графикалық стандарт болды. ACM Special Interest Group SIGGRAPH 25 сарапшылар тобы осы «тұжырымдамалық негізді» жасады. Техникалық сипаттамалар 1977 жылы жарық көрді және ол компьютерлік графика саласындағы көптеген болашақ дамудың негізі болды.

3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

Стерео дисплей:

Стерео дисплей - бинокулярлық көру үшін стереопсис арқылы көрерменге тереңдікті қабылдауды жеткізуге қабілетті дисплей құрылғысы.

3D нүктелік ойын кейіпкерлері:

3D Dot Game Heroes - бұл PlayStation 3-ке арналған Silicon Studio студиясы жасаған экшнді-рөлдік бейне ойын. Ойын ертерек видео ойындардың 2D графикасына еліктеу үшін воксельге негізделген 3D графикасын қолдана отырып ұсынылған. Ойынды Жапонияда FromSoftware 2009 жылдың қарашасында, ал Солтүстік Америка мен Еуропада Atlus USA және SouthPeak Games сәйкесінше 2010 жылдың мамырында жариялады.

3D нүктелік ойын кейіпкерлері:

3D Dot Game Heroes - бұл PlayStation 3-ке арналған Silicon Studio студиясы жасаған экшнді-рөлдік бейне ойын. Ойын ертерек видео ойындардың 2D графикасына еліктеу үшін воксельге негізделген 3D графикасын қолдана отырып ұсынылған. Ойынды Жапонияда FromSoftware 2009 жылдың қарашасында, ал Солтүстік Америка мен Еуропада Atlus USA және SouthPeak Games сәйкесінше 2010 жылдың мамырында жариялады.

Ойын қозғалтқышы:

Сондай-ақ, ойын шеңберінде немесе gameframe ретінде белгілі ойын қозғалтқышын, видео ойындар салу адамдарға арналған бағдарламалық-әзірлеу ортасы болып табылады. Әзірлеушілер консольдарға, мобильді құрылғыларға және дербес компьютерлерге арналған ойындар жасау үшін ойын қозғалтқыштарын пайдаланады. Әдетте ойын қозғалтқышымен қамтамасыз етілетін негізгі функционалдық құрамға 2D немесе 3D графикаға арналған қозғалтқыш («рендерер»), физика қозғалтқышы немесе соқтығысуды анықтау, дыбыс, сценарийлер, анимация, жасанды интеллект, желілер, ағындар, жадыны басқару, ағындар, локализация кіреді. қолдау, сахна графигі және кинематографияға арналған бейне қолдауды қамтуы мүмкін. Жүзеге асырушылар көбіне ойынның бірнеше қозғалтқыштарын шығаруға көмектесетін әр түрлі ойыншықтарды немесе ойыншықтарды шығару үшін бірдей ойын қозғалтқышын қайта пайдалану / бейімдеу арқылы үнемдейді.

Үш өлшемді тұлғаны тану:

Үш өлшемді тұлғаны тану - бұл адамның бетінің үш өлшемді геометриясы қолданылатын тұлғаны тану әдістерінің модальдығы. Бетті танудың 3D әдістері саусақ іздерін танумен бәсекелес болатын 2D аналогтарына қарағанда айтарлықтай жоғары дәлдікке қол жеткізе алатындығы көрсетілген.

3D фильм:

3D фильмдер дегеніміз - үш өлшемді беріктік туралы иллюзия беру үшін түсірілген кинофильмдер , әдетте арнайы қарау құрылғыларының көмегімен. Олар 1915 жылдан бастап қандай-да бір түрінде болған, бірақ 3D фильмін шығару және көрсету үшін қымбат тұратын аппаратуралар мен процестерге және барлық сегменттер үшін стандартталған форматтың болмауына байланысты кинофильмдер индустриясына ауысқан. ойын-сауық бизнесі. Осыған қарамастан, 3D кинотуындылары 1950 жылдары американдық кинематографияда көрнекті орынға ие болды, ал кейінірек 1980 және 1990 жылдары IMAX жоғары деңгейлі театрлары мен Дисней тақырыптық орындарының жетегінде дүниежүзілік қайта жандана бастады. 3D фильмдер 2000 жылдардың ішінде сәттілікке жетіп, 2009 жылдың желтоқсанында Avatar- дың 3D презентацияларымен сәтті болды, содан кейін 3D фильмдер танымалдығы төмендеді. Сондай-ақ, белгілі режиссерлер 3D кинорежиссурасына эксперименталды тәсілдерді қолданды, ең бастысы, автормен танымал Жан-Люк Годар « Тілге қош бол» фильмінде.

Ұшуды жоспарлау:

Ұшуды жоспарлау - бұл ұшақтың жоспарланған ұшуын сипаттайтын ұшу жоспарын құру процесі. Бұл қауіпсіздікке маңызды екі аспектіні қамтиды: жанармайды есептеу, әуе кемесінің межелі жерге қауіпсіз жетуін қамтамасыз ету және әуе қозғалысын басқару талаптарын сақтау, әуе кеңістігінің соқтығысу қаупін азайту. Сонымен қатар, ұшуды жоспарлаушылар әдетте маршрутты, биіктікті және жылдамдықты таңдау арқылы және минималды қажетті отынды жүктеу арқылы рейс құнын барынша азайтуды қалайды. Әуе қозғалысы қызметі (ӘҚҚ) іздеу-құтқару (ӘҚҚ) миссиялары кезінде әуе қозғалысын басқару қызметтерінде, оның ішінде жоғалған ұшақтарды іздестіру мен табуда әуе кемелерін бөлуге арналған аяқталған ұшу жоспарын қолданады.

3D қабат жоспары:


3D қабат жоспары немесе 3D флоплан - бұл архитектуралық жоспарларды жақсы жеткізу үшін құрылыс индустриясында қолданылатын құстардың көзімен бейнеленген ғимараттың едендік жоспарының виртуалды моделі. Әдетте масштабта салу үшін 3D еден жоспары қабырғалар мен еденді қамтуы керек және әдетте сыртқы қабырға қоршауларын, терезелер мен есіктерді қамтиды. Бұл көрініске кедергі келтірмеу үшін төбені қамтымайды. Басқа жалпы атрибуттарды қосуға болады, бірақ қажет емес, мысалы, шкафтар, едендер, ванна бөлмелері, бояулардың түсі, қабырға плиткасы және басқа ішкі әрлеу. Үйді дұрыс қою мен интерьер дизайнын жеткізуге көмектесетін жиһаз қосуға болады.

Радио басқарылатын ұшақ:

Радио басқарылатын ұшақ - бұл ұшқыш, жердегі оператор қолмен басқарылатын радио таратқышты қолдана отырып, қашықтықтан басқарылады. Таратқыш қолөнер ішіндегі қабылдағышпен байланысады, олар сервомеханизмдерге (сервосқа) сигнал жібереді, олар таратқыштағы джойстиктердің орналасуы негізінде басқару беттерін жылжытады. Басқару беттері өз кезегінде жазықтықтың бағытталуына әсер етеді.

3D бейне ойын:

3D бейне ойыны келесіге сілтеме жасай алады:

  • үш бағытты өлшемде есептелетін 3D ойын графикасын бейнелейтін бейне ойын
  • стереоскопиялық тереңдігі бар стереоскопиялық бейне ойын
Қатты геометрия:

Математикада қатты геометрия - үш өлшемді эвклид кеңістігінің геометриясының дәстүрлі атауы.

Стереоскопия:

Стереоскопия - бұл бинокулярлық көру үшін стереопсис көмегімен суреттегі тереңдік елесін жасау немесе күшейту әдісі. Стереоскопия сөзі грек тілінен алынған firmρεός (стерео) 'берік, берік' және σκοπέω (skopeō) 'қарау, көру'. Кез-келген стереоскопиялық кескін стереограмма деп аталады. Бастапқыда стереограмма стереоскоптың көмегімен көруге болатын стерео суреттер жұбына қатысты болды.

Үшөлшемді график:

Үш өлшемді графикке сілтеме жасалуы мүмкін

  • Үш өлшемді кеңістікке енгізілген график
  • Үш өлшемді кеңістікке енгізілген екі айнымалы функцияның графигі
Пайдаланушының графикалық интерфейсі:

Графикалық интерфейс - бұл пайдаланушыларға интерфейстің бір түрі, ол пайдаланушыларға электронды құрылғылармен графикалық белгішелер мен мәтінге негізделген пайдаланушы интерфейстерінің орнына мәтіндік навигацияның орнына бастапқы жазба сияқты дыбыстық индикатор арқылы өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді. GUI командалық интерфейстердің (CLI) түсінікті қисық сызығына реакция ретінде енгізілді, бұл командаларды компьютердің пернетақтасында теруді қажет етеді.

3D компьютерлік графика:

Үш өлшемді компьютерлік графика немесе үшөлшемді компьютерлік графика дегеніміз - есептеулерді орындау және 2-өлшемді кескіндер көрсету мақсатында компьютерде сақталатын геометриялық мәліметтердің үш өлшемді көрінісін қолданатын графика. Алынған кескіндерді кейін қарау үшін сақтауға немесе нақты уақыт режимінде көрсетуге болады. 3D фильмнен және осыған ұқсас техникадан айырмашылығы, нәтиже екі өлшемді, қатты болу иллюзиясыз.

3D компьютерлік графика:

Үш өлшемді компьютерлік графика немесе үшөлшемді компьютерлік графика дегеніміз - есептеулерді орындау және 2-өлшемді кескіндер көрсету мақсатында компьютерде сақталатын геометриялық мәліметтердің үш өлшемді көрінісін қолданатын графика. Алынған кескіндерді кейін қарау үшін сақтауға немесе нақты уақыт режимінде көрсетуге болады. 3D фильмнен және осыған ұқсас техникадан айырмашылығы, нәтиже екі өлшемді, қатты болу иллюзиясыз.

Бұрыштың елесі:

Бұрыштың елесі - бұл театрда, ойын-сауық саябақтарында, мұражайларда, теледидарда және концерттерде қолданылатын иллюзия техникасы. Бұл эффектті 1862 жылы демонстрациямен танымал ете бастаған ағылшын ғалымы Джон Генри Пеппердің (1821–1900) есімімен аталады. Иллюзияның мысалдары - ескі карнавалдық бүйірлік шоуларда кездесетін «Горилла-қызға» айла-шарғы және «елестердің» пайда болуы. Калифорниядағы Диснейленд саябағында Буратиноның батыл саяхатындағы Аруақ үйінде және «Көк періде». Teleprompters - бұл Pepper елесінің заманауи іске асырылуы. Бұл әдісті Digital Co Domain 2012 Coachella музыка және өнер фестивалінде және Майкл Джексон 2014 Billboard Music Awards-да Дрэ мен Снуп Доггпен сахнада Тупак Шакурдың пайда болуы үшін қолданды.

Пайдаланушының графикалық интерфейсі:

Графикалық интерфейс - бұл пайдаланушыларға интерфейстің бір түрі, ол пайдаланушыларға электронды құрылғылармен графикалық белгішелер мен мәтінге негізделген пайдаланушы интерфейстерінің орнына мәтіндік навигацияның орнына бастапқы жазба сияқты дыбыстық индикатор арқылы өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді. GUI командалық интерфейстердің (CLI) түсінікті қисық сызығына реакция ретінде енгізілді, бұл командаларды компьютердің пернетақтасында теруді қажет етеді.

Килді қабылдау:

Кант киль - бұл парустың өкшелік күшіне қарсы тұру үшін, қайық астындағы катердің желге қарай бұрылатын қайық астындағы қатаң кант струттан ілінген желкенді балласттың бір түрі. Кант кильі ағымдағы ілініске байланысты портқа немесе сноубордқа бұрыла алатындай болуы керек.

Лидар:

Лидар - лазер сәулесімен нысанды жарықтандыру және датчикпен шағылысты өлшеу арқылы қашықтықты өлшеу әдісі (диапазон). Лазердің қайтару уақыты мен толқын ұзындығындағы айырмашылықтарды мақсаттың сандық 3-өлшемді кескіндерін жасау үшін пайдалануға болады. Онда жер үсті, әуе және ұялы қосымшалар бар.

Лентикулярлы басып шығару:

Лентикулярлы басып шығару - бұл линзалық линзалар тереңдігі иллюзиясы бар немесе кескінді әр түрлі жақтан қараған кезде өзгеру немесе қозғалу қабілеті бар баспа кескіндерін шығару үшін қолданылатын технология.

3D өмір:

3D Life - ұялы автомат. Бұл Картер Бейс зерттеген «Өмір ойынының» үш өлшемді жалғасы. 3D тіктөртбұрышты Мур кварталына арналған бірнеше әртүрлі семитоталистік ережелер зерттелді.

Майды кетіру процедуралары:

Майды кетіру процедуралары негізінен косметикалық хирургияда қажет емес майды кетіру мақсатында қолданылады. Процедура липосакция сияқты немесе лазерлік терапия, радиожиілік, ультрадыбыстық немесе суықты (криоабляция) азайту үшін инвазивті болуы мүмкін, кейде инъекциялармен бірге.

3D іздеу кестесі:

Кино индустриясында 3D іздеу кестелері бір түс кеңістігін екіншісіне бейнелеу үшін қолданылады. Олар көбінесе монитордың немесе сандық проектордың кескінді басқа дисплей құрылғысында қалай көбейтуге болатынын алдын-ала қарау түстерін есептеу үшін қолданылады, әдетте бұл сандық проекцияланған соңғы кескін немесе фильмнің шығарылымы. 3D LUT - бұл RGB түс мәндерінің жиынтығымен индекстелетін шығарылатын RGB түс мәндерінің 3D торы. Тордың әр осі үш түс компоненттерінің бірін білдіреді және кіріс түсі тордың ішіндегі нүктені анықтайды. Нүкте тор нүктесінде болмауы мүмкін болғандықтан, тор мәндерін интерполяциялау керек; өнімдердің көпшілігінде үш сызықты интерполяция қолданылады.

3-өлшемді адам:

3-D Адам - Marvel Comics басып шығарған американдық комикстерде пайда болатын екі ойдан шығарылған суперқаһарманның аты. 3-D Man деген атауды қолданған бірінші супер қаһарман - бұл екі ағайынды Чарльз және Хэл Чандлердің композициясы, ал екіншісі - Делрой Гаррет. Алғашқы 3-өлшемді адам Рой Томас пен Джон Крейг жасаған Marvel Premiere # 35-те пайда болды.

3DMark:

3DMark - компьютердің 3D графикалық бейнелеу өнімділігі мен процессордың жұмыс жүктемесін өңдеу мүмкіндіктерін анықтау үшін UL ,, компаниясы жасаған және дамытқан компьютерлік салыстыру құралы. 3DMark-ті іске қосу 3DMark ұпайын шығарады, жоғары сандар жақсы өнімділікті көрсетеді. 3DMark өлшеу бірлігі компьютердің әр түрлі жабдықтық конфигурацияларын салыстыруға арналған нормаланған орташа мән беруге арналған, бұл ойыншылар мен үдеткіштің үдеткіштері сияқты жақтаушылар соңғы пайдаланушының өнімділік мүмкіндіктерін көрсетеді.

3DMark:

3DMark - компьютердің 3D графикалық бейнелеу өнімділігі мен процессордың жұмыс жүктемесін өңдеу мүмкіндіктерін анықтау үшін UL ,, компаниясы жасаған және дамытқан компьютерлік салыстыру құралы. 3DMark-ті іске қосу 3DMark ұпайын шығарады, жоғары сандар жақсы өнімділікті көрсетеді. 3DMark өлшеу бірлігі компьютердің әр түрлі жабдықтық конфигурацияларын салыстыруға арналған нормаланған орташа мән беруге арналған, бұл ойыншылар мен үдеткіштің үдеткіштері сияқты жақтаушылар соңғы пайдаланушының өнімділік мүмкіндіктерін көрсетеді.

3DMark:

3DMark - компьютердің 3D графикалық бейнелеу өнімділігі мен процессордың жұмыс жүктемесін өңдеу мүмкіндіктерін анықтау үшін UL ,, компаниясы жасаған және дамытқан компьютерлік салыстыру құралы. 3DMark-ті іске қосу 3DMark ұпайын шығарады, жоғары сандар жақсы өнімділікті көрсетеді. 3DMark өлшеу бірлігі компьютердің әр түрлі жабдықтық конфигурацияларын салыстыруға арналған нормаланған орташа мән беруге арналған, бұл ойыншылар мен үдеткіштің үдеткіштері сияқты жақтаушылар соңғы пайдаланушының өнімділік мүмкіндіктерін көрсетеді.

3 өлшемді сәйкестік:

Графтар теориясының математикалық пәнінде 3 өлшемді сәйкестендіру дегеніміз - екі жақты сәйкестендіруді 3 партитті гиперграфтарға жалпылау. Ең үлкен 3 өлшемді сәйкестікті табу - есептеулердің күрделілік теориясындағы белгілі NP-қиын мәселе.

3-ші теңіз авиациясының қанаты:

3-ші теңіз авиация қанаты - АҚШ теңіз күштерінің негізгі батыс жағалауы авиация бөлімшесі. Оның штаб-пәтері Сан-Диегодағы, Калифорниядағы теңіз жаяу әскерлерінің Мирамар станциясында орналасқан және I теңіз экспедициялық күші үшін авиациялық ұрыс элементін ұсынады. Қанат штаб эскадрильясынан, ұшатын төрт топтан, авиациялық командалық-басқару тобынан және авиациялық инженерлік топтан тұрады.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , бұрын 3D Studio және 3D Studio Max - бұл 3D анимациялар, модельдер, ойындар мен кескіндер жасауға арналған кәсіби 3D компьютерлік графика бағдарламасы. Оны Autodesk Media және Entertainment әзірледі және шығарады. Ол модельдеу мүмкіндіктері мен икемді плагин архитектурасына ие және оны Microsoft Windows платформасында қолдану қажет. Оны бейне ойын жасаушылар, көптеген теледидарлық коммерциялық студиялар және сәулеттік визуалдау студиялары жиі пайдаланады. Ол сондай-ақ фильм эффектілері мен фильмді алдын-ала визуализациялау үшін қолданылады. Моделдеу және анимация құралдары үшін 3ds Max-тің соңғы нұсқасында шейдерлер, динамикалық имитациялар, бөлшектер жүйелері, радиостатизм, картаны құру және көрсету, ғаламдық жарықтандыру, пайдаланушының интерфейсі, жаңа белгішелер және өзіндік сценарий тілі бар.

Шахта дауылы:

Mine Storm - Atari, Inc. компаниясының 1979 жылғы Asteroids аркада ойынына ұқсас көп бағытты шутер. Оны 1982 жылы General Consumer Electronics компаниясы Vectrex жүйесіне арналған ойын ретінде шығарды. Mine Storm Джон Холлмен жүзеге асырылды.

3D модельдеу:

Үш өлшемді компьютерлік графикада 3D модельдеу дегеніміз - арнайы бағдарламалық жасақтама арқылы объектінің кез-келген бетінің үш өлшемді математикалық көрінісін жасау. Өнім 3D моделі деп аталады. 3D модельдерімен жұмыс істейтін адамды 3D суретшісі немесе 3D модельдеуші деп атауға болады. 3D моделі екі өлшемді кескін ретінде 3D рендеринг деп аталатын немесе физикалық құбылыстарды компьютерлік модельдеуде қолданылатын процесс арқылы көрсетілуі мүмкін. 3D моделін үш өлшемді материалмен модельдің 2D қабатын құрайтын 3D басып шығару құрылғыларының көмегімен физикалық түрде жасауға болады, бір уақытта бір қабат. Ойындарды дамыту тұрғысынан 3D модельдеу тек бүкіл даму процесінің кезеңі болып табылады.

Санат: 3D графикалық файл форматтары:
3D компьютерлік графика:

Үш өлшемді компьютерлік графика немесе үшөлшемді компьютерлік графика дегеніміз - есептеулерді орындау және 2-өлшемді кескіндер көрсету мақсатында компьютерде сақталатын геометриялық мәліметтердің үш өлшемді көрінісін қолданатын графика. Алынған кескіндерді кейін қарау үшін сақтауға немесе нақты уақыт режимінде көрсетуге болады. 3D фильмнен және осыған ұқсас техникадан айырмашылығы, нәтиже екі өлшемді, қатты болу иллюзиясыз.

3D модельдеу:

Үш өлшемді компьютерлік графикада 3D модельдеу дегеніміз - арнайы бағдарламалық жасақтама арқылы объектінің кез-келген бетінің үш өлшемді математикалық көрінісін жасау. Өнім 3D моделі деп аталады. 3D модельдерімен жұмыс істейтін адамды 3D суретшісі немесе 3D модельдеуші деп атауға болады. 3D моделі екі өлшемді кескін ретінде 3D рендеринг деп аталатын немесе физикалық құбылыстарды компьютерлік модельдеуде қолданылатын процесс арқылы көрсетілуі мүмкін. 3D моделін үш өлшемді материалмен модельдің 2D қабатын құрайтын 3D басып шығару құрылғыларының көмегімен физикалық түрде жасауға болады, бір уақытта бір қабат. Ойындарды дамыту тұрғысынан 3D модельдеу тек бүкіл даму процесінің кезеңі болып табылады.

3D компьютерлік графика:

Үш өлшемді компьютерлік графика немесе үшөлшемді компьютерлік графика дегеніміз - есептеулерді орындау және 2-өлшемді кескіндер көрсету мақсатында компьютерде сақталатын геометриялық мәліметтердің үш өлшемді көрінісін қолданатын графика. Алынған кескіндерді кейін қарау үшін сақтауға немесе нақты уақыт режимінде көрсетуге болады. 3D фильмнен және осыған ұқсас техникадан айырмашылығы, нәтиже екі өлшемді, қатты болу иллюзиясыз.

Стерео дисплей:

Стерео дисплей - бинокулярлық көру үшін стереопсис арқылы көрерменге тереңдікті қабылдауды жеткізуге қабілетті дисплей құрылғысы.

Адамның интерфейс құрылғысы:

Адамның интерфейс құрылғысы немесе HID - бұл адамдар пайдаланатын және адамдарға нәтиже беретін компьютерлік құрылғының түрі.

Компьютер тінтуірі:

Компьютерлік тышқан - бұл бетке қатысты екі өлшемді қозғалысты анықтайтын қолмен көрсететін құрылғы. Бұл қозғалыс әдетте дисплейдегі көрсеткіштің қозғалысына аударылады, бұл компьютердің графикалық қолданушы интерфейсін біркелкі басқаруға мүмкіндік береді.

3D фильм:

3D фильмдер дегеніміз - үш өлшемді беріктік туралы иллюзия беру үшін түсірілген кинофильмдер , әдетте арнайы қарау құрылғыларының көмегімен. Олар 1915 жылдан бастап қандай-да бір түрінде болған, бірақ 3D фильмін шығару және көрсету үшін қымбат тұратын аппаратуралар мен процестерге және барлық сегменттер үшін стандартталған форматтың болмауына байланысты кинофильмдер индустриясына ауысқан. ойын-сауық бизнесі. Осыған қарамастан, 3D кинотуындылары 1950 жылдары американдық кинематографияда көрнекті орынға ие болды, ал кейінірек 1980 және 1990 жылдары IMAX жоғары деңгейлі театрлары мен Дисней тақырыптық орындарының жетегінде дүниежүзілік қайта жандана бастады. 3D фильмдер 2000 жылдардың ішінде сәттілікке жетіп, 2009 жылдың желтоқсанында Avatar- дың 3D презентацияларымен сәтті болды, содан кейін 3D фильмдер танымалдығы төмендеді. Сондай-ақ, белгілі режиссерлер 3D кинорежиссурасына эксперименталды тәсілдерді қолданды, ең бастысы, автормен танымал Жан-Люк Годар « Тілге қош бол» фильмінде.

Қытай қағазын бүктеу:

Қытайлық қағазды бүктеу немесе чжэцзи - бұл ортағасырлық Қытайда пайда болған қағазды бүктеу өнері.

Стереоскопия:

Стереоскопия - бұл бинокулярлық көру үшін стереопсис көмегімен суреттегі тереңдік елесін жасау немесе күшейту әдісі. Стереоскопия сөзі грек тілінен алынған firmρεός (стерео) 'берік, берік' және σκοπέω (skopeō) 'қарау, көру'. Кез-келген стереоскопиялық кескін стереограмма деп аталады. Бастапқыда стереограмма стереоскоптың көмегімен көруге болатын стерео суреттер жұбына қатысты болды.

Стереоскопия:

Стереоскопия - бұл бинокулярлық көру үшін стереопсис көмегімен суреттегі тереңдік елесін жасау немесе күшейту әдісі. Стереоскопия сөзі грек тілінен алынған firmρεός (стерео) 'берік, берік' және σκοπέω (skopeō) 'қарау, көру'. Кез-келген стереоскопиялық кескін стереограмма деп аталады. Бастапқыда стереограмма стереоскоптың көмегімен көруге болатын стерео суреттер жұбына қатысты болды.

Стереоскопия:

Стереоскопия - бұл бинокулярлық көру үшін стереопсис көмегімен суреттегі тереңдік елесін жасау немесе күшейту әдісі. Стереоскопия сөзі грек тілінен алынған firmρεός (стерео) 'берік, берік' және σκοπέω (skopeō) 'қарау, көру'. Кез-келген стереоскопиялық кескін стереограмма деп аталады. Бастапқыда стереограмма стереоскоптың көмегімен көруге болатын стерео суреттер жұбына қатысты болды.

Дөңгелек диаграмма:

Дөңгелек диаграмма - бұл сандық пропорцияны көрсету үшін кесектерге бөлінген дөңгелек статистикалық графика. Дөңгелек диаграммада әрбір тілімнің доға ұзындығы ол ұсынған мөлшерге пропорционалды. Ол кесілген пирогқа ұқсастығы үшін аталғанымен, оны ұсыну жолында әртүрлі нұсқалар бар. Ең алғашқы дөңгелек диаграмма, әдетте, Уильям Плейфейрдің 1801 жылғы статистикалық бревариіне есептеледі.

Толық көлбеу! Пинбол:

Толық көлбеу! Пинбол - бұл Cinematronics компаниясы әзірлеген және Maxis 1995 жылы шығарған пинбол ойын ойыны. Онда алдын-ала ұсынылған 3D графикасы және үш кесте бар - Space Cadet , Skulduggery және Dragon's Keep . Әр үстелде ойыншылардың ұпайларын, доп нөмірін, ойыншы нөмірін, әр түрлі ақпарат үшін дисплейді және кестеге сәйкес кескінді көрсететін дисплейлер бар.

Үш өлшем бойынша топтарды көрсетіңіз:

Геометрияда үш өлшемдегі нүктелік топ деп үш өлшемдегі изометрия тобын айтады, бұл бастапқы нүктені тұрақты қалдырады немесе сәйкесінше шардың изометрия тобы. Бұл ортогональды O (3) тобының кіші тобы, шығу тегі тұрақты қалдыратын барлық изометриялардың тобы немесе сәйкесінше ортогональ матрицалар тобы. O (3) өзі - барлық изометриялардың эвклидтік тобының E (3) кіші тобы.

3D басып шығару:

3D басып шығару немесе аддитивті өндіріс дегеніміз - бұл үш өлшемді нысанды АЖЖ моделінен немесе сандық 3D модельінен салу. «3D басып шығару» термині материалды қабаттастыратын, қосатын немесе қатайтатын үш өлшемді объектіні құру үшін компьютерлік бақылаудың көмегімен әртүрлі процестерге сілтеме жасай алады, бұл материалды қабаттарға қабаттастырып қосады.

3D басып шығару:

3D басып шығару немесе аддитивті өндіріс дегеніміз - бұл үш өлшемді нысанды АЖЖ моделінен немесе сандық 3D модельінен салу. «3D басып шығару» термині материалды қабаттастыратын, қосатын немесе қатайтатын үш өлшемді объектіні құру үшін компьютерлік бақылаудың көмегімен әртүрлі процестерге сілтеме жасай алады, бұл материалды қабаттарға қабаттастырып қосады.

3D басып шығару:

Құрылыс 3D басып шығару (c3Dp) немесе 3D құрылыс басып шығару (3DCP) ғимараттарды немесе құрылыс компоненттерін жасаудың негізгі әдісі ретінде 3D басып шығаруды қолданатын әртүрлі технологияларды білдіреді. Қосымша құрылыс, автономды роботтандырылған құрылыс жүйесі (ARCS), ірі масштабты қоспалар өндірісі (LSAM) немесе еркін пішінді құрылыс (FC) сияқты балама терминдер де қолданылады, сонымен қатар «3D бетон» сияқты кіші топтарға сілтеме жасау үшін, бетонды экструзиялау технологияларына сілтеме жасау үшін қолданылады. Құрылыс масштабында әртүрлі 3D басып шығару әдістері қолданылады, олардың негізгілері экструзия, ұнтақты байланыстыру және қоспамен дәнекерлеу. Құрылыс ауқымындағы 3D басып шығару жеке, коммерциялық, өнеркәсіптік және мемлекеттік секторларда әртүрлі қолданбаларға ие болады. Бұл технологиялардың әлеуетті артықшылықтарына тезірек құрылыс, еңбек шығындарының төмендеуі, күрделіліктің және / немесе дәлдіктің жоғарылауы, функциялардың үлкен интеграциясы және аз шығарылатын қалдықтар жатады.

3D басып шығару:

Құрылыс 3D басып шығару (c3Dp) немесе 3D құрылыс басып шығару (3DCP) ғимараттарды немесе құрылыс компоненттерін жасаудың негізгі әдісі ретінде 3D басып шығаруды қолданатын әртүрлі технологияларды білдіреді. Қосымша құрылыс, автономды роботтандырылған құрылыс жүйесі (ARCS), ірі масштабты қоспалар өндірісі (LSAM) немесе еркін пішінді құрылыс (FC) сияқты балама терминдер де қолданылады, сонымен қатар «3D бетон» сияқты кіші топтарға сілтеме жасау үшін, бетонды экструзиялау технологияларына сілтеме жасау үшін қолданылады. Құрылыс масштабында әртүрлі 3D басып шығару әдістері қолданылады, олардың негізгілері экструзия, ұнтақты байланыстыру және қоспамен дәнекерлеу. Құрылыс ауқымындағы 3D басып шығару жеке, коммерциялық, өнеркәсіптік және мемлекеттік секторларда әртүрлі қолданбаларға ие болады. Бұл технологиялардың әлеуетті артықшылықтарына тезірек құрылыс, еңбек шығындарының төмендеуі, күрделіліктің және / немесе дәлдіктің жоғарылауы, функциялардың үлкен интеграциясы және аз шығарылатын қалдықтар жатады.

3D басып шығару:

3D басып шығару немесе аддитивті өндіріс дегеніміз - бұл үш өлшемді нысанды АЖЖ моделінен немесе сандық 3D модельінен салу. «3D басып шығару» термині материалды қабаттастыратын, қосатын немесе қатайтатын үш өлшемді объектіні құру үшін компьютерлік бақылаудың көмегімен әртүрлі процестерге сілтеме жасай алады, бұл материалды қабаттарға қабаттастырып қосады.

3D басып шығару:

3D басып шығару немесе аддитивті өндіріс дегеніміз - бұл үш өлшемді нысанды АЖЖ моделінен немесе сандық 3D модельінен салу. «3D басып шығару» термині материалды қабаттастыратын, қосатын немесе қатайтатын үш өлшемді объектіні құру үшін компьютерлік бақылаудың көмегімен әртүрлі процестерге сілтеме жасай алады, бұл материалды қабаттарға қабаттастырып қосады.

3D басып шығару:

3D басып шығару немесе аддитивті өндіріс дегеніміз - бұл үш өлшемді нысанды АЖЖ моделінен немесе сандық 3D модельінен салу. «3D басып шығару» термині материалды қабаттастыратын, қосатын немесе қатайтатын үш өлшемді объектіні құру үшін компьютерлік бақылаудың көмегімен әртүрлі процестерге сілтеме жасай алады, бұл материалды қабаттарға қабаттастырып қосады.

3D проекциясы:

3D проекциясы дегеніміз - үш өлшемді (3D) нысанды екі өлшемді (2D) бетке бейнелеу үшін қолданылатын жобалау әдісі. Бұл проекциялар визуалды перспектива мен аспект талдауларына сүйене отырып, қарапайым жазықтықтағы мүмкіндіктерді көру үшін күрделі объектіні жобалайды. 2D геометриясын 3D-ге дейін кеңейтудің бұл тұжырымдамасын бірінші ғасырда Александриялық Герон игерді. Геронды 3D-нің әкесі деп атауға болады. 3D проекциясы - бұл нақты әсерлерді имитациялау үшін сұйықтық ағындарын имитациялайтын компьютерлік графика тұжырымдамасының негізі. Лукас Фильмдердің ILM тобына концепцияны енгізуге үлкен үлес қосылды. 1982 жылы кинофильмнің алғашқы цифрлы компьютерлерінің тізбегі: Star Trek II: Ханның қаһары. Осы тұжырымдамаға байланысты 1984 жылғы патентті Уильям Е Мастерс жазды, «Компьютерлік автоматтандырылған өндіріс процесі және жүйесі» US4665492A кесе жасау үшін массалық бөлшектерді қолданып. Бөлшектерді тұндыру процесі - 3D басып шығару технологиясының бірі.

3D салалар:

3D Realms Entertainment ApS - Данияның Ольборг қаласында орналасқан бейне ойын шығарушы. Скотт Миллер 1987 жылы өзінің ата-анасының үйінде Гарландта, Техас штатында, Америка Құрама Штаттарында Apogee Software Productions ретінде өзінің ойын Кроз патшалығын шығару үшін құрды . 1980-90 жж. Компания видео ойындарға арналған ақысыз үлесті тарату моделін кеңінен танымал етті және Duke Nukem сияқты табысты ойын франчайзингтерін құрды. Apogee 1996 жылы 3D Realms сауда атауын қабылдады; «Apogee Software» атауы мен логотипі 2008 жылы Терри Надиге сатылды, оны пайдаланып Apogee Software, LLC құрды.

3D көрсету:

3D рендеринг - бұл 3D модельдерін компьютердегі 2D кескіндерге түрлендірудің 3D компьютерлік графикалық процесі. 3D рендерлерде фотореалистикалық эффектілер немесе фотореалистік емес стильдер болуы мүмкін.

3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

3D сканерлеу:

3D сканерлеу дегеніміз - бұл нақты нысанды немесе қоршаған ортаны, оның пішіні мен сыртқы түрі туралы деректерді жинау үшін талдау процесі. Жиналған деректерді сандық 3D модельдерін құру үшін пайдалануға болады.

Скринсейвер:

Скринсейвер - бұл компьютер ұзақ уақыт жұмыс істемей тұрған кезде экранды бос қалдыратын немесе оны қозғалатын кескіндермен немесе өрнектермен толтыратын компьютерлік бағдарлама. Скринсаверлердің бастапқы мақсаты CRT және плазмалық компьютер мониторларында фосфордың күйіп кетуіне жол бермеу болды. Заманауи мониторлар бұл мәселеге бейім болмаса да, скринсаверлер басқа мақсаттар үшін қолданылады. Экран қорғағыштар көбінесе құрылғыға қайта кіру үшін пароль талап етіп, қауіпсіздіктің негізгі қабатын ұсыну үшін орнатылады. Кейбір скринсейверлер компьютерлік ресурстарды пайдаланылмайтын ресурстарды пайдалы жұмыстарды орындау үшін пайдаланады, мысалы, үлестірілген жобалау жобаларын өңдеу.

Скринсейвер:

Скринсейвер - бұл компьютер ұзақ уақыт жұмыс істемей тұрған кезде экранды бос қалдыратын немесе оны қозғалатын кескіндермен немесе өрнектермен толтыратын компьютерлік бағдарлама. Скринсаверлердің бастапқы мақсаты CRT және плазмалық компьютер мониторларында фосфордың күйіп кетуіне жол бермеу болды. Заманауи мониторлар бұл мәселеге бейім болмаса да, скринсаверлер басқа мақсаттар үшін қолданылады. Экран қорғағыштар көбінесе құрылғыға қайта кіру үшін пароль талап етіп, қауіпсіздіктің негізгі қабатын ұсыну үшін орнатылады. Кейбір скринсейверлер компьютерлік ресурстарды пайдаланылмайтын ресурстарды пайдалы жұмыстарды орындау үшін пайдаланады, мысалы, үлестірілген жобалау жобаларын өңдеу.

3-ші сигнал бригадасы (Америка Құрама Штаттары):

Құрама Штаттар армиясының 3-ші сигнал бригадасы III корпустың элементі болды. Ол Форт-Худ қаласында (Техас штатында) тұрды, бірақ 2008 жылдың 15 сәуірінде АҚШ армиясын модульдік күш құрылымына айналдыру аясында белсенді емес болды. 1946 жылы бөлім құрылғаннан бері 3-ші сигнал бригадасы белсенді емес және қайта белсендірілген.

3-ші сигнал бригадасы (Америка Құрама Штаттары):

Құрама Штаттар армиясының 3-ші сигнал бригадасы III корпустың элементі болды. Ол Форт-Худ қаласында (Техас штатында) тұрды, бірақ 2008 жылдың 15 сәуірінде АҚШ армиясын модульдік күш құрылымына айналдыру аясында белсенді емес болды. 1946 жылы бөлім құрылғаннан бері 3-ші сигнал бригадасы белсенді емес және қайта белсендірілген.

Виртуалды шындық:

Виртуалды шындық ( VR ) - бұл шынайы әлемге ұқсас немесе мүлдем өзгеше болуы мүмкін имитацияланған тәжірибе. Виртуалды шындықтың қосымшаларына көңіл көтеру мен білім беру кіреді. VR стиліндегі технологияның басқа түрлеріне кеңейтілген шындық пен аралас шындық жатады, кейде кеңейтілген шындық немесе XR деп аталады.

3D дыбысты оқшаулау:

Үш деңгейлі дыбысты оқшаулау дегеніміз үш өлшемді кеңістіктегі дыбыс көзін табу үшін қолданылатын акустикалық технологияны айтады. Көздің орналасуы, әдетте, келіп түсетін дыбыс толқындарының бағытымен және көз бен сенсорлар арасындағы қашықтықпен анықталады. Бұл сенсорлардың құрылымын орналастыру дизайнын және сигналдарды өңдеу әдістерін қамтиды.

3D дыбысты қайта құру:

3D дыбыстық реконструкция - бұл 3D дыбысты оқшаулау технологиясына қайта құру техникасын қолдану. Үш өлшемді дыбысты қалпына келтірудің бұл әдістері табиғи ортаға сәйкес дыбыстарды қалпына келтіру және дыбыс көзінің кеңістіктік белгілерін қамтамасыз ету үшін қолданылады. Сондай-ақ олар дыбыстық өрісте дыбыстық толқындардың физикалық аспектілерін, соның ішінде бағытты, қысымды және қарқындылықты қосу үшін 3D көрнекіліктерін құруда қосымшаларды көреді. Бұл технология ойын-сауықта компьютерлік динамиктер арқылы тірі өнімді қайта жаңғырту үшін қолданылады. Технология сонымен қатар әскери қосымшаларда дыбыс көздерінің орналасуын анықтау үшін қолданылады. Дыбыстық өрістерді қалпына келтіру ультрадыбыстық нүктелерді өлшеу үшін медициналық кескінге де қатысты.

Стереоскопия:

Стереоскопия - бұл бинокулярлық көру үшін стереопсис көмегімен суреттегі тереңдік елесін жасау немесе күшейту әдісі. Стереоскопия сөзі грек тілінен алынған firmρεός (стерео) 'берік, берік' және σκοπέω (skopeō) 'қарау, көру'. Кез-келген стереоскопиялық кескін стереограмма деп аталады. Бастапқыда стереограмма стереоскоптың көмегімен көруге болатын стерео суреттер жұбына қатысты болды.

3d студия:

3d студиясы сілтеме жасай алады:

  • 3D жұмыс жасалатын студия орны
  • 3ds Max, бұрын анимациялық бағдарламалық жасақтама пакеті 3D Studio Max деп аталған
  • Кез-келген 3D компьютерлік графикалық бағдарламалық жасақтама
3d студия:

3d студиясы сілтеме жасай алады:

  • 3D жұмыс жасалатын студия орны
  • 3ds Max, бұрын анимациялық бағдарламалық жасақтама пакеті 3D Studio Max деп аталған
  • Кез-келген 3D компьютерлік графикалық бағдарламалық жасақтама
Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , бұрын 3D Studio және 3D Studio Max - бұл 3D анимациялар, модельдер, ойындар мен кескіндер жасауға арналған кәсіби 3D компьютерлік графика бағдарламасы. Оны Autodesk Media және Entertainment әзірледі және шығарады. Ол модельдеу мүмкіндіктері мен икемді плагин архитектурасына ие және оны Microsoft Windows платформасында қолдану қажет. Оны бейне ойын жасаушылар, көптеген теледидарлық коммерциялық студиялар және сәулеттік визуалдау студиялары жиі пайдаланады. Ол сондай-ақ фильм эффектілері мен фильмді алдын-ала визуализациялау үшін қолданылады. Моделдеу және анимация құралдары үшін 3ds Max-тің соңғы нұсқасында шейдерлер, динамикалық имитациялар, бөлшектер жүйелері, радиостатизм, картаны құру және көрсету, ғаламдық жарықтандыру, пайдаланушының интерфейсі, жаңа белгішелер және өзіндік сценарий тілі бар.

Футболка:

Футболка немесе футболка - бұл денесі мен жеңдерінің Т пішінімен аталған матадан жасалған көйлек. Дәстүр бойынша, ол қысқа жеңдермен және экипаж мойнымен белгілі дөңгелек мойынмен, жағасы жоқ. Футболкалар негізінен созылмалы, жеңіл және арзан матадан тігіледі және оларды тазалау оңай.

Юта шайнегі:

Юта шайнегі немесе Ньюэлл шайнегі - бұл компьютерлік графика қауымдастығындағы стандартты сілтеме объектісі және әзіл-қалжыңға айналған 3D тест моделі. Бұл қарапайым, цилиндрлік және ішінара дөңес болып көрінетін қарапайым, Melitta маркалы шайнектің математикалық моделі. Шайнек үлгісін пайдалану «Сәлем, Әлем!» 3D эквиваленті болып саналады. Бағдарлама, жарық орнатуы бар көріністің негізгі геометриясы ретінде жұмыс істейтін, күрделі моделі бар жеңіл 3D көріністі жасау тәсілі. Кейбір бағдарламалау кітапханаларында, мысалы, OpenGL Utility Toolkit-те шайнек салуға арналған функциялар бар.

3D фильм:

3D фильмдер дегеніміз - үш өлшемді беріктік туралы иллюзия беру үшін түсірілген кинофильмдер , әдетте арнайы қарау құрылғыларының көмегімен. Олар 1915 жылдан бастап қандай-да бір түрінде болған, бірақ 3D фильмін шығару және көрсету үшін қымбат тұратын аппаратуралар мен процестерге және барлық сегменттер үшін стандартталған форматтың болмауына байланысты кинофильмдер индустриясына ауысқан. ойын-сауық бизнесі. Осыған қарамастан, 3D кинотуындылары 1950 жылдары американдық кинематографияда көрнекті орынға ие болды, ал кейінірек 1980 және 1990 жылдары IMAX жоғары деңгейлі театрлары мен Дисней тақырыптық орындарының жетегінде дүниежүзілік қайта жандана бастады. 3D фильмдер 2000 жылдардың ішінде сәттілікке жетіп, 2009 жылдың желтоқсанында Avatar- дың 3D презентацияларымен сәтті болды, содан кейін 3D фильмдер танымалдығы төмендеді. Сондай-ақ, белгілі режиссерлер 3D кинорежиссурасына эксперименталды тәсілдерді қолданды, ең бастысы, автормен танымал Жан-Люк Годар « Тілге қош бол» фильмінде.

3D tic-tac-toe:

3D tic-tac-toe , сонымен қатар Qubic сауда атауымен белгілі, бұл екі ойыншыға арналған абстрактілі стратегиялық үстел ойыны. Ол ұғымы бойынша дәстүрлі tic-tac-toe-ге ұқсас, бірақ ұяшықтардың текше массивінде ойналады, әдетте 4x4x4. Ойыншылар кезектесіп өз маркерлерін массивтің бос ұяшықтарына орналастырады. Өзінің төрт маркеріне қатарынан бірінші жеткен ойыншы жеңеді. Жеңімпаз қатар кәдімгі тик-так-саусақтағыдай бір тақтада көлденең, тік немесе қиғаш немесе тік бағанға немесе төрт тақтай арқылы қиғаш сызықта орналасуы мүмкін.

3D теледидар:

3D теледидар ( 3DTV ) - бұл стереоскопиялық дисплей, көп көріністі дисплей, 2D плюс тереңдігі немесе кез келген басқа 3D формасы сияқты тәсілдерді қолдана отырып, көрерменге тереңдікті қабылдауды жеткізетін теледидар. Қазіргі заманғы 3D теледидарларының көпшілігінде белсенді ысырмалы 3D жүйесі немесе поляризацияланған 3D жүйесі қолданылады, ал кейбіреулері көзілдірік қажет етпейтін автостереоскопиялық болып табылады. 2019 жылдан бастап 3D теледидарлары мен қызметтерінің көпшілігі қол жетімді емес.

Евклидтік вектор:

Математикада, физикада және техникада эвклидтік вектор немесе жай вектор дегеніміз шамасы мен бағыты бар геометриялық объект. Векторларды алекторға сәйкес басқа векторларға қосуға болады. Евклидтік векторды көбінесе сәуле немесе графикалық түрде бастапқы А нүктесін терминал В нүктесімен байланыстыратын көрсеткі түрінде бейнелейді және белгілейді .

Стереоскопиялық бейнені кодтау:

3D бейнені кодтау - бұл стереоскопиялық мазмұнды үйге көрсету үшін қажетті өңдеу кезеңдерінің бірі. Стереоскопиялық бейнеге жету үшін қолданылатын үш әдіс бар:

  1. Түстердің ауысуы (анаглиф)
  2. Пиксельді іріктеу
  3. Жақсартылған видео ағынды кодтау
Құрастырушы терезе менеджері:

Композиторлық терезе менеджері немесе композитор - бұл әр терезе үшін экраннан тыс буфермен қамтамасыз ететін терезе менеджері. Терезе менеджері терезе буферін экранды бейнелейтін етіп құрастырады және нәтижені дисплей жадына жазады.

Компьютерлік графика сөздігі:

Бұл компьютерлік графикаға қатысты терминдердің түсіндірме сөздігі.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

WorldRunner-тің 3-шайқастары:

Бастапқыда Жапонияда Tobidase Daisakusen деген атпен шыққан WorldRunner-тің 3-өлшемді шайқасы - бұл 1987 жылы шығарылған және отбасылық компьютерлік жүйеге арналған Square шығарған үшінші тұлға рельс стрелкасы платформасындағы бейне ойын. Кейін ол картридж форматына көшіріліп, Acclaim for Nintendo Entertainment System баспасынан шығарылды.

3D XPoint:

3D XPoint - бұл Intel және Micron Technology бірлесіп жасаған тұрақты жады (NVM) технологиясы. Ол 2015 жылдың шілдесінде жарияланды және 2017 жылдың сәуірінен бастап Optane (Intel) сауда маркасымен ашық нарықта қол жетімді. Бит қоймасы деректердің қол жетімді шоғырланған торымен бірге массивтік қарсылықтың өзгеруіне негізделген. Бастапқы бағалар динамикалық жедел жадтан (DRAM) аз, бірақ флэш-жадтан жоғары.

Сәулеттік көрсету:

Сәулеттік кескіндеме , сәулеттік иллюстрация немесе сәулеттік көрнекілік - бұл ұсынылған архитектуралық дизайн атрибуттарын көрсететін үш өлшемді кескіндер немесе анимациялар жасау өнері.

3dcart (бағдарламалық жасақтама):

3dcart - бұл бизнес үшін электрондық коммерциялық бағдарламалық жасақтама жасайтын жеке технологиялық компания. Компания 1997 жылы Tamarac, FL штаб-пәтерімен құрылды. 3dcart интернет-дүкендер мен бөлшек сауда нүктелері жүйелеріне арналған электронды коммерциялық қосымшаны әзірлейді.

3Deep:

3Deep - американдық актерлер Эдди Цибриан мен Джошуа Морроу және канадалық әнші Джейджер Хюйерден тұратын соул-поп музыкалық балалар тобы.

Трансмиссиялық электронды криомикроскопия:

Әдетте крио-ЭМ деп аталатын трансмиссиялық электронды криомикроскопия ( КриоТЭМ ) - бұл криогендік электронды микроскопияның бір түрі, нақтырақ айтқанда криогендік температурада үлгі зерттелетін трансмиссиялық электронды микроскопияның түрі (ТЭМ). Крио-ЭМ құрылымдық биологияда танымал болып келеді.

Үштік DES:

Криптографияда Triple DES , ресми түрде деректерді шифрлаудың үштік алгоритмі , DES шифрлау алгоритмін әр мәліметтер блогына үш рет қолданатын симметриялық-кілттік блок шифры болып табылады. Деректерді шифрлау стандартының (DES) 56-биттік кілті қазіргі заманғы криптаналитикалық әдістер мен суперкомпьютерлік қуат жағдайында барабар болып саналмайды. Алайда, DES-тің бейімделген нұсқасы, Triple DES (3DES), анағұрлым сенімді шифрлау үшін дәл сол алгоритмді қолданады.

3dfx интерактивті:

3dfx Interactive - штаб-пәтері Сан-Хосе қаласында, Калифорния, 1994 жылы құрылған, 3D графикалық өңдеу қондырғыларын, кейінірек графикалық карталарды шығаруға мамандандырылған компания. Бұл 1990 жылдардың аяғынан бастап 2000 жылға дейін салада ізашар болды.

Слайд (API):

Glide - бұл 3Dfx Interactive компаниясы Voodoo Graphics 3D үдеткіш карталарына арналған 3D графикалық API. Ол бастапқыда меншікті API ретінде басталғанымен, кейінірек 3dfx көзінен ашылды. Бұл өнімділікті көрсетуге, геометрия мен текстураның картографиясын қолдауға, олардың карталарында ішкі пайдаланылатын мәліметтер форматына ұқсас мәліметтер форматында көрсетуге арналған. 3Dfx-ті кеңінен қолдану Glide-дің 1990 жылдардың аяғында кеңінен қолданылуына әкелді, бірақ Microsoft-тың Direct3D-ді одан әрі жетілдіріп, басқа графикалық карталар жеткізушілерінен толық OpenGL бағдарламаларының пайда болуына әкелді, сонымен қатар 3D аппаратурасында әртүрліліктің өсуі, ақыр соңында оның артық болуына себеп болды.

3dfx интерактивті:

3dfx Interactive - штаб-пәтері Сан-Хосе қаласында, Калифорния, 1994 жылы құрылған, 3D графикалық өңдеу қондырғыларын, кейінірек графикалық карталарды шығаруға мамандандырылған компания. Бұл 1990 жылдардың аяғынан бастап 2000 жылға дейін салада ізашар болды.

Voodoo 5:

Voodoo 5 - 3dfx Interactive шығарған соңғы және ең күшті графикалық карта желісі. Отбасының барлық мүшелері VSA-100 графикалық процессорына негізделген. Нарыққа тек бір чипті Voodoo 4 4500 және екі чипті Voodoo 5 5500 ғана қол жеткізді.

3dfx интерактивті:

3dfx Interactive - штаб-пәтері Сан-Хосе қаласында, Калифорния, 1994 жылы құрылған, 3D графикалық өңдеу қондырғыларын, кейінірек графикалық карталарды шығаруға мамандандырылған компания. Бұл 1990 жылдардың аяғынан бастап 2000 жылға дейін салада ізашар болды.

3dfx интерактивті:

3dfx Interactive - штаб-пәтері Сан-Хосе қаласында, Калифорния, 1994 жылы құрылған, 3D графикалық өңдеу қондырғыларын, кейінірек графикалық карталарды шығаруға мамандандырылған компания. Бұл 1990 жылдардың аяғынан бастап 2000 жылға дейін салада ізашар болды.

3dfx интерактивті:

3dfx Interactive - штаб-пәтері Сан-Хосе қаласында, Калифорния, 1994 жылы құрылған, 3D графикалық өңдеу қондырғыларын, кейінірек графикалық карталарды шығаруға мамандандырылған компания. Бұл 1990 жылдардың аяғынан бастап 2000 жылға дейін салада ізашар болды.

Слайд (API):

Glide - бұл 3Dfx Interactive компаниясы Voodoo Graphics 3D үдеткіш карталарына арналған 3D графикалық API. Ол бастапқыда меншікті API ретінде басталғанымен, кейінірек 3dfx көзінен ашылды. Бұл өнімділікті көрсетуге, геометрия мен текстураның картографиясын қолдауға, олардың карталарында ішкі пайдаланылатын мәліметтер форматына ұқсас мәліметтер форматында көрсетуге арналған. 3Dfx-ті кеңінен қолдану Glide-дің 1990 жылдардың аяғында кеңінен қолданылуына әкелді, бірақ Microsoft-тың Direct3D-ді одан әрі жетілдіріп, басқа графикалық карталар жеткізушілерінен толық OpenGL бағдарламаларының пайда болуына әкелді, сонымен қатар 3D аппаратурасында әртүрліліктің өсуі, ақыр соңында оның артық болуына себеп болды.

3dfx интерактивті:

3dfx Interactive - штаб-пәтері Сан-Хосе қаласында, Калифорния, 1994 жылы құрылған, 3D графикалық өңдеу қондырғыларын, кейінірек графикалық карталарды шығаруға мамандандырылған компания. Бұл 1990 жылдардың аяғынан бастап 2000 жылға дейін салада ізашар болды.

Үш күнгі кідіріс:

Three Days Grace - канадалық рок-топ, 1997 жылы Онтарио штатында, Норвудта құрылған. Торонтода құрылған топтың бастапқы құрамы гитарист және жетекші вокалист Адам Гонтье, барабаншы және қосалқы вокалист Нил Сандерсон және бассист Брэд Уолсттен құралған. 2003 жылы Барри Сток топтың жетекші гитарисі ретінде қабылданып, оларды төрт адамнан тұратын топқа айналдырды. 2013 жылы Гонтье топтан кетіп, оның орнына менің қараңғы күндерімнің вокалисті Мэтт Уолст келді, ол Брэд Уолсттың інісі.

Гаместудия:

3D GameStudio немесе 3DGS - бұл қолданушыларға 3D ойындар мен басқа виртуалды шындық қосымшаларын құруға және оларды роялтисіз жариялауға мүмкіндік беретін компьютерлік 3D ойындарын дамыту жүйесі. Оның құрамына модель / жер редакторы, деңгей редакторы, сценарий редакторы / отладчик кіреді және текстураның, модельдердің және өнер туындыларының үлкен жиынтығымен, сонымен қатар бағдарламалаусыз негізгі атқыш ойындарын немесе RPG ойындарын жасауға мүмкіндік беретін ойын шаблоны жүйесімен келеді. Күрделі ойындар немесе басқа қосымшалар үшін Lite-C деп аталатын интеграцияланған бағдарламалау тілін немесе Visual C ++ немесе Borland Delphi сияқты сыртқы дамыту тілін қолдануға болады.

Қосалқы мемлекетаралық автомобиль жолдарының тізімі:

Көмекші мемлекетаралық автомобиль жолдары - бұл Құрама Штаттардың мемлекетаралық автомобиль жолдары жүйесіндегі автомобиль жолдарының қосымша бөлігі. Көмекші маршруттар, әдетте, бір бағытта ата-аналық маршрутқа қосылатын, айналмалы жолдармен, екі бағытта да ата-аналық маршрутқа қосылатын белбеулермен немесе екі жерде ата-аналық маршрутпен қиылысатын толық шеңбер құрайтын белдеулер деп бөлінеді. Америка Құрама Штаттарында 323 көмекші мемлекет аралықтары бар. Бір бағытта ата-аналық маршрутқа қосылатын, бірақ екінші шетінде басқа маршрутқа қосылатын кейбір маршруттар бар; кейбір штаттар бұларды шпор ретінде қарастырады, ал басқалары оларды айналма жол ретінде қарастырады. Магистральдық мемлекетаралық магистральдарға ұқсас, бұл автомобиль жолдары да барлық мемлекетаралық автомобиль жолдарының стандарттарына сәйкес келеді және олар федералдық қаржыландырудың сол пайызын алады (90%).

3did:

Үшөлшемді өзара әрекеттесетін домендердің мәліметтер базасы ( 3did ) - бұл жоғары ажыратымдылықтағы 3D құрылымы белгілі ақуыз-ақуыздың өзара әрекеттесу каталогы бар биологиялық мәліметтер базасы. 3did ақуыздар деректер банкіндегі домендік-домендік өзара әрекеттесудің барлық құрылымдық модельдерін жинайды және жіктейді, осындай өзара әрекеттесу үшін молекулалық бөлшектерді ұсынады. 3did ақуыз құрылымдарындағы ақуыз домендерінің орнын анықтау үшін Pfam мәліметтер базасын қолданады. 3did алғаш рет 2005 жылы жарық көрді. Қазіргі нұсқасында жаңа домендік-мотивтік өзара әрекеттесуді ашуға және аннотация жасауға арналған құбыр бар. Кез-келген өзара әрекеттесу үшін 3did ұқсас интерфейстерді «өзара әрекеттесу топологияларына» кластерлеу арқылы әртүрлі байланыстыру режимдерін анықтайды және топтайды. Доменге негізделген құрылымдық өзара әрекеттесу шаблондарының үнемі жаңартылатын жиынтығын қолдана отырып, 3did ақуыздық өзара әрекеттесу желілерінің құрылымдық сипаттамасы үшін ақпараттың анықтамалық көзі болып табылады. 3did әр алты айда жаңартылып отырады және оны жаппай жүктеуге және http://3did.irbbarcelona.org сайтында қарауға болады.

3Dлабтар:

3DLABS - бастапқыда GLINT және PERMEDIA жоғары деңгейлі графикалық чип технологиясын жасаған, CAD және DCC нарықтарындағы әлемдегі жетекші компьютерлік графикалық карталарда, соның ішінде өзінің Wildcat және Oxygen карталарында қолданылған жартылай өткізгіш компания.

XML:

Кеңейтілетін белгілеу тілі ( XML ) - бұл адам үшін де, машинада да оқылатын форматта құжаттарды кодтау ережелерінің жиынтығын анықтайтын белгілеу тілі. Дүниежүзілік Интернет Консорциумының 1998 жылғы XML 1.0 спецификациясы және осыған байланысты бірнеше басқа сипаттамалар - олардың барлығы ашық ашық стандарттар - XML-ді анықтайды.

3DMark:

3DMark - компьютердің 3D графикалық бейнелеу өнімділігі мен процессордың жұмыс жүктемесін өңдеу мүмкіндіктерін анықтау үшін UL ,, компаниясы жасаған және дамытқан компьютерлік салыстыру құралы. 3DMark-ті іске қосу 3DMark ұпайын шығарады, жоғары сандар жақсы өнімділікті көрсетеді. 3DMark өлшеу бірлігі компьютердің әр түрлі жабдықтық конфигурацияларын салыстыруға арналған нормаланған орташа мән беруге арналған, бұл ойыншылар мен үдеткіштің үдеткіштері сияқты жақтаушылар соңғы пайдаланушының өнімділік мүмкіндіктерін көрсетеді.

3DMark:

3DMark - компьютердің 3D графикалық бейнелеу өнімділігі мен процессордың жұмыс жүктемесін өңдеу мүмкіндіктерін анықтау үшін UL ,, компаниясы жасаған және дамытқан компьютерлік салыстыру құралы. 3DMark-ті іске қосу 3DMark ұпайын шығарады, жоғары сандар жақсы өнімділікті көрсетеді. 3DMark өлшеу бірлігі компьютердің әр түрлі жабдықтық конфигурацияларын салыстыруға арналған нормаланған орташа мән беруге арналған, бұл ойыншылар мен үдеткіштің үдеткіштері сияқты жақтаушылар соңғы пайдаланушының өнімділік мүмкіндіктерін көрсетеді.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , бұрын 3D Studio және 3D Studio Max - бұл 3D анимациялар, модельдер, ойындар мен кескіндер жасауға арналған кәсіби 3D компьютерлік графика бағдарламасы. Оны Autodesk Media және Entertainment әзірледі және шығарады. Ол модельдеу мүмкіндіктері мен икемді плагин архитектурасына ие және оны Microsoft Windows платформасында қолдану қажет. Оны бейне ойын жасаушылар, көптеген теледидарлық коммерциялық студиялар және сәулеттік визуалдау студиялары жиі пайдаланады. Ол сондай-ақ фильм эффектілері мен фильмді алдын-ала визуализациялау үшін қолданылады. Моделдеу және анимация құралдары үшін 3ds Max-тің соңғы нұсқасында шейдерлер, динамикалық имитациялар, бөлшектер жүйелері, радиостатизм, картаны құру және көрсету, ғаламдық жарықтандыру, пайдаланушының интерфейсі, жаңа белгішелер және өзіндік сценарий тілі бар.

3dmiX:

3dmiX - бұл дыбыстық жолдың әрқайсысын виртуалды 3D дыбыс сатысында объект ретінде көрсететін және пайдаланушыларға нысанды айналдыра сүйреу арқылы оның панорамалауы мен көлемін өзгертуге мүмкіндік беретін BeOS үшін компьютерлік бағдарлама. Бағдарлама бұрын 3dsound деп аталды, сонымен қатар Benoit's Mix оның жасаушысы Бенуа Шиллингстің, қазір Yahoo серіктесі болды. Бағдарлама BeOS-қа арналған керемет қосымшаның мысалы ретінде жиі келтіріледі.

3DML:

3DML - өлшемдері бірдей блоктарды біріктіру арқылы үш өлшемді веб-сайттарды құруға арналған формат. Мұны 1997 жылы Майкл Пауэрс ойлап тапты, ол оны Филипп Стефенмен бірге дамытты және оны келесі төрт жылда одан әрі дамытты. 3DML файлдары XML-де жазылған және стандартты веб-серверлерден жеткізіліп, шолғышта плагин арқылы немесе Flatland Rover деп аталатын тәуелсіз 3DML шолғышта көрсетілуі мүмкін. Жаңа жаңарту 2017 жылы Windows 10-ға арналған жаңартылған кодымен және екілік файлдарымен орналастырылды. 3DML-де аватар немесе көп қолданушы қолдауы болған жоқ, ол Active Worlds сияқты уақыттың басқа платформаларынан айырмашылығы болды және осылайша ешқашан көпшіліктің қызығушылығын тудырмады. Internet Explorer, Netscape Navigator және AOL үшін плагиндер болды, бірақ Mozilla Firefox үшін емес. Ең соңғы нұсқасы - бұл Windows-тың жеке қосымшасы.

3DMLW:

3DMLW - бұл тоқтатылған ашық көзді жоба және дүниежүзілік желіде интерактивті 3D және 2D мазмұнды ұсынуға арналған XML негізіндегі белгілеу тілі.

3D фильм түсіруші:

3D Movie Maker - бұл балаларға арналған компьютерлік бағдарлама, Microsoft Home-дың Microsoft Kids еншілес компаниясы 1995 жылы жасаған. Бағдарламаны қолдана отырып, пайдаланушылар 3D таңбалары мен реквизиттерін алдын-ала көрсетілген ортаға орналастыру, сондай-ақ әрекеттерді, дыбыстық эффектілерді, музыканы, мәтінді қосу арқылы фильмдер түсіре алады. , сөйлеу және арнайы эффекттер. Содан кейін фильмдер .3мм форматта сақталады.

3DNow !:

3D! Енді! Advanced Micro Devices (AMD) әзірлеген x86 нұсқаулар жиынтығының кеңейтімі болып табылады. Ол x86 командалық жиынтығына бір командалық бірнеше деректер (SIMD) нұсқауларын қосады, оған векторлық өңдеуді жүзеге асыруға мүмкіндік береді, бұл көптеген графикалық бағдарламалардың жұмысын жақсартады. 3DNow-ті енгізген алғашқы микропроцессор 1998 жылы шығарылған AMD K6-2 болды. Қолданба орынды болғанда, бұл жылдамдықты шамамен 2-4 есе арттырды.

3DNow !:

3D! Енді! Advanced Micro Devices (AMD) әзірлеген x86 нұсқаулар жиынтығының кеңейтімі болып табылады. Ол x86 командалық жиынтығына бір командалық бірнеше деректер (SIMD) нұсқауларын қосады, оған векторлық өңдеуді жүзеге асыруға мүмкіндік береді, бұл көптеген графикалық бағдарламалардың жұмысын жақсартады. 3DNow-ті енгізген алғашқы микропроцессор 1998 жылы шығарылған AMD K6-2 болды. Қолданба орынды болғанда, бұл жылдамдықты шамамен 2-4 есе арттырды.

3DO:

3DO мыналарға сілтеме жасай алады:

  • 3DO компаниясы, бейне ойындар компаниясы:
    • 3DO Interactive Multiplayer, бейне ойын консолі, 1993–1997 жж
      • 3DO ойындарының тізімі, 3DO үшін шығарылған ойындардың тізімі
  • 3DO Blaster, 3DO бейне ойын консолі үшін толық чипсет бар компьютерлерге арналған ISA қосымша картасы
  • 3DO рейтинг жүйесі, 3DO компаниясы құрған және АҚШ пен Канададағы 3DO интерактивті мультиплееріне арналған ойындарда қолданылатын рейтинг жүйесі.
3DO Blaster:

3DO Blaster - бұл Creative Labs шығарған және Windows негізіндегі үйлесімді компьютерлерге 3DO Interactive Multiplayer үшін ойын ойнауға мүмкіндік беретін қондырма. Бұл ISA-ның толық өлшемді сыйысымдылық картасы, және басқа осындай қондырмалардан айырмашылығы, ол 3DO жүйесіне еліктемейді, керісінше бүкіл жүйенің логикалық тақтасы кіреді (контроллерлер) және шығыс дербес компьютерге бағытталады.

3dr модельдері:

3dr Models - бұл 1989 жылы Ливан азаматы Дани Антоун Бтеррани құрған әлемдегі ең ірі модель жасаушы компания. Компания 18000 шаршы метрлік бір шатырдың астында әр түрлі масштабты, сәулеттік, өндірістік теңіз және механикалық модельдер жасайды. шеберхана.

3D салалар:

3D Realms Entertainment ApS - Данияның Ольборг қаласында орналасқан бейне ойын шығарушы. Скотт Миллер 1987 жылы өзінің ата-анасының үйінде Гарландта, Техас штатында, Америка Құрама Штаттарында Apogee Software Productions ретінде өзінің ойын Кроз патшалығын шығару үшін құрды . 1980-90 жж. Компания видео ойындарға арналған ақысыз үлесті тарату моделін кеңінен танымал етті және Duke Nukem сияқты табысты ойын франчайзингтерін құрды. Apogee 1996 жылы 3D Realms сауда атауын қабылдады; «Apogee Software» атауы мен логотипі 2008 жылы Терри Надиге сатылды, оны пайдаланып Apogee Software, LLC құрды.

Nintendo 3DS:

Nintendo 3DS - бұл Nintendo шығарған қолмен жұмыс істейтін ойын консолі. Жүйе 2010 жылдың наурызында жарияланды және ресми түрде E3 2010-да Nintendo DS ізбасары ретінде жарияланды. Жүйе ескі Nintendo DS бейне ойындарымен кері үйлесімділікті ұсынады. Сегізінші буын консолі ретінде оның басты бәсекелесі Sony-дің PlayStation Vita болды.

No comments:

Post a Comment

Art collection of Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia, Art collection of Fondazione Manodori, Artist collective

Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia көркем жинақ: Fondazione Cassa di Risparmio di Perugia арт-коллекциясы , негізінен, аймақтан ...